
Mam jeszcze jedno pytanie jak ten czujnik obrotow jest uwalony czy to moze byc powodem nie podawania paliwa na wtryski przez pape wtryskowa?
Napisany 16 lipca 2012 - 18:56
Napisany 16 lipca 2012 - 19:59
To może być padnięty elektrozawór na pompie, bądź auto zablokowane przez IMMO.Mam jeszcze jedno pytanie jak ten czujnik obrotow jest uwalony czy to moze byc powodem nie podawania paliwa na wtryski przez pape wtryskowa?
Napisany 16 lipca 2012 - 21:39
Napisany 16 lipca 2012 - 21:44
grzegowoj25
Zarejestrowany: 04.02.2012
Województwo: wielkopolskie
Auto: Omega B'97 Diesel manual
Silnik: 2.5 TD X25DT (130 KM)
Postów: 9
Domyślnie
jak krece rozrusznikiem to obrotomierz sie wychyla czyli pracuje,witam ja miałem ten sam problem,mechanicy rozkładali ręce nie zapalała obrotomierz podskakiwał i ciagle błąd czujnika obrotów wału na koniec doszłem do wniosku że to rozrusznik bo kręciłem tak długo aż sie sfajczył po wymianie rozrusznika od bmw oma zapaliła od strzała,winny był rozrusznik który pobierał tyle prądu że elektronika głupiała.
Napisany 16 lipca 2012 - 21:46
Napisany 16 lipca 2012 - 22:17
Napisany 30 lipca 2012 - 18:51
Napisany 30 lipca 2012 - 18:56
Napisany 31 lipca 2012 - 17:09
Napisany 31 lipca 2012 - 19:35
Napisany 31 lipca 2012 - 21:45
Napisany 04 sierpnia 2012 - 21:56
Napisany 05 sierpnia 2012 - 22:55
Napisany 06 sierpnia 2012 - 19:53
Zobacz ile pinów ma kostka idąca od str. silnika. Jeżeli 4 pinowa to nie ma problemu, nawet jeżeli manetka zepsuta to używka kosztuje od 30zł. Jeżeli 2 pinowa to masz problem, trudno kupić, a nowa sporo kosztuje. Dziwne że są 4 kabelki a 2 podpięte. Tak być nie powinno, chyba że ktoś szarpał i wyrwał te 2 kabelki z kostki. Ja mam 2pinową wersję i żadnych wolnych kabelków nie ma. 2 kabelki są połączone w kostce po przekątnej.
Napisany 06 września 2012 - 11:13
Napisany 01 listopada 2013 - 19:49
Napisany 01 listopada 2013 - 22:02
Napisany 01 listopada 2013 - 23:45