


ILKU garage czyli różne tematy tuningu omegi
#361
OFFLINE
#362
OFFLINE
Napisany 03 maja 2014 - 21:20
nie mam zdjec wiec nie zakladam tematu
A jezdzi juz Twoja omega?? Bo w lipcu bede w PL to nie ukrywam, ze bym sie nia przejechal

#363
OFFLINE
Napisany 03 maja 2014 - 21:21
A jezdzi juz Twoja omega?? Bo w lipcu bede w PL to nie ukrywam, ze bym sie nia przejechal
flansze pod turbo sie wycinają. Mistrzowie sie opierdzelaja, ja mysle ze w lipcu bede drugiego silnika juz szukal

#364
OFFLINE
Napisany 05 maja 2014 - 16:19
Potem docieranie i atak na 4XX KM

#365
OFFLINE
Napisany 05 maja 2014 - 18:08
Coś tam się dzieje. Stary silnik wyskoczył z budy, a nowy zakuty wskakuje w przyszłym tygodniu, jak tylko wróci wał z wyważenia.
Potem docieranie i atak na 4XX KM
to bardzo dobrze. Oby peklo 400.
masz jakies filmiki jak b244 chodzilo w omie? cos z akcji?
#366
OFFLINE
#367
OFFLINE
#368
OFFLINE
#369
OFFLINE
#370
OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 15:32

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#371
OFFLINE
#372
OFFLINE
Napisany 09 maja 2014 - 19:40
#373
OFFLINE
Napisany 09 maja 2014 - 20:05
Nie zauważyłem żadnego zużycia. Na tłokach i głowicy odrobina zwykłego nagaru.Ilku, jak wygladało zurzycie podzespołow na setupie 300+? mowie o seryjnych gratach
Śladów stukowego nie było, żadnych nadpaleń czy nadtopień też.

Edit.
Fotki B244 po roku niełatwego użytkowania

#374
OFFLINE
#375
OFFLINE
Napisany 09 maja 2014 - 22:13
Dla Ciebie moze i puzzle,dla mnie orgazm.Dokładnie.
Puzzle c.d. :
[foty]
Jutro być może wrzucenie
Chcialbym żeby dla Mnie to były puzle
:tak: szacun poraz n-ty
#376
OFFLINE
Napisany 10 maja 2014 - 00:39
Dla Ciebie moze i puzzle,dla mnie orgazm.
Chcialbym żeby dla Mnie to były puzle
:tak: szacun poraz n-ty
Ciekawie to ująłeś...

jak tak sobie popatrzę na te fotki to mnie więcej chęci przybywa na dłubaniny w garażu..


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#377
OFFLINE
Napisany 10 maja 2014 - 06:06
Ok. 8kkmile zrobiłeś km przez ten rok??
Dzięki. Tak jak napisałem kiedyś wcześniej, najważniejsze wiedzieć, gdzie co zlecić.Dla Ciebie moze i puzzle,dla mnie orgazm.
Chcialbym żeby dla Mnie to były puzle
:tak: szacun poraz n-ty
Mam naprawdę dobrego szlifierza, który sprawdza najważniejsze części (blok, wał, korby, tłoki, głowicę) i przygotowuje to do składania. Mam wtedy pewność, że pasowanie będzie takie jak trzeba i nic się nie wys*a

W tym przypadku zrobił:
- rozwiercenie cylindrów pod tłoki (pasowanie 0,07mm) + honowanie
- osiowanie podpór
- szlif płaszczyzny bloku
- pomiary i polerka wału (nominał, prosty)
- pasowanie panewek
- osiowanie korb (nawet kute trzeba sprawdzić)
- regeneracja głowicy (pełna)
Samo składanie tego później to czysta przyjemność
