Tyle ma C36GET w Lotusie Omega - to mój celJaka dokładność

Napisany 22 września 2012 - 12:09
Tyle ma C36GET w Lotusie Omega - to mój celJaka dokładność
Napisany 23 września 2012 - 14:39
Tyle ma C36GET w Lotusie Omega - to mój cel
Napisany 24 września 2012 - 10:02
Napisany 25 września 2012 - 14:46
Napisany 25 września 2012 - 15:49
Napisany 25 września 2012 - 16:00
A nie pokusiło Cię, aby wrzucić 2 parowniki? Miejsce chyba by się jakieś jeszcze znalazło?
Napisany 25 września 2012 - 18:43
Dokładnie. Powyżej 0,5bara nie powinno się już jeździć na LPG ze względu na gorsze właściwości chłodzące.ale po co?
w.w. chyba nawet jest korzystniejszy dla silnika... benzyna jest lepsza przy pałowaniu bo niższa temp. na zaworach...
Napisany 25 września 2012 - 19:17
Napisany 25 września 2012 - 19:20
Napisany 25 września 2012 - 19:34
Napisany 26 września 2012 - 20:04
P.S. Screamer jest raczej do aut na 1/4. Do statecznej limuzyny jaką jest omega na pewno nie pasuje
Napisany 26 września 2012 - 20:54
Tłok spłynął po 3s jazdy z doładowaniem. Ciekawe jaki skok by zarejestrował, biorąc pod uwagę, że trzy cylindry miały normalną temperaturę (która w momencie przyspieszania i tak zaczęła by rosnąć) a jeden miał podwyższoną.Kurcze, szkoda bardzo, że tłok spłynął. Będę trochę się trzymał słów Phantoma. Mimo wszystko chyba byłby zarejestrowany skok temp na egt?
Napisany 26 września 2012 - 21:51
Napisany 04 października 2012 - 12:02
Napisany 28 października 2012 - 18:09
Dzięki za szacun, ale mogłeś chociaż na tyle przeczytać temat, żeby wiedzieć, że nie wsadziłem dwulitrówki.Ilku szacun dla twojej wiedzy i pracy włożonej w projekt.Wybrałeś dwulitrówke turbo a zastanawiałeś się nad trzylitrowym motorkiem saab-a z turbo.Nie byłby lepszy?
Napisany 28 października 2012 - 18:16
To już wiem do jakiego wozidła nie startować na światłach :-Pcorsę D 1,2 Z12XEP w wersji van, czyli 2-miejscowy bolid
Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
Napisany 28 października 2012 - 18:24