Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] 2.0 DTI słabo pali


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
57 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Ogniowy

Ogniowy

    Emerytura....a czemu nie.

  • 137 postów
  • Dołączył: 24-01-2011
  • Skąd: okolice Żyrardowa

Napisany 13 grudnia 2012 - 07:36

zostałwiłem ją, jutro ją odpowietrze i dam znac co i jak ;)

Bo aku juz zaczynał słabnąc i podłączyłem..


no to działaj, u mnie bez zmian - na zewnątrz -6, odpaliła po 2 obrotach wału..., na twarzy banan :):D

#42 OFFLINE   kmitki

kmitki
  • 166 postów
  • Dołączył: 05-12-2010
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 grudnia 2012 - 08:47

Ja dziś tak na próbę zapaliłem bez grzania świec -11st.C zapalił bez problemu tylko chwile zakopcił na białoniebiesko a po chwili ustało kopcenie.

#43 OFFLINE   Couunter

Couunter

    Meegi

  • 75 postów
  • Dołączył: 27-07-2009
  • Skąd: Lubaczów/Kraków

Napisany 15 grudnia 2012 - 00:33

no to działaj, u mnie bez zmian - na zewnątrz -6, odpaliła po 2 obrotach wału..., na twarzy banan :):D



Jak na razie nic nie pomogło, chyba ze nie do konca został odpowietrzony, bo 2 razy zjechalem aku na kreceniu... i mam problem bo nie wiem co teraz robic..

#44 OFFLINE   kmitki

kmitki
  • 166 postów
  • Dołączył: 05-12-2010
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 grudnia 2012 - 09:22

Naładuj dobrze akumulator, zdejmij wtyczkę z czujnika temp., wciśnij pedał gazu do samego końca i kręć tak długo aż się odpowietrzy i silnik zapali. U mnie to zawsze działało.

#45 OFFLINE   Pirania

Pirania
  • 93 postów
  • Dołączył: 11-07-2011
  • Skąd: Warszawa, Gocławek
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 16 grudnia 2012 - 22:17

Koledzy ja sobie zrobiłem coś takiego, zaczerpnięte z forum vectry. Słój ok 5l i agregat lodówkowy jako pompa podciśnienia. Działa super. Podciśnienie wytwarza takie, że nie można odkręcić nakrętki 0d słoja. Wężyki w nakrętce uszczelnione silikonem. Jeden przezroczysty zakładam na przewód powrotny do zbiornika, ten idący nad filtrem, a drugi na kruciec od agregatu. Trzeba tylko uważać żeby za dużo nie było paliwa w słoju bo pociągnie do agregatu. Taki patencik ale skuteczny. Za słoik dałem 5zł w hurtowni spożywczej a za agregat na skupie złomu chyba też 5zł z 3szt złożyłem 1szt(podmianka cewki i termika).
Potrzebny jest przedłużacz, miejsce gdzie by złapać prąd do agregatu i lejek aby wlać paliwo z powrotem do zbiornika. Ok 30 min i pompa wtryskowa odpowietrzona.
Starajcie się nie heblować na sucho pompy, to jest dla niej zabójstwo.

#46 OFFLINE   Couunter

Couunter

    Meegi

  • 75 postów
  • Dołączył: 27-07-2009
  • Skąd: Lubaczów/Kraków

Napisany 19 grudnia 2012 - 11:22

Po sprawdzeniu go przez kilka dni swierdzam iz NIE MA POPRAWY!!
Swiece grzeja, lecz w paleniu tak samo jak było kreci kreci i nic, jak złapie to kopci na czarno, odpowietrzony był dzieki recznej pompcze ktora zostałwilem juz na stałe w przewodzie. Jak zapali przechodzi kopcenie i ponownie na ciepłym silniku pali bez problemu. I mam dalej problem:confused:

#47 OFFLINE   Ogniowy

Ogniowy

    Emerytura....a czemu nie.

  • 137 postów
  • Dołączył: 24-01-2011
  • Skąd: okolice Żyrardowa

Napisany 19 grudnia 2012 - 12:35

Koledzy ja sobie zrobiłem coś takiego, zaczerpnięte z forum vectry. Słój ok 5l i agregat lodówkowy jako pompa podciśnienia. Działa super. Podciśnienie wytwarza takie, że nie można odkręcić nakrętki 0d słoja. Wężyki w nakrętce uszczelnione silikonem. Jeden przezroczysty zakładam na przewód powrotny do zbiornika, ten idący nad filtrem, a drugi na kruciec od agregatu. Trzeba tylko uważać żeby za dużo nie było paliwa w słoju bo pociągnie do agregatu. Taki patencik ale skuteczny. Za słoik dałem 5zł w hurtowni spożywczej a za agregat na skupie złomu chyba też 5zł z 3szt złożyłem 1szt(podmianka cewki i termika).
Potrzebny jest przedłużacz, miejsce gdzie by złapać prąd do agregatu i lejek aby wlać paliwo z powrotem do zbiornika. Ok 30 min i pompa wtryskowa odpowietrzona.
Starajcie się nie heblować na sucho pompy, to jest dla niej zabójstwo.


ameryki nie odkryłeś.......ale plus za innowacyjne myślenie......

Po sprawdzeniu go przez kilka dni swierdzam iz NIE MA POPRAWY!!
Swiece grzeja, lecz w paleniu tak samo jak było kreci kreci i nic, jak złapie to kopci na czarno, odpowietrzony był dzieki recznej pompcze ktora zostałwilem juz na stałe w przewodzie. Jak zapali przechodzi kopcenie i ponownie na ciepłym silniku pali bez problemu. I mam dalej problem:confused:


a co już przy niej zrobiłeś ??

#48 OFFLINE   Couunter

Couunter

    Meegi

  • 75 postów
  • Dołączył: 27-07-2009
  • Skąd: Lubaczów/Kraków

Napisany 19 grudnia 2012 - 16:27

wymieniłem przelewy, zmieniłem przekaźnik swiec. Chyba sami mi to poradziliście? Wiec zrobiłem i pisze jakie efekty tak jak ktos sie wypowiedzial nizej. Wiec pisze jasno i wyraźnie NIE MA POPRAWY, po zmiane przelewów, bo rozumiem ze jeden z pierwszych przyczyn jakie wymienialiscie, jako powod zlego odpalania.

#49 OFFLINE   kmitki

kmitki
  • 166 postów
  • Dołączył: 05-12-2010
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 grudnia 2012 - 16:44

Trawersy też wymieniałeś?

#50 OFFLINE   Couunter

Couunter

    Meegi

  • 75 postów
  • Dołączył: 27-07-2009
  • Skąd: Lubaczów/Kraków

Napisany 19 grudnia 2012 - 18:05

Trawersy też wymieniałeś?



nie nie zostały wymienione, a zpyta jaki koszt i czy duzo czasu zajmuje wymiana, i da rade zrobic samemu?

#51 OFFLINE   muminek

muminek

    Dobry, Lepszy, Omega...

  • 605 postów
  • Dołączył: 02-09-2011
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 grudnia 2012 - 20:29

Chyba sami mi to poradziliście?


Ja bylem za zmiana oprogramowania...

#52 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 grudnia 2012 - 21:18

nie nie zostały wymienione, a zpyta jaki koszt i czy duzo czasu zajmuje wymiana, i da rade zrobic samemu?


rozgrzej silnik, odepnij przelewy od wtrysków, zaślep przewód przelewowy który idzie od wtrysku do pompy ten cieniutki, odpal, jaki kolor ropy wraca z przelewów wtrysków, jeśli ciemny to już wiesz że na trawerzach puszcza

można jeszcze strzykawkę podpiąć pod przelew i zasysać

#53 OFFLINE   Couunter

Couunter

    Meegi

  • 75 postów
  • Dołączył: 27-07-2009
  • Skąd: Lubaczów/Kraków

Napisany 20 grudnia 2012 - 09:07

A jednak trawersy do zmiany, wracajac do pytania poradze sobie z tym sam, i jaka cena trawersów?

#54 OFFLINE   kmitki

kmitki
  • 166 postów
  • Dołączył: 05-12-2010
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 grudnia 2012 - 17:07

Mnie za pierwszym razem zajęło ok 3 godzin jak nie wiedziałem co i jak. Musisz mieć 2 uszczelki kolektora uszczelkę pokrywy zaworów no i trawersy całość ok 200-250z zł. Przy okazji wyczyść cały kolektor bo napewno będzie dużo syfu.

#55 OFFLINE   rafalkot

rafalkot
  • 21 postów
  • Dołączył: 15-11-2010

Napisany 28 grudnia 2012 - 23:13

co to sa te trawersy????

#56 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 grudnia 2012 - 23:15

uszczelki wtryskiwacza




 


#57 OFFLINE   rafalkot

rafalkot
  • 21 postów
  • Dołączył: 15-11-2010

Napisany 28 grudnia 2012 - 23:18

dzieki :)

#58 OFFLINE   Waciany

Waciany
  • 159 postów
  • Dołączył: 05-02-2012
  • Skąd: Bytom

Napisany 02 stycznia 2013 - 06:37

Mam pytanie, jak się mrozy zaczęły jakiś czas temu to i problemy z odpalaniem też. Zgodnie z propozycjami powiedziałem mechanikowi żeby wyczyścił smok w baku i przewód paliwowy od baku wymienił. Mechanik starszy gość spokojny nie lubi koloryzować ale powiedział że drugi raz w życiu spotkał się z tak zawalonym smokiem. Teraz przy mrozach lepiej odpala ale to nadal nie jest to;/ Tak do -1* jest spoko pali praktycznie od strzała. Ale jeżeli spadnie bardziej temperatura to trochę muszę pokręcić, świece sprawne, przelewy zrobione. Myślę jeszcze nad przekaźnikiem świec ktoś się orientuje jaki występuje w moim aucie?tzn numer katalogowy, 1998rok klima manualna sedan, są jakieś rożne przekaźniki z 98roku?Ewentualnie czy zmiana softu pomoże przy odpalaniu w temperaturach poniżej zera czy zbędny wydatek? Powyżej zera odpala bez problemu