Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana dyfra


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
118 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 maja 2013 - 21:12

to nie jest tak hop siup ;)


Dla mnie hop siup

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#42 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 maja 2013 - 22:16

Dla mnie hop siup

no bo...

jak szybko kupilem tak szybko sprzedałem

;)
Szkoda zachodu i roboty na reanimacje tego mostu, takie moje zdanie.

#43 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 maja 2013 - 22:28

no bo...

;)
Szkoda zachodu i roboty na reanimacje tego mostu, takie moje zdanie.


Czytaj ze zrozumieniem i tak mnie cytuj sprzedalem bo nie nadawal sie ze wzgledow eksploatacyjnyvh auta nie że byl uszkodzony:)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#44 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 maja 2013 - 22:39

Czytaj ze zrozumieniem i tak mnie cytuj

Seba ;)
ale zgodzisz się chyba że naprawa jest mało opłacalna :p

#45 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 maja 2013 - 22:41

Seba ;)
ale zgodzisz się chyba że naprawa jest mało opłacalna :p


No jasne :)jak heineken

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#46 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 maja 2013 - 06:27

I wałkiem da sie poruszac ma luz około 5mm w tył przód i to samo w górę, dół

za dużo a czasem nakrętka od zabieraka wału nie jest poluzowana ?

#47 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 10 maja 2013 - 16:15

Sprawdzałem ale niestety nie. Jest dokręcona i to bardzo mocno. Nie wiem z jaką siłą bo nei mam klucza dynamometrycznego ale mocno dociśnięta.

#48 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 maja 2013 - 19:52

Sprawdzałem ale niestety nie. Jest dokręcona i to bardzo mocno. Nie wiem z jaką siłą bo nei mam klucza dynamometrycznego ale mocno dociśnięta.

skoro ma takie luzy jak piszesz to tych łożysk już niema, z tego co pamiętam to są zwykłe stożkowe łożyska gorzej z tymi od koła talerzowego bo są nietypowe.

#49 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 11 maja 2013 - 18:47

Podjąłem próbę nagrania luzu i szumu mostu.
tu jest nagrany luz mostu :


a tu jego szum:


#50 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 maja 2013 - 18:56

wywal ten most na śmietnik, łozysk już nie ma a ciort wie czy zębów na kołach nie pościnało. Z ekonomicznego punku widzenia naprawa nieopłacalna:szpital:

#51 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 maja 2013 - 07:12

tak jak Piniu napisał koszalin, chyba że Ci się chce to możesz go rozebrać i zmierzyć łożysko na wałku atakującym, chodzi o średnicę zewnętrzną, wewnętrzną i wysokość może się znajdzie jakieś typowe tańsze

#52 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 12 maja 2013 - 08:45

No tak ale nadal nie będę umiał i wiedział jak ustawić ten luz o którym pisałeś wcześniej.

#53 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 maja 2013 - 14:25

No tak do tego trzeba miec sprzet

#54 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 24 maja 2013 - 21:54

Panowie potrzebuje pilnie pomocy.
Kupiłem kolejny most od omegi 2.2 16V wiec licze ze to 4.22 ;p
Ale niestety ma większego krzyżaka niż moj stary most. i teraz pytanie czy przełożyć krzyżak z starego mostu? Czy można dokupić gume z innym rozstawem na most a z tym samym na wał?
Z jaką siłą trzeba dokręcić tą nakrętkę tego krzyżaka?

#55 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 maja 2013 - 02:27

Kupiłem kolejny most od omegi 2.2 16V wiec licze ze to 4.22 ;p

nie rozbierzesz dekla to nie bedziesz wiedział:p
http://forum.omegakl...ead.php?t=12222
powinno pomoc ;)

#56 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 25 maja 2013 - 09:35

Tylko ktora wartość dotyczy mojej nieszczęsnej śrubki?
Bo nie umiem jej fachowo nazwać. Wnioskuje z opisu że jest to 20+45 stopni ale to wydaje m się troche słabko jak na taką śrubkę.

Most wymieniony. Męczarnia nad zmianą tego krzyżaka niesamowita. Kilka godzin walki żeby to zdjąć. Ale teraz w omedze nastała cisza i czas na kolejne naprawy.

#57 OFFLINE   kacperoo

kacperoo
  • 55 postów
  • Dołączył: 02-01-2012

Napisany 22 lipca 2013 - 17:51

Witam,jak w temacie.mam pytanie odnosnie dyfra o mojej omegi.musze na szybko wymienic dyfer i pytanie jaki dyfer.czy z innych wersji silnikowych pasuja czy musi byc akurat od 3.0 w automacie i kombi.prosze o szybką odpowiedz.

#58 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 22 lipca 2013 - 18:16

Witam,jak w temacie.mam pytanie odnosnie dyfra o mojej omegi.musze na szybko wymienic dyfer i pytanie jaki dyfer.czy z innych wersji silnikowych pasuja czy musi byc akurat od 3.0 w automacie i kombi.prosze o szybką odpowiedz.


Co do automat-manual to różnicy nie ma.
Jeśli chodzi o wersie silnikowe,to w tych mniejszych jednostkach jest inna łapa dyfra jego mocowanie.
Poczytaj temat http://forum.omegakl...fer 2.0&page=37
powinieneś tam znaleźć odpowiedz

#59 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 22 lipca 2013 - 21:15

Co do automat-manual to różnicy nie ma.

roznica jest w przelozeniu.
najprawdobodobnie masz 3.90,wiec pasuje p&p od 3.0 automat,2.5 i 2.6manual

#60 OFFLINE   lucas

lucas
  • 387 postów
  • Dołączył: 24-12-2011
  • Skąd: Warszawa

Napisany 23 lipca 2013 - 07:57

roznica jest w przelozeniu.
najprawdobodobnie masz 3.90,wiec pasuje p&p od 3.0 automat,2.5 i 2.6manual


Wg. tej strony prawdopodobnie ma 3.70 (KLIK!) - 3.90 to ja miałem fabrycznie w 2.0 ;)