

problem z automatyczną skrzynią biegów
#121
OFFLINE
Napisany 12 września 2013 - 19:59
Pzdr
#122
OFFLINE
Napisany 12 września 2013 - 21:39


#123
OFFLINE
Napisany 12 września 2013 - 21:49
Dalej będziesz twierdził, ze coś się psuje i jest
?zloomege

#124
OFFLINE
Napisany 12 września 2013 - 22:00
Jak możesz pisać że jest skrzynia jest sprawna, jak nie jest, i jeszcze ten typ tak ma....
Masz coś uwalonego, jeździsz sobie, to sobie jeździj, nie narażaj na koszta innych, twierdząc że tak ma być. Nie wiesz w którym momencie skrzynia padnie do tego stopnia że dalej nie pojedziesz, nie wiadomo tego przy skrzyni w 100% sprawnej, co dopiero przy takiej która daje jakieś oznaki uszkodzenia...
Moja padła bez jakichkolwiek oznak, a działała naprawdę bez zarzutu. Kupę kilometrów od domu i tylko na moje szczęści jakoś się udało uniknąć dodatkowych kosztów, typu ściąganie auta na lawecie.
#125
OFFLINE
Napisany 12 września 2013 - 22:37

#126
OFFLINE
Napisany 12 września 2013 - 22:47
Zacinajacy się elektrozawor 2-3?automat zamiast zmienić na 3 to on przeciąga na 2
#127
OFFLINE
Napisany 12 września 2013 - 22:52
typu ściąganie auta na lawecie.
dlatego ma się assistance
a wracając do tematu, to jak ktoś ma ochotę i możliwości to może sobie sprawdzić bawiac się ilością oleju.
Będzie za dużo to będzie gubił bieg czyli będą wypadać
za mało to będzie przeciągał
idealnie dobrana ilość zgodnie ze sztuką to będzie dobrze.
I to nie świadczy o awarii skrzyni
#128
OFFLINE
Napisany 12 września 2013 - 23:21
Skoro to jak twierdzisz, tylko kwestia ilości oleju, to czemu u siebie nie masz prawidłowego stanu? Tylko jeździsz tak jak twierdzisz, kupę czasu...
Jak coś nie trybi, to się to naprawia, a nie wmawia że ten typ tak ma...
Pewnie że sprawdzić stan oleju nie zaszkodzi, tym bardziej że na forum o wyminie go w skrzyni, zostało już chyba wszystko napisane, ale wróżyć na odległość i wmawiać komuś coś, co nie jest prawdą nie można.
#129
OFFLINE
Napisany 12 września 2013 - 23:43
#130
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 06:23
#131
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 08:37
Głupoty piszesz, bo tej skrzyni po prostu coś dolega, ale jak Ci to pasuje to już nie mam więcej pytań.gubienie biegu występuje kilka razy w miesiącu, kiedy przede mną przyspiesza jakiś kapelusznik, a ja jestem za blisko i w trakcie przyspieszania muszę lekko odpuszczać gaz tuż przed przerzuceniem biegu w górę. Automat zwyczajnie w takiej sytuacji wariuje i juz
#132
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 09:46
A orientujecie się ile może kosztować ten zawór 2-3 biegu, nowy czy używany?
#133
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 10:18
Bigbudyn500 zdjęcie masz w tej poradzie: http://forum.omegakl...ead.php?t=12325
A orientujecie się ile może kosztować ten zawór 2-3 biegu, nowy czy używany?
Oczywiście tylko nowy.
http://www.midparts....-3-firmy-GM/922
Pozdrawiam.
#134
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 11:42


http://www.samko.pl/...88da99d9560376a znalazłem coś takiego to jest jakaś podróba czy co?
#135
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 12:27
Zabiłeś mnie tą ceną
, nie wiedziałem że do tak wiekowego automatu części kosztują aż tyle
http://www.samko.pl/...88da99d9560376a znalazłem coś takiego to jest jakaś podróba czy co?
na pewno nie GM. Wiek auta nie ma nic do rzeczy.
#136
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 20:07

#137
OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 20:22
Będzie za dużo to będzie gubił bieg czyli będą wypadać
za mało to będzie przeciągał
idealnie dobrana ilość zgodnie ze sztuką to będzie dobrze.
I to nie świadczy o awarii skrzyni
kiedy przede mną przyspiesza jakiś kapelusznik, a ja jestem za blisko i w trakcie przyspieszania muszę lekko odpuszczać gaz tuż przed przerzuceniem biegu w górę. Automat zwyczajnie w takiej sytuacji wariuje i juz
Ale Ty głupoty opowiadasz:oonie: Pojęcia nie masz a się wypowiadasz jak byś był inżynierem mechanikiem w specjalizacji jakiejś od napędów. Wiesz w ogóle jak ta skrzynia wygląda pod miską?
Za dużo oleju absolutnie nic nie szkodzi, wręcz uważam, że 5mm w te czy we wte w misce nie ma znaczenia. litr, dwa jak jest za dużo też nic się nie stanie, jak tyle brakuje to mogą być cyrki typu "luz" po ostrym hamowaniu.
Ale to czy ty se dolejesz 3mm oleju ponad gwint w korku czy 2mm poniżej wpływa tak na jej pracę jak grawitacja Księżyca.
Można sobie tłumaczyć, że:
Skrzynia gubi biegi - ten typ tak ma
buja na koleinach - bo mam szerokie opony(205 :hihi:)
Przegrzewa się - bo jest upał/korek
klima nie chodzi - bo od klimy się choruje
wspomaganie nie działa - bo jest dla słabych ludzi
Ale normalnie to się nazywa niesprawne auto

#138
OFFLINE
Napisany 14 września 2013 - 12:50
ctrlv z poradnika automatów
Overfilling an automatic transmission can raise the fluid level to the point where the internal moving components i.e planetary gear sets, imput and output shafts, etc. are physically immersed in the oil, which "churns" up the oil causing it to foam, and be pushed out of the case vent, filler tube, etc. Also, when the oil is "foamy" the pump picks up this mixture of air entranced oil and the transmission pressures to clutches, bands and other components drops causing erratic transmission function and slipping. The solution is to drain off the excess fluid by siphoning from the filler tube, draining off through a removed cooler line or by removing the transmission pan drain plug (if equipped), or removing the transmission pan.
Source(s):
In the trade
#139
OFFLINE
Napisany 14 września 2013 - 13:06
hohlik co ty pialdolisz,dalej sie probujesz utwierdzic,ze rozwalona kszynia wedlug ciebie tak powinna chodzic:masakra:no tak się psuje, ze od 8 lat nie może się zepsuć
ctrlv z poradnika automatów
#140
OFFLINE
Napisany 14 września 2013 - 13:12
no tak się psuje, ze od 8 lat nie może się zepsuć
ctrlv z poradnika automatów
i z tego opisu wywodzisz swoje teorie? W skrzyni musiało by być z 5 litrów oleju za dużo żeby wystąpił ten efekt, i wywalałoby olej przez odpowietrznik.
Dobra rada: nie brnij, nie masz racji, zła ilość wynikająca z nieodpowiedniej temperatury płynu to jakieś może dwie setki oleju, myślisz że skrzynia to w jakikolwiek sposób odczuje? Ponadto automat w omedze to stara dobra konstrukcja która ma naprawdę duże zakresy tolerancji, zresztą na forum jest mnóstwo przykładów w których opisane są przypadki że ktoś dolał 3 litry płynu bo tyle brakowało, a skrzynia działała prawidłowo.