

[OB & OBFL] 2.0DTI Odpaliła i zgasła. nie pali na plaku POMOCY!!
#41
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 22:12
#42
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 22:14
gdzieś wyczytałem, że te pompy kręcone na sucho padają, bo paliwo stanowi chłodziwo dla radiatora. Przepala się jakiś tranzystor i auto nie odpala, co objawia się brakiem obrotów pompy na komputerze
przepala sie od przestawiacza kata wtryskow i zaworu dawki przez to ze sa pozacierane - wiekszy prad jest potrzebny do ich ruszenia, mocniej sie grzeje i zdycha. czujnik obrotow to inna bajka. pompa jest martwa a obroty widzi.
#43
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 22:19
w przeciwnym wypadku zaczna sie koszty i niekończące naprawy zaczynajace sie u pana regeneracja sterownik za 300zł
#44
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 22:22
Odkrece przewod do wtrysku i bede krecił rozrusznikiem tak to sie robi? cos jeszcze spróbować??
#45
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 22:23
myśle ze kolega bombastic112 zmieni zdanie i zrozumie na czym polega awaria pompy vp44 i jak to się leczy
w przeciwnym wypadku zaczna sie koszty i niekończące naprawy zaczynajace sie u pana regeneracja sterownik za 300zł
leczy sie na 2 sposoby. pierwszy - robi porzadnie pompe lacznie z kalibracja na stole, i wszystkim co potrzeba w srodku (adres podalem) a drugi to maskowanie smrodu gowna dezodorantem czyli "fachowcy" od lutowania sterownikow - on swoje zarobi

#46
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 22:33
#47
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 23:11
Te cudowne naprawy sterowników to jest jedna wielka ściema i szkoda tylko kasy na takie "naprawy", bo w końcu i tak będziesz musiał zrobić to porządnie.
#48
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 23:28
#49
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2013 - 07:46
sterownik sie przepala bo pompa się zaciera!
sterownik wymienisz i za chwile będzie to samo że nie odpali, że zgasala, że odpali i nie reaguje na pedał gazu itp
znajdz najpierw kogoś kto ma jakiekolwiek doświadczenie w silnikach z pompą vp44, bo juz słyszałem rózne opowieści że mechanicy próbowali w 2.0DTI regulować kąt wtrysku, dawkę bo myslą ze to vp37
jeśli dalej będziesz się upierać nad naprawą pompy metodą regeneracja sterownika nie widzę sensu dalszej kontynuacji tego tematu a tytuł sam mówi za siebie.
#50
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2013 - 08:32
nie ma zadnego zaworu odcinajacego - nie wprowadzaj uparcie ludzi w blad. to nie stare pompy - tu wszystkim steruje elektronika
Nie chce dyskutować na ten remat beast...twierdzisz że w pompie vp44 nie ma zaworu odcinającego wysokiego ciśnienia?
p1345-nie tyczy się dawki paliwa a czujnika położenia wałka pompy...
P1345 - Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedurę sprawdzania - opis kodu usterki)
P1660 - Za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa
z tego co ja wiem..
masz racje co do sposobu podejścia do tematu...
kolega ma na tyle propozycji mądrych a sam musi zdecydować...
tanio nie zawsze znaczy dobrze..
wg mnie to cała pompa do oddania...może faktycznie zaciera się mechanika skutkiem czego może być przegrzanie elektroniki..
#51
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2013 - 09:45
mechanicy próbowali w 2.0DTI regulować kąt wtrysku
da sie

bo nie ma jako takiego zewnetrznego do ktrego mozna podac + zeby zaskoczyl. w tej pompie wszystkim steruje sterownik i to on odpowiada za podanie badz odciecie paliwa.Nie chce dyskutować na ten remat beast
p1345 to faktycznie predkosc pompy.
#52
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 13:00
#53
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 13:08
jak mało to do tankuj,
założyłbym przewód przeźroczysty między filtrem paliwa a pompą ten zasilający i patrzył czy się zapowietrza, zaślepiłbym odprowadzający przewód od nadmiaru paliwa od wtrysków co idzie do króćca pompy, po odpowietrzeniu układu paliwowego na plaka i wtedy co się dzieje, ale naplaka żeby silnik chwile na nim pochodził, może z przelewów wtryskiwaczy zapowietrza się
druga sprawa kumaty diagnosta z lapkiem i pod kompa podpiąc
#54
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 13:11
a propo tego przewodu co idzie od filtra. zauwazylem ze przy filtrze jak jest ta wtyczka na zatrzaska to luźno chodzi. tzn luźniej jak ten zatrzask od nadmiaru.
#55
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 13:13
#56
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 13:16
#57
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 13:21
ile paliwa w baku?/
jak mało to do tankuj,
założyłbym przewód przeźroczysty między filtrem paliwa a pompą ten zasilający i patrzył czy się zapowietrza, zaślepiłbym odprowadzający przewód od nadmiaru paliwa od wtrysków co idzie do króćca pompy, po odpowietrzeniu układu paliwowego na plaka i wtedy co się dzieje, ale naplaka żeby silnik chwile na nim pochodził, może z przelewów wtryskiwaczy zapowietrza się
druga sprawa kumaty diagnosta z lapkiem i pod kompa podpiąc
dokładnie tak bym i ja zrobił ale nie sam..
na samym poczatku psikałem mu plaka w turbine zeby chodził na plaku. ale to nic z tego. ani sie nie odezwał. teraz zciągłem przewód od wtrysku i kreciłem rozrusznikiem paliwo sie pokazało. próbowałem własnie drugi raz przed chwilą z młodym bratem. i pokazują mi sie takie bańki powietrza tak jak by.
no to jak masz bańki to masz odpowiedz...koleś miał kiedyś problem z odpowietrzenim układu ale chyba 2.2 dti...luzował wtryski,kombinacje alpejskie itd...zamontował w układ pompkę zasilającą,ręczną i dopiero udało mu się odpowietrzyć auto...pompkę zostawił w układzie...
#58
OFFLINE
#59
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 13:34
a skad te bledy? i ten check?
samo to że auto nie odpala to błędy mogą się generować...jeżeli kręcisz na zapowietrzonym układzie to sam możesz zarżnąć pompę...jeżeli kręcisz na sucho to może przegrzewać się elektronika która też może generować błędy,przyczyn może być wiele....a podpiąłeś po raz kolejny pod kompa??
#60
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 13:41
drugi raz nie podpinałem a co mam podpiąc? za kazdym razem kosztuje mnie to od 30-50zł. troche to jest.