Z B do B FL ale do 3,2?
I jeśli 3,2 to czy wersja poliftowa z CAN?
A ja się nie domyślam o problemach beasta, czy to ma jakiś związek z $$$?
Tak

Napisany 16 grudnia 2014 - 22:24
Z B do B FL ale do 3,2?
I jeśli 3,2 to czy wersja poliftowa z CAN?
A ja się nie domyślam o problemach beasta, czy to ma jakiś związek z $$$?
Napisany 16 grudnia 2014 - 23:30
Z B do B FL ale do 3,2?
I jeśli 3,2 to czy wersja poliftowa z CAN?
A ja się nie domyślam o problemach beasta, czy to ma jakiś związek z $$$?
tu się akurat zgadzam, sam też najpierw bym szukał usterki w sterowaniuW każdym razie najprawdopodobniej wszystko co da się naprawić bez zdejmowania skrzyni a wymiana skrzyni nie koniecznie rozwiąże problem.
Lub jeśli nigdy skrzynia nie działa dobrze to wtedy może być uszkodzona mechanicznie ale da się to zdiagnozować. Najlepiej ze szczegółami opisz co jest grane.
akurat ja trochę miałem do czynienia z omegami, ze skrzyniami automatycznymi. I montowałem różne dziwne części czasem plug&play czasem z kombinacjami.Z 3,0 do 3,2 nie będzie chodzić. Była na tym forum duża dyskusja o tym i Beast pisał że przekładał u siebie w zakładzie w jedną i drugą stronę i nie działało, przekładał elektrozawory i też nie działało i musiał całe płyty ze sterowaniem przekładać.(mogłem coś pokręcić bo on spory "misz masz" robił i najlepiej niech zainteresowani poszukają tego tematu).
Ale po co poszukać? Lepiej pisać głupoty, nie wiem ale napiszę a potem koleś wyda 500 na skrzynie 500 na przełożenie 400 olej plus filtry i dalej d*pa będzie.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 17 grudnia 2014 - 00:47
Napisany 17 grudnia 2014 - 01:28
Napisany 17 grudnia 2014 - 08:57
Przekładałem z 3.0 do 3.2, z 3.0 do 2.6 oraz z 2,5 do 3.2 żadnego problemu.
I jeśli 3,2 to czy wersja poliftowa z CAN?
Napisany 17 grudnia 2014 - 13:01
3.2 w wersji B nie było.
Napisany 17 grudnia 2014 - 13:09
Chodzi mi o wersje RM 2002 2003, przepustnica elektroniczna, cewki z fajkami, tak napisalem poliftowa 3,2 bo sie troche pozmienialo technicznie i we wnetrzu tez.
Napisany 17 grudnia 2014 - 13:39
To skrzynie od 2,5/3,0 pasuja do 2,6/3,2. Czy tych RM 2002 i 2003 tez?
Czy ktos przekladal w druga strone z 3,2 2001r podejdzie do 3,0 i z 3,2 2003r do 3,0? Analogicznie 2,5/2,6 i 2,2/2,0?
Z moich informacji jest jedynie mocniejsza (jedna tarcza sprzeglowa wiecej) I taka najlepiej dawac do diesla.
Jesli jednak masz skrzynie od 2.5 V6 to obudowa przednia, sprzeglo hydrokinetyczne I mozliwe, ze tyl jest do podmiany (choc jak wiem w Omegach byl taki sam).
Uwazaj na skrzynie od nowszych silnikow â 2.2, 2.6 I 3.2 ma inne zawory
montowalem z 2.5 do 2.0 8v i pasowala
Napisany 18 grudnia 2014 - 22:23
Nie no był temat w którym Beast pisał, że przekładał z 3,0 do 3,2 i nie działało, potem pisał, że próbował podmienić elektrozawory i też nie działało na koniec podmienił płytę sterującą i dopiero działał i pisał, że najprawdopodobniej są różnice w płycie sterującej między tymi skrzyniami i że NIE działało, chyba pisał, że z 3,2 do 3,0 działało ale nie na odwrót. Postaram się wygrzebać
To: https://forum.omegak...470&postcount=2
oraz to: https://forum.omegak...489&postcount=6
z tematu tego:
https://forum.omegak...ead.php?t=14135
mkaminski100 pisze co wyżej, a beast potwierdza nie wprost.
Tutaj: https://forum.omegak...ead.php?t=44437
:pokoj::confused::dziura:
mieli swoje doświadczenia z tymZnaczy ze mkaminski100 i beast pitolili glupoty?
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 18 grudnia 2014 - 22:28
a swoją drogą Ty robiłeś jakiegoś swapa skrzyni z 2.5/3.0 do 2.6/3.2 ?
Czy tylko gdzieś kiedyś przeczytałeś i uznałeś to za świętość.
Napisany 18 grudnia 2014 - 22:47
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 18 grudnia 2014 - 23:00
ja nie podważam wiedzy beasta czy mkaminskiego
pamiętaj że wiedze forumową trzeba traktować z dystansem, nie można zakładać że nawet największy autorytet forum (swoją drogą ciekawe kto nim jest :hmmm: ) jest nieomylny
To jest istotna prawda, mało oleju(w dalszej mierze przegrzewanie skrzyni/oleju) bardzo szybko degradują skrzynie, czasem niefart i tarcze się spalą w chwilkęJeśli chodzi o uszkodzone mechanicznie ASB to prawie zawsze (poza jednym przypadkiem) winna leżała w oleju, a raczej jego niskiego poziomu. Gdy robiły się problemy to dolanie oleju do poziomu zwykle pomagało doraźnie ale po niedługim czasie problem wracał. Dla mnie to pancerne skrzynie w odmianie AR35 jeśli jest pilnowany olej.
Napisany 19 grudnia 2014 - 01:01
Napisany 19 grudnia 2014 - 23:47
Co do braku oleju to nie do końca się z tym zgodzę, chociaż też.
1. Dystans oporowy
2. Regulator ciśnienia oleju
3. Elektrozawór 2-3 biegu
4. Wycieki spod selektora
5. Luzująca się taśma
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 22 grudnia 2014 - 20:52
Napisany 23 grudnia 2014 - 01:23
Napisany 23 grudnia 2014 - 09:31
dzieje to się na wszystkich biegach czy tylko na jednym/kilku ?Witam co może być przyczyną przeciągania biegów przez ASB w 2.6 bfl
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 23 grudnia 2014 - 22:23
Napisany 24 grudnia 2014 - 00:49
Czyżby należało przejrzeć selektor?