Gdyby nie ta ekonomia, to niestety 95% userów tego forum zasilało by forumy corsy, clio i innych samochodzików o pojemności nie przekraczającej 1600 cm3 i ekonomicznych oponkach 165 :hmmm:Czysta ekonomia


ILKU garage czyli różne tematy tuningu omegi
#221
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2012 - 23:25
#222
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2012 - 23:52
Czysta ekonomia
plus wyższe koszty utrzymania i silnik dostaje po d*pie ale to taki mały minus.
dobra koniec ot

#223
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2012 - 11:17
silnik dostaje po d*pie
po której d*pie??
Jesteś w stanie sensownie to wytłumaczyć??

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#224
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2012 - 15:26

mowimy oczywiscie o sekwencji a nie gazy I II gen za komuny

#225
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2012 - 21:19
Ale jak to w życiu bywa trzeba wybrać mniejsze zło.
Oczywiście diesel też ma swoje zalety - auto w zimie po odpaleniu samo się ze śniegu otrzepuje...

#226
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2012 - 21:39
ale corsa widzę że też na LPG śmiga. Ekonomia musi być, zwłaszcza że po nowym roku jeszcze stanieje.
A co do szybkich aut z LPG:
te foto to chyba w Małdytach cyknięte

#227
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2012 - 22:06
po której d*pie
Jesteś w stanie sensownie to wytłumaczyć
Polecam przypomnieć sobie wcześniejsze posty w tym temacie. Nawet sam pisałeś

Czeemu akurat ILKU na wyższym doładowaniu ma pb ... na pewno nie z miłości do tego paliwa

No właśnieAle jak to w życiu bywa trzeba wybrać mniejsze zło.

koniec ot.
#228
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2012 - 22:32
Nie wiem do czego pijesz z tym zużywaniem? Może napisz o jakie podzespoły chodzi.No właśnie
a gadanie, że coś jest bez wad i nie powoduje szybszego zużywania się niektórych podzespołów ... jest śmieszne aale fanboje są wszędzie.
Przy prawidłowej regulacji i precyzji dawkowania (a taką zapewnia instalacja na wtrysku) spalanie LPG nie różni się istotnie od spalania Pb. U mnie przy turbo jest właśnie problem dotyczący precyzji dozowania LPG do silnika z dużym doładowaniem. To jedyna przyczyna używania Pb przy wyższych obrotach w takich silnikach.
Alternatywą (którą zapewne użytkujesz) jest silnik diesla z układem common rail i sporym doładowaniem. Niestety ciśnienie wtrysku oraz stopień wysilenia tych silników powodują, że to właśnie one są narażone na przedwczesne zużycie podzespołów i bardzo kosztowne naprawy. Może przy dystrybutorze płacisz mniej, ale w dystansie wszystko oddasz i to z nawiązką

#229
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2012 - 22:45
Alternatywą (którą zapewne użytkujesz) jest silnik diesla
teraz to przegiąłeś


Niee, już do niczego. Gaz jest bez wad :pokoj:Nie wiem do czego pijesz
I to się tyczy obu stron :szpital:Może przy dystrybutorze płacisz mniej, ale w dystansie wszystko oddasz i to z nawiązką
#230
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2012 - 01:51
Polecam przypomnieć sobie wcześniejsze posty w tym temacie. Nawet sam pisałeś
Czeemu akurat ILKU na wyższym doładowaniu ma pb ... na pewno nie z miłości do tego paliwa
co pisałem?? mam w domu trzy omegi... aktualnie wszystkie trzy zasilane LPG...
najstarsza ma instalkę IIgen na której zrobiła już ponad 50tyś a sama instalka ma ponad 100tyś i jeździ... co lepiej, jest to auto w które najmniej trzeba było inwestować...
Przy normalnym użytkowaniu śmie twierdzić, że LPG nie jest w stanie uszkodzić silnika...
Nowoczesne sekwencje mają tak rozbudowane sterownie wtryskami, że można je ustawić lepiej od PB...
nie ukrywam, że przy upalaniu zawsze przełączam na PB... ale jeżeli chodzi o przemieszczanie się po trasie LPG jest dla mnie bdb rozwiązaniem... i na pewno tańszym w naprawie od diesla...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#231
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2012 - 10:36
nie bede sie rozpisywal. Proponuje rozłozyc silnik na czesci np od wózka widlowego ktory od poczatku swietnosci byl truty gazem. zobaczyc ile tam nagaru jest a ile w benzynowym silniku.
#232
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2012 - 10:45
#233
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2012 - 21:26

P.S. To była ironia jakby co:p
#234
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2012 - 11:17
czy tą sonde podlacze pod ecumastera?
http://moto.allegro....2712470049.html
czy trzeba cały balagan jak innovate?
#235
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2012 - 12:15

Pozostaje Innovate albo np. Zeitronix.
#236
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2012 - 12:26

#237
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2012 - 12:34
#238
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2012 - 12:35
#239
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2012 - 12:45


#240
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2012 - 14:13
http://www.vialle.com.pl/lpfi.html ja śmigałem na czymś takim w toyocie, ciekawe jak Ilka saab by z tym współpracował
Instalacja bardzo dobra, no i droga
