A u kolegi wymieniles czujnik od ABSu czy silnik krokowy?Czy ten lewy czujnik ABS może być tego przyczyną?

Napisany 06 grudnia 2014 - 19:07
A u kolegi wymieniles czujnik od ABSu czy silnik krokowy?Czy ten lewy czujnik ABS może być tego przyczyną?
Napisany 06 grudnia 2014 - 20:19
Napisany 07 grudnia 2014 - 19:07
Z tego kola jest brany sygnal predkosci na deske i do ECU. Czujnik nie ma zadnych dodatkowych bajerów, wszystko realizują sterowniki ABS i ECU.czemu lewy ma tą dodatkową funkcję, skoro oba tylne są takie same?
Napisany 07 grudnia 2014 - 22:06
Napisany 07 grudnia 2014 - 23:44
Ok dzięki kumam to. Spróbuję go zatem podmienić może pomoże.
Jak zrobię dam znać czy jest efekt.
Napisany 08 grudnia 2014 - 13:44
Uczepiłem się bo nic innego nie wchodzi w grę. Przerobiłem wszystkie tematy falujących obrotów w X20XEV. Krokowy nowy, lewego nie ma, poczyszczona przepustnica, odmy, podciśnienia, egr zaśplepiony, błędów nie ma, wszystkie czujniki podmienione, stale to samo.nie wiem coś się uczepił tego czujnika jak działa normalnie. przecież piszą ci, że wolonymi obrotami steruje krokowy i ECU i lewe powietrze:)
Napisany 08 czerwca 2015 - 06:13
Napisany 08 czerwca 2015 - 06:28
Napisany 08 czerwca 2015 - 06:43
Napisany 08 czerwca 2015 - 07:17
Napisany 08 czerwca 2015 - 07:29
Napisany 08 czerwca 2015 - 07:38
Napisany 08 czerwca 2015 - 07:43
Napisany 08 czerwca 2015 - 08:03
Napisany 08 czerwca 2015 - 23:00
Napisany 09 czerwca 2015 - 05:24
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 09 czerwca 2015 - 09:17
Co znaczy że toczysz się 120 na h ?? i jak to możliwe że falują wtedy obroty , na luzie jeździsz??
jeśli tak to ja się nie dziwię że o roty świrują, komp ma sprzeczne info z odczytu prędkości i czujnika położenia przepustnicy , komp z jednej strony odcina wtrysk bo uznaje że hamujesz silnikiem a jednocześnie musi pobijać obroty żeby silnik nie zgasł , stąd falowanie , to nie gaźnikowiec, przestań jeździć na luzie to nie będzie falowania. Jak wyciągniesz bezpiecznik abs to przestaje świrować bo ecu nie widzi wtedy że samochĂłd się porusza i zaprzestaje korekcji, po odpięciu krokowca też przestaje falować bo przerywasz jego pracę i ecu przechodzi w tryb awaryjny
Napisany 09 czerwca 2015 - 23:46
Napisany 11 czerwca 2015 - 08:41
Napisany 11 czerwca 2015 - 09:07