
1. Wtrysk sterujący - przyjechał kolega z omomierzem i rezystancja wynosiła 90-110 Ohm, a między pinami i masą nie było przejścia, czyli wychodzi na to że jest sprawny.
2. Wymieniłem wszystkie stare przelewy między wtryskami. Niektóre popękane, więc prędzej czy później by poszły.
3. Nastawnik - rozebrałem go, wyczyściłem, jako że nie mogłem znaleźć nowych uszczelek w żadnym sklepie w pobliżu, ani nawet na allegro, uszczelniłem silikonem czerwonym, starałem się uważnie, żeby nie weszło go za dużo do nastawnika.
4. Wszystkie przewody dolotowe, przy EGR wyczyściłem, pościągam dość solidnie żeby nie było tam wycisku żadnego.
5. Uszczelki kolektora ssącego do cylindrów były już w fatalnym stanie i też niektóre cisły czarną pod siebie, więc kupiłem nowe.
6. Mam jeden problemik tylko, bo zacząłem to wszystko składać i nie mogłem znaleźć drugiego zaworku do podciśnienia. Mam dwa przewody - jeden wychodzi z dołu kolektora, drugi wychodzi z przodu dolotu do kolektora, przy EGR. Mam jeden zaworek po prawej stronie od kolektora, mniej więcej obok zbiornika na płyn do wspomagania (czarny zbiorniczek). Ale nie wiem gdzie drugi? No i gdzie który połączyć, nie zrobiłem fotki no i zapomniałem
