Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

remont v6 3.0


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
34 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   sylwek0709

sylwek0709
  • 495 postów
  • Dołączył: 29-02-2012
  • Skąd: będzino k/koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 października 2012 - 15:51

to prawda ,wału nie nalezy szlifować,
ale same panewki ,pompe olejową i pierścienie ,jak najbardziej mozna zmienic na nowe b.dobrej firmy
zwykle ,jak się wyciągnie panewki ,to widać po nich czy sa brązowe ,czy też mają jeszcze kolor srebrny ,a jak wał ma owal ,to tylko dół drugi trza kupic
a bronek ,czemu chcesz remontowac silnik

#22 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 21 października 2012 - 18:41

Bede go wsadzał zamiast 2.0 16v i chce mieć pewny żeby już go z tam tąd na darmo nie targać, i nie lubie dolewać oleju czy też kopcenia lub gdy silnik 3.0 ma 180-190km. A jeszcze pytanie co można od silnika 3.2 wsadzić do 3.0 oprócz kol. wydechowych aby poprawić go

#23 OFFLINE   sylwek0709

sylwek0709
  • 495 postów
  • Dołączył: 29-02-2012
  • Skąd: będzino k/koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 października 2012 - 18:47

w 3,2 ,nie było zaworu EGR ,więc i kolektor ssący mozesz dać ,żeby dziury nie było brzydkiej,
tak poza tym ,ze w 3,2 są cewki jednolite ,nie jak w 3,0 ,że jedna cewka i przewody
to poza tym ,niczym sie szczególnym nie różni więcej
chyba ,że coś jeszcze jest

#24 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 października 2012 - 19:40

w 3,2 ,nie było zaworu EGR ,więc i kolektor ssący mozesz dać ,żeby dziury nie było brzydkiej,


Mozna dokupic zaslepke od saaba :p

I tyz dziury brzydkiej nie bedzie ;)

#25 OFFLINE   Pugi

Pugi

    OMEGA Fan rulez..

  • 145 postów
  • Dołączył: 01-12-2006
  • Skąd: Goleniów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 21 października 2012 - 19:42

No tyle że 3.2 nie ma krokowego czyli brak otworu na niego.

#26 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 października 2012 - 21:04

No tyle że 3.2 nie ma krokowego czyli brak otworu na niego.


I chyba brak linki od pedalu gazu bo chyba jest juz na potencjometrze

#27 OFFLINE   sylwek0709

sylwek0709
  • 495 postów
  • Dołączył: 29-02-2012
  • Skąd: będzino k/koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 października 2012 - 21:07

I chyba brak linki od pedalu gazu bo chyba jest juz na potencjometrze


to prawda
,jest elektroniczna przepustnica

#28 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 22 października 2012 - 09:57

wole na linkę bo przynajmniej zimą nie zamarznie. Jeszcze pytanie czy sprzęgło jednomasowe podejdzie jakies do tego silnik x30xe bo dwumas ciężki drogi i na co komu on

#29 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 października 2012 - 10:13

wole na linkę bo przynajmniej zimą nie zamarznie.

Zamarznie zamarznie. Mnie 2x zeszlej zimy Zoltek trzymal na obrotach. A STZ, ktory ma e-gaz, tylko raz spadl potencjometr, bo nie dokrecilem wystarczajaco mocno.

#30 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 22 października 2012 - 10:22

wole na linkę bo przynajmniej zimą nie zamarznie. Jeszcze pytanie czy sprzęgło jednomasowe podejdzie jakies do tego silnik x30xe bo dwumas ciężki drogi i na co komu on


poszukaj lekki zamach do 3.0 V6. Podchodzi od C20XE z tego co czytałem

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#31 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 października 2012 - 10:56

poszukaj lekki zamach do 3.0 V6. Podchodzi od C20LET z tego co czytałem

chyba c20xe :hmmm: a od LET może być jeszcze ciężej dostępny (o ile pasuje) jak od c20xe ;)

#32 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 22 października 2012 - 11:21

chyba c20xe :hmmm: a od LET może być jeszcze ciężej dostępny (o ile pasuje) jak od c20xe ;)


:o oczywiście c20xe

kurde coś dzisiaj zakręcony jestem :dziura: rano chciałem widelcem masełko na kanapkę smarować :D

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#33 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 października 2012 - 11:34

w 3,2 ,nie było zaworu EGR ,więc i kolektor ssący mozesz dać ,żeby dziury nie było brzydkiej,
tak poza tym ,ze w 3,2 są cewki jednolite ,nie jak w 3,0 ,że jedna cewka i przewody
to poza tym ,niczym sie szczególnym nie różni więcej
chyba ,że coś jeszcze jest


Kolektor ssący nie bardzo bo nie ma w nim otworu na regulator wolnych obrotów, chyba ,że kolega sobie zrobi.
Te zaślepki od saba na EGR to białe kruki :)

#34 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 22 października 2012 - 19:12

wolałbym w tym nie rzeźbić bo przyrostu nie będzie a dziurę można zwyczajnie zaspawać, a ponoć kolektory wydechowe od 3.2 dają coś, bynajmniej na forum vectry tak było napisane

#35 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 22 października 2012 - 19:27

Kolektor ssący nie bardzo bo nie ma w nim otworu na regulator wolnych obrotów, chyba ,że kolega sobie zrobi.
Te zaślepki od saba na EGR to białe kruki :)


w servicie saaba mozna sobie zamowic i nie sa az takie drogi