remont v6 3.0
#21 OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 15:51
ale same panewki ,pompe olejową i pierścienie ,jak najbardziej mozna zmienic na nowe b.dobrej firmy
zwykle ,jak się wyciągnie panewki ,to widać po nich czy sa brązowe ,czy też mają jeszcze kolor srebrny ,a jak wał ma owal ,to tylko dół drugi trza kupic
a bronek ,czemu chcesz remontowac silnik
#22 OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 18:41
#23 OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 18:47
tak poza tym ,ze w 3,2 są cewki jednolite ,nie jak w 3,0 ,że jedna cewka i przewody
to poza tym ,niczym sie szczególnym nie różni więcej
chyba ,że coś jeszcze jest
#24 OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 19:40
w 3,2 ,nie było zaworu EGR ,więc i kolektor ssący mozesz dać ,żeby dziury nie było brzydkiej,
Mozna dokupic zaslepke od saaba
I tyz dziury brzydkiej nie bedzie
#25 OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 19:42
#26 OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 21:04
No tyle że 3.2 nie ma krokowego czyli brak otworu na niego.
I chyba brak linki od pedalu gazu bo chyba jest juz na potencjometrze
#27 OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 21:07
I chyba brak linki od pedalu gazu bo chyba jest juz na potencjometrze
to prawda
,jest elektroniczna przepustnica
#28 OFFLINE
Napisany 22 października 2012 - 09:57
#29 OFFLINE
Napisany 22 października 2012 - 10:13
Zamarznie zamarznie. Mnie 2x zeszlej zimy Zoltek trzymal na obrotach. A STZ, ktory ma e-gaz, tylko raz spadl potencjometr, bo nie dokrecilem wystarczajaco mocno.wole na linkę bo przynajmniej zimą nie zamarznie.
#30 OFFLINE
Napisany 22 października 2012 - 10:22
wole na linkę bo przynajmniej zimą nie zamarznie. Jeszcze pytanie czy sprzęgło jednomasowe podejdzie jakies do tego silnik x30xe bo dwumas ciężki drogi i na co komu on
poszukaj lekki zamach do 3.0 V6. Podchodzi od C20XE z tego co czytałem
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#31 OFFLINE
Napisany 22 października 2012 - 10:56
chyba c20xe :hmmm: a od LET może być jeszcze ciężej dostępny (o ile pasuje) jak od c20xeposzukaj lekki zamach do 3.0 V6. Podchodzi od C20LET z tego co czytałem
#32 OFFLINE
Napisany 22 października 2012 - 11:21
chyba c20xe :hmmm: a od LET może być jeszcze ciężej dostępny (o ile pasuje) jak od c20xe
oczywiście c20xe
kurde coś dzisiaj zakręcony jestem rano chciałem widelcem masełko na kanapkę smarować
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#33 OFFLINE
Napisany 22 października 2012 - 11:34
w 3,2 ,nie było zaworu EGR ,więc i kolektor ssący mozesz dać ,żeby dziury nie było brzydkiej,
tak poza tym ,ze w 3,2 są cewki jednolite ,nie jak w 3,0 ,że jedna cewka i przewody
to poza tym ,niczym sie szczególnym nie różni więcej
chyba ,że coś jeszcze jest
Kolektor ssący nie bardzo bo nie ma w nim otworu na regulator wolnych obrotów, chyba ,że kolega sobie zrobi.
Te zaślepki od saba na EGR to białe kruki
#34 OFFLINE
Napisany 22 października 2012 - 19:12
#35 OFFLINE
Napisany 22 października 2012 - 19:27
Kolektor ssący nie bardzo bo nie ma w nim otworu na regulator wolnych obrotów, chyba ,że kolega sobie zrobi.
Te zaślepki od saba na EGR to białe kruki
w servicie saaba mozna sobie zamowic i nie sa az takie drogi