

Wymiana dyfra
#61
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2013 - 09:25
#62
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2013 - 11:53
:oonie:walnolem sie:szpital:Wg. tej strony prawdopodobnie ma 3.70
faktycznie nie wiem czemu myslalem,ze ma manuala.sorka
#63
OFFLINE
Napisany 24 lipca 2013 - 20:13
#64
OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 18:30

#65
OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 20:41
fizycznie tak tyle że man miał 3,45 a auto 3,27 niewielka różnica może być mało odczuwalna, teoretycznie na automatowym słabsze rozpędzania ale większe VmaxOdgrzeje kotleta. Może i banalne pytanie, bo myśląc analogicznie do poprzedniej odpowiedzi ona sama się nasuwa, ale czy do omy 2,5dti manuala na 100% będzie pasował dyferencjał od automatu?
#66
OFFLINE
Napisany 31 marca 2014 - 21:41
Z góry dzięki za info.

#67
OFFLINE
Napisany 23 października 2014 - 23:07
#68
OFFLINE
Napisany 24 października 2014 - 01:28
I popraw tytuł swojego posta


782-214-578
884-777-999

#69
OFFLINE
Napisany 24 października 2014 - 05:25
#70
OFFLINE
Napisany 24 października 2014 - 09:09
#71
OFFLINE
Napisany 24 października 2014 - 10:59
We wszystkich benzynach 2.0 i 2.2 flansza na wałku atakujacym jest mniejsza niż w pozostałych.
Przekładasz swoją od 2.5 i ogień


782-214-578
884-777-999

#72
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2014 - 01:05
2 lozysk skf br578571 od strony osiek
http://www.finditpar...sh-skf-br578571
Tu utawia sie wszystko pierscieniami zaciskowymi?
i jednego tego lozyska od strony walu, czy 2?
http://www.ebay.com/...2343694&vxp=mtr
A od strony walu podkladka? Jak mocno nalezy dociagnac nakretke, aby lozyska byly odpowiednio zacisniete?
Czy wie ktos jak dobiera sie grubosci pierscieni i tej podkladki?
#73
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2015 - 11:05
#74
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2015 - 11:16
Witam, niedawno kupiłem omegę 2.2 16V w automacie. Zastanawiam się czy poprzedni właściciel nie wymienił dyfra na inny bo straszny muł, mam takie pytanie jakie obroty powinny być przy 100km/h ? u mnie 2400-2500.
Niestety, asfaltu tym autem nie pozwijasz

#75
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2015 - 13:19
Niech ktoś z ASB wypowie sie ale nie sądzę aby to była sprawa wału.
no na pewno nie wału, bo wał tylko przenosi napęd

mam takie pytanie jakie obroty powinny być przy 100km/h ? u mnie 2400-2500.
Jest ok. Masz 3.9 lub 4.22
#76
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2015 - 15:21
Czy wie ktos jak dobiera sie grubosci pierscieni i tej podkladki?
Pierścieniami segera ustala się luz między zębny. Niestety jest ich sporo do wyboru i jeżeli zdecydujesz się na oryginalne to nie są tanie, nie wiem niestety jak z ich dostępnością. Najlepiej użyć farby , najcześiej żółtej do ustalania luzu. Smarujesz zęby obracasz kilka razy i patrzysz czy farba przenoisi się równomiernie na zębatkę ataku. Zanim to jednak zrobisz musisz odpowiednio ciasno dokręcić nakrętke na ataku. Nie pamiętam teraz dokładnie, bardzo dawno temu to robiłem. Sprawdzę czy mam w domu jeszcze info na ten temat i w razie czego napiszę tutaj.
#77
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2018 - 00:01
Witam kolegów:-). Prośbę mam i pytanie. Mam omegę w sedanie z 2002 roku, motor 2.2 benzyna. Przy 100 km/h mam 3 tys obrotów. Domyślam się że mam dyfer o przełożeniu 4.22. Na jaki mogę zmienić by mieć mniejsze obroty? Na 3.7? Dobrze by było mieć przy tej prędkości jakieś 2,2-2,5 tys obrotów a nie 3 tys. Inną kwestią była by wymiana skrzyni na 6-cio biegową, lecz do tych samochodów takowych nie było. Może się ktoś wypowiedzieć? Liczę na fachową pomoc przyjaznych kolegów;-)
#78
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2018 - 09:48