

XENON
#61
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2010 - 21:01
#62
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2010 - 21:40
Masz FL-ke więc masz napewno soczewki. Wystarczy dokupić jakiś zestaw HID i masz ksenon.wydaje mi się że mam gładką ale sprawdze i dam znąć a co chodzi z tą przesłoną i co musiałbym kupić a jaki byłby koszt tych ksenonków i jakiej firmy
#63
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2010 - 00:37
Wystarczy dokupić jakiś zestaw HID i masz ksenon.
+ spryski
+ samopoziomowanie.
wtedy bedzie xenon
#64
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2010 - 09:19
aha,jasne. Ilu ludzi z forum dorabiało samo poziomowanie(nawet nie jest to wymagane przez prawo). Spryski to się zgodę.+ spryski
+ samopoziomowanie.
wtedy bedzie xenon
#65
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2010 - 17:25
aha,jasne. Ilu ludzi z forum dorabiało samo poziomowanie(nawet nie jest to wymagane przez prawo). Spryski to się zgodę.
nie wprowadzaj w blad, samopoziomowanie jest wymagane przez prawo.
wszystko zalezy od daty pierwszej rejestracji pojazdu
#66
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2010 - 18:11
ONZ) – Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów w odniesieniu do urządzeń
oświetleniowych i sygnalizacji świetlnej i nie znalazłem związku pomiędzy rocznikiem a zastosowaniem samopoziomowania , wszystko chyba w rękach producenta , sam nie wiem :confused: , ogólnie przepis jest strasznie niejasny bo niby coś być musi i nie musi
6.2.6.2. K o r e k t o r u s t a w i e n i a ś w i a t e ł p r z e d n i c h
6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny
jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.
6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły, pod warunkiem
że mają one ustalone położenie przywracające odchylenie początkowe określone
w pkt 6.2.6.1.1 przy użyciu zwykłej śruby regulacyjnej lub w inny zbliżony sposób.
Ręczny korektor ustawienia świateł musi być obsługiwany z fotela kierowcy.
Urządzenia regulowane w sposób ciągły muszą posiadać skalę wskazującą takie warunki
obciążenia, które wymagają korekty ustawienia świateł mijania.
Liczba możliwych ustawień dla urządzeń regulowanych w sposób nieciągły musi zapewniać
zgodność z zakresem wartości przewidzianych w pkt 6.2.6.1.2 dla wszystkich warunków
obciążenia określonych w załączniku 5.
Ponadto dla takich urządzeń warunki obciążenia z załącznika 5 wymagające ustawienia
świateł mijania muszą być jednoznacznie oznaczone w pobliżu regulatora sterującego korektorem
6.2.6.2.3. W przypadku awarii urządzeń opisanych w pkt 6.2.6.2.1 i 6.2.6.2.2 wiązka świateł mijania
nie może znaleźć się w położeniu, którego odchylenie od poziomu jest mniejsze niż w chwili
zaistnienia awarii urządzenia
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#67
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 19:16
#68
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 19:38
#69
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 19:56
wszystko jest jasne w przepisach regulacja automatyczna musi być trzeba czytać do końca a mówi o tym 6.2.9 inne wymagania
zgadza się

6.2.9. Inne wymagania
Wymogów określonych w pkt 5.5.2 nie stosuje się do świateł mijania.
Światła mijania ze źródłem światła o wartości obiektywnego strumienia świetlnego powyżej
2 000 lumenów można stosować wyłącznie w połączeniu z instalacją urządzeń do oczyszczania
świateł przednich, zgodnie z regulaminem nr 45 (1). Ponadto, w odniesieniu do odchylenia
pionowego, postanowień pkt 6.2.6.2.2 powyżej nie stosuje się.
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.