
No więc sprawa z moją omcią wygląda następująco..
Kupiłem ją jakieś pół roku temu nie mając zbytnio wielkiego pojęcia o tym silniku, nie ukrywam że nie jestem zaawansowany, ale coś kapuję już teraz

Gość sprzedał mi auto w stanie zamulonym - twierdził że trzeba wymienić wszystkie filtry, oleje itp. Tak też zrobiłem i jak na 130KM czułem jakby miał połowę mniej, albo i gorzej ;/
Mój znajomy mechanik odkrył, że cieknie mi ropa z okolic pompy wtryskowej, ja po niedługim czasie odkryłem, że to tylko chyba wężyk przelewowy przy trzecim wtrysku bo tam cisło ropę. Wymieniłem i przestało kapać, chociaż nadal troszkę kropel mi zostawia po postoju. Byłem kilka dni temu na kanale i zobaczyłem że nadal leje się ropa i to prawie ciurkiem na biegu jałowym z okolic pompy. Nie patrzyłem na to dokładnie, przejrzałem temat o pompach i będę chciał tam zobaczyć dokładnie, gdzie ten wyciek. Ale to nie na już, bo muszę kanał wykopać

Natomiast problem pojawił się dziś.....
Wyjechałem sobie autkiem, normalnie zapalił na zimnym po 2 podgrzaniach świec (tak przeważnie robię gdy stoi cały dzień), i pojechałem... ujechałem ok 5 km, silnik się troszkę już zagrzał i nagle autko zaczęło tak strasznie szkubać, przerywać, jakby paliwo nie dochodziło. Zaczął mi migać Check, raz się zapalił, za chwilę zgasnął, znów zapalił i znów zgasnął.... Ale o dziwo silnik nie zgasł. Stanąłem na boczku, postałem chwilkę i szedł cały czas.. Na biegu jałowym go przygazowałem, zaczął przerywać i zauważyłem że dopiero powyżej 2,5 tys obrotów. Dlatego też udało mi się wrócić do domu nie przekraczając 2 tys

No i teraz mam pytanie, co się kurde mogło stac ;/
Zczytałem kody błędów przed chwilką i jakbyście mogli mi powiedzieć w co mam uderzyć, to byłbym wdzięczny

34- obieg startu wtrysku - czujnik ruchu iglicy P66, zawór elektromagnetyczny-regulacja wtrysku Y20
44- ciśnienie doładowania za duże lub za małe
74- temperatura powietrza doładowującego za niska, napięcie powyżej 4,98V - zwarcie z napięciem lub przerwa
82- obieg startu wtrysku, różnica w sygnale obrotów wału P51 i iglicy wtrysku P66, zapamiętane w następstwie - brakujące wtryski, mała ilość paliwa, uszkodzony zawór odcinający paliwa Y5,uszkodzony mechanizm nastawczy pompy i uszkodzony czujnik ilości wtrysku.
92- tempomat za duże napięcie, powyżej 4,7V - zwarcie lub przerwa w obwodzie lub pojazdy bez tempomatu