


ILKU garage czyli różne tematy tuningu omegi
#381
OFFLINE
Napisany 28 maja 2014 - 15:29

#382
OFFLINE
#383
OFFLINE
Napisany 28 maja 2014 - 16:16

#384
OFFLINE
#385
OFFLINE
#386
OFFLINE
#387
OFFLINE
#388
OFFLINE
Napisany 28 maja 2014 - 18:46
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#389
OFFLINE
Napisany 28 maja 2014 - 22:21
reflektory to pozostalosci po mlodocianym tuningu
Reksio Ty tam lepiej wałem zakręć od czasu do czasu bo panewki przyłapio albo się pierścionki zapieko


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#390
OFFLINE
Napisany 28 maja 2014 - 22:47
Reksio Ty tam lepiej wałem zakręć od czasu do czasu bo panewki przyłapio albo się pierścionki zapieko
jest git majonez benosław

#391
OFFLINE
Napisany 29 maja 2014 - 07:21

Tak się zastanawiam patrząc na fotki:
- czy nie było łatwiej wrzucić turbo z małą dupką i zasilać to spalinami tylko z jednej głowicy (coś jak B308 saaba)
- mniejsza dupka - mniej miejsca i można wewnętrzny wg zastosować - mniejsza komplikacja z orurowaniem wydechu
- można to wystroić trioniciem z saaba z B308
- nie za blisko idzie wydech karoserii (może to tylko złudzenie)
#392
OFFLINE
Napisany 29 maja 2014 - 07:36
Fajnie, że robota idzie
Tak się zastanawiam patrząc na fotki:
- czy nie było łatwiej wrzucić turbo z małą dupką i zasilać to spalinami tylko z jednej głowicy (coś jak B308 saaba)
a czy jest to prawidłowe rozwiazanie? nie bedzie to miało negatywnego wpływu na silnik?
#393
OFFLINE
Napisany 29 maja 2014 - 09:32
a czy jest to prawidłowe rozwiazanie? nie bedzie to miało negatywnego wpływu na silnik?
A jaki negatywny wplyw by to mialo mieć??
:hmm:
#394
OFFLINE
Napisany 29 maja 2014 - 11:50
Nie sądze.a czy jest to prawidłowe rozwiazanie? nie bedzie to miało negatywnego wpływu na silnik?
Takie rozwiązanie ma seryjnie silnik B308 (3,0 V6) saaba. To jest oplowa Vka z turbiną GT15 na lewej głowicy. Prawa ma normalny kolektor wydechowy.
Była to wersja low pressure nastawiona bardziej na elastyczność - 200KM i 310Nm@2500obr. Da się zrobić z niej full pressure wstawiając większe turbo (najlepiej hybrydę - mała turbina, duży kompresor).
#395
OFFLINE
Napisany 29 maja 2014 - 13:35
Co do montazu. Jest wg koncepcji. W omedze przecieram szlaki wiec nie mam punkti podparcia. Jedynie wskazowki kolegow zza granicy
#396
OFFLINE
Napisany 29 maja 2014 - 20:18
Trzymam kciuki. Oby tylko piec wytrzymałPytanie jakie doladowanie mozna osiagnac i jaki wynik koncowy by byl. Mnie nie interesuje 400KM
Co do montazu. Jest wg koncepcji. W omedze przecieram szlaki wiec nie mam punkti podparcia. Jedynie wskazowki kolegow zza granicy

#397
OFFLINE
Napisany 29 maja 2014 - 22:08
#398
OFFLINE
#399
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2014 - 22:19
niestety sprzeglo wyszlo :v
#400
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2014 - 22:24
niestety sprzeglo wyszlo
kiedy wraca??

spieczone??


ZWYKŁY KLUBOWICZ