

[OB & OBFL] V6 nie odpala za pierwszym razem.
#21
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2013 - 10:31
Co wy na to????
#22
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2013 - 10:46
A ze tak sie tez dolacze do tematu mam podobny prolem jak Kolega i mam zamiar wymienic gumki pod kolektorem ssacym dowiedzialem sie ze to tez moze byc przyczyna ze lapie lewe powietrze ...
Jeżeli chcesz sprawdzić czy łapie lewe powietrze to popsikaj plaka w okolicach uszczelek. Jeżeli podniosą się obroty znaczy, ze łapie lewizne.
#23
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2013 - 09:31
Jeżeli chcesz sprawdzić czy łapie lewe powietrze to popsikaj plaka w okolicach uszczelek. Jeżeli podniosą się obroty znaczy, ze łapie lewizne.
Czyli mam rozumiec mam popsikac pod pokrywa kolektora ssacego ??
Ale oczywiscie mam to zrobic na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ... ??
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2013 - 15:30
#26
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2013 - 19:00
Czyli mam rozumiec mam popsikac pod pokrywa kolektora ssacego ??
Ale oczywiscie mam to zrobic na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ... ??
Zrobić wtedy kiedy najgorzej odpala skoro twierdzisz, że być może Ci lewiznę łapie. Myślisz o uszczelkach przy kolektorze ssącym więc tam psikaj. Tylko nie duże dawki, duże nie są na prawdę potrzebne,
#27
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2013 - 19:59
#28
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2013 - 20:48
#29
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2013 - 18:10
#30
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2013 - 21:42
I jeszcze jedno nie zawsze z rana tak nie mrawo odpala chwile ja pokrece bez rezultatu ale za drugim juz pieknie odpala.
A czasem jest tak ze sie meczy za pierwszym ale jakos odpala ma takie dziwne humorki.
A jak na gazie awaryjnie odpalam i mam podobne problemy to moze byc to lewe powietrze ??
#31
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 08:37
No ale umnie słychac ze pompa pracuje jak przekręce zapłoln to chyba paliwo podaje , wczoraj wjechałem do garazu i dzis wieczorem poszedłem sprawdzić czy opali i odpaliła za pierwszym przejechałem ze 2 km zgasiłem na godzinke i juz nie odpali od pierwszego i trza kręcić az załapie , przełączyłem na tryb awaryjny LPG i odpaliłą od pierwszego , czy mozliwe z popa pada mimo ze słychac ze pracuje po przekreceniu zapłonu ??
Podłączyć komputer i sprawdzić jaka wskazuje temperaturę czujnik na ECU. Sprawdzić wskazania przepływomierza.
Masz LPG, mogą być rozjechane mapy paliwowe.
#32
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 18:48
#33
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 09:46
Więc głowa do bagażnika i jeśli pompa gwiżdże/wyje to może być na wykończeniu.
#34
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2013 - 18:24
...jak przekręcę kluczyk to powinienem słyszeć pompkę? No to nie słyszę...A macie oryginalne pompki paliwowe? U mnie na zamienniku startuje za 3 razem. Przekrecam kluczyk krece z 1s. i tak za 3 razem odpali bo pompka zamiennik podaje mi dopiero gdy krece rozruchem, a nie przy zapłonie.
#35
OFFLINE
#36
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2013 - 00:40

#37
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2013 - 09:28
#38
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2013 - 09:43
#39
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2013 - 13:17

Czy mogą być winne jakieś zaśniedziałe kable????
W najbliższym czasie będę wymieniał kable WN oraz świece i może od razu bym poczyścił co nie co...
Co do historii mojego autka to taka, wydaje mi się bardzo ważna rzecz, czyli to że była bardzo bardzo mało używana, więcej stała niż jeździła..... Poprzedni właściciel robił max 10 tys km rocznie......
#40
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2013 - 03:15
Tak myślałem nad pompką paliwa i zastanawiam się czy jak jej nie słychać to dobrze czy źle??
W poprzedniej omesi słyszałem i nie było problemów, w tej nie słyszę i mam czasem problem z zapaleniem i bez różnicy czy stoi w słońcu czy odpalam w nocy, rzadko bo rzadko się zdarza ale denerwuje....
Proszę wypowiedzcie się
