Ze 2.5TD/2.5TDS to nie jest silnik ANI OPLA ANI BMW tylko STEYER'a (i poczatkowo mial napedzac jakas maszyne budowlana zanim sprzedali licencje).Niektórzy nigdy tego nie zrozumieją
Koniec OT.
Napisany 21 grudnia 2012 - 18:03
Ze 2.5TD/2.5TDS to nie jest silnik ANI OPLA ANI BMW tylko STEYER'a (i poczatkowo mial napedzac jakas maszyne budowlana zanim sprzedali licencje).Niektórzy nigdy tego nie zrozumieją
Napisany 21 grudnia 2012 - 21:26
Ze 2.5TD/2.5TDS to nie jest silnik ANI OPLA ANI BMW tylko STEYER'a (i poczatkowo mial napedzac jakas maszyne budowlana zanim sprzedali licencje).
Koniec OT.
Napisany 21 grudnia 2012 - 22:09
to spróboj bez rzeźbienia do Omegi wsadzić turbinę od "tego samego" silnika siedzącego w BMW skoro
to się słabo upierasz:) bo te silniki dają rade na więcej jak 160km.
to prawda ale nie chcialem pisac o tym z kad pochodzi, bo przeciez jesli do kogos niedociera czego tak naprawde uzywa to po co zucac dla niego nowinki, bo dla nas to nie sa nowinki.
a tym ,ze utarlo sie w oplu ze ma tds, to tylko okrylo zla slawa nasze omegi z tego typu silnikami.
Ja też mam 2.5 D:D
Niektórzy nie potrafią pojąć tego że TDS-y były tylko w bmw i to nie wszystkich w niektórych były tak jak w omedze 2.5TD.
Po prostu się tak uklepało że silnik M51 to TDS, niezależnie od tego w czym siedzi czy oplu, bmw czy roverze.
Niektórzy nigdy tego nie zrozumieją. tylko po co się rzucać i na siłę komuś wbijać do głowy że ma tdsa.
Na oznaczenie modelu zbiera się silnik wraz z całym osprzętem. Po co mieszać i mylić te oznaczenia z różnych marek:confused:
Napisany 21 grudnia 2012 - 22:55
Kolego mógł byś mnie oświecić czym różni się 2.5TD od 2.5 TDS
Napisany 21 grudnia 2012 - 23:03
oświecam CięKolego mógł byś mnie oświecić czym różni się 2.5TD od 2.5 TDS
Napisany 22 grudnia 2012 - 00:20
łapy to chyba nie najlepszy przykład-inne łapy silnika
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 22 grudnia 2012 - 00:32
Napisany 22 grudnia 2012 - 00:37
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 22 grudnia 2012 - 00:42
Kolego mógł byś mnie oświecić czym różni się 2.5TD od 2.5 TDS
Jeżeli według ciebie się rzucałem przepraszam . Ale proszę o wyjaśnienie
Dziękuję za wytłumaczenie
Napisany 22 grudnia 2012 - 00:58
Tak z ciekawosci - to sie tyczylo oplowskiego 1.7 czy isuzu?Opel stosował oznaczenie TDS w przypadku astry 1.7(taka ciekawostka)
Napisany 22 grudnia 2012 - 01:02
Tak z ciekawosci - to sie tyczylo oplowskiego 1.7 czy isuzu?
Napisany 22 grudnia 2012 - 03:00
Ze 2.5TD/2.5TDS to nie jest silnik ANI OPLA ANI BMW tylko STEYER'a (i poczatkowo mial napedzac jakas maszyne budowlana zanim sprzedali licencje).
Koniec OT.
Napisany 22 grudnia 2012 - 07:25
Poddaje się nie wiedziałem że zrobię tyle zamieszania .Człowieku rozbierz sobie 2,5 TDS-a z BMW i 2,5TD z Opla i wtedy napisz czy widzisz różnicę. Jeżeli nie to ja się poddaję.
Napisany 22 grudnia 2012 - 08:23
Napisany 22 grudnia 2012 - 08:55
Napisany 22 grudnia 2012 - 09:09
wkoncu wiesz co ci tam stuka? czy jeszcze nie?
twierdzi że na pewno to nie są panewki
Napisany 22 grudnia 2012 - 10:30
czas wrócić na dobry tor..
A ja jednak myślę że panewka,tak się składa że jak tłok nie chodzi pod obciążeniem to też nie stuka więc nie bagatelizował bym tego...
jeszcze nic nie wiadomo prawdopodobnie dowiem się dopioero po nowym roku jak tylko będę coś wiedział to napiszę .
Panewki to jest duży koszt bo nie sprawdzałem
Napisany 22 grudnia 2012 - 10:31
Napisany 22 grudnia 2012 - 10:34
najlepiej na yt i link.Kolego komplet ks to około 700 zł...i nie pisz dużymi literami bo się ktoś obruszy.