Swap silnika z 2.0 16V na 3.0 V6 :)
#1 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 13:51
#2 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 13:59
EDIT: a ze masz LPG to ze starej instalacji zostanie Ci praktycznie tylko butla
#3 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 14:10
#4 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 14:41
Jaki masz gwint??Czyli jak mam teraz gwint to nic z niego nie bedzie czy moze zostac?
Zawieche trzeba zmieniac, bo sprezyny sa do wersji silnikowych przypisane. Podzial jest na 2.0-2.2 i V6 w benzyniakach. Wieksza masa na przodzie jest wowczas.
#5 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 15:34
#6 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 15:58
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#7 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 16:05
#8 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 17:41
Pozbadz sie tegoMam gwint Ta-Technix nowke
Jak gwint do 1090 to jest dobra masa na V6. R4 maja do 980-990kg jak dobrze pamietam.
#9 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 18:04
#10 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 18:09
Jeżdżę:
- Skoda Fabia II
- Audi S6 Avant
#11 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 18:15
#12 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 20:14
#13 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 22:14
#14 OFFLINE
Napisany 31 października 2012 - 22:16
Sanki musisz wymienic na te z V6, bo w nieco innym miejscu sa lapy. Porownaj sobie na allegro fotki.a na lapy silnika pasuje wszystko nie trzeba nic przerabiac?
#15 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2012 - 10:06
#16 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 12:10
#17 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 17:46
#18 OFFLINE
Napisany 12 listopada 2012 - 20:41
#19 OFFLINE
Napisany 12 listopada 2012 - 20:59
Zastanawia mnie tylko jeszcze jak to się ma do OC. Po swapie na 2.5 w dowodzie zostanie mi 2.0 czyli w sumie za oc bede placil jak za 2.0 czy trzeba to gdzies zgośic czy lepiej siedziec cicho