

eberspacher - nie dziala!
#41
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 20:21
Czerwony był jakby hmmm przegryziony? rozpruty? końcówki miał zaśniedziałe i poszarpane...
Słyszałem, że koszt sterownika jest kosmiczny...
#42
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 20:44
Słyszałem, że koszt sterownika jest kosmiczny...
No wiesz, kosmiczna technologia:p, musi kosztować.
Spróbuj u tego "gościa": klimanorbi@gmail.com
Na Alle-coś tam kiedyś się reklamował : klima-norbi
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#43
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 10:54
#44
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 10:55
I czy eber mógł spowodować zapalenie kontrolki ładowania po ok 40 sek od odpalenia auta?
#45
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 11:02
rafja dzwoń jutro do tego gościa Sebastian 882235705 on Ci pomoże,ja kupiłem u niego części do pieca i jak mi nie ruszył kazał przysłać do sprawdzenia za free ale nie zdążyłem bo musiałem pilnie wyjechać..spoko gość
Nowy sterownik to koszt 800 zł,znalazłem na allegro...
#46
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 11:40
ten niebiesko biały to cieniutki.... DamianSz pisał, że to od diagnostyki..
Z początk myślałem ze to tykanie to pompka podpompowuje paliwko... ale szło z ebera a nie z pompki...
#47
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 11:45
Tutaj masz linka do Sebastiana.Skoro Damian tak pisał to tak jest .Ja z moim też nie mogę się uporać u mnie ani nic nie cyknie...u mnie było nawet paliwo odcięte i zaklejone,ludzie mnie słabią normalnie...
Z nim też rozmawiałem na temat przeróbki na postojówkę ponoć jest bardzo prosto przerobić,jest fachowiec.
#48
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 12:44
dzięki, zadzwonię...
ten niebiesko biały to cieniutki.... DamianSz pisał, że to od diagnostyki..
Z początk myślałem ze to tykanie to pompka podpompowuje paliwko... ale szło z ebera a nie z pompki...
biało-niebieski podłączony powinien być do obwodu lampki ładowania. Po co? nie mam pojęcia, ale chyba po to by startował tylko po odpaleniu silnika.
Diagnostyka jest na brązowo-białym.
#49
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 12:53
#50
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 12:57
to w takim razie który to sygnał start z climatronika??
czarno-biały
#51
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 13:05

#52
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 15:43
#53
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 15:56
ale po stronie instalacji auta bo od strony pieca jest czarnyQuote Napisał Robert 33 Zobacz post
to w takim razie który to sygnał start z climatronika
czarno-biały
bezpiecznik w środku F24o dzięki.ja właśnie podałem +12 V na czarno-biały i niebiesko-biały i niestety nie ruszyło to dziadostwo! Ale ominąłem chyba najważniejszą rzecz,nie sprawdziłem czy jest napięcie na głównym zasilaniu bodajże czerwony przewód i nie wiem czy on jest jakoś zabezpieczony....
przy odpalaniu na krótko te warunki nie muszą być spełnioneOd siebie dodam tylko, żeby piecyk wystartował musi dostać sygnał z climatornica, tak więc nie może być on w trybie "OFF", druga sprawa temp. zewnętrzna i cieczy chłodzącej, pierwsza musi spasć poniżej 3C, a temp. cieczy nie może być wyższa jak 70C
dokładnie to jest sygnał że silnik pracuje i jest obieg cieczy chłodzącej aby piec się nie zagotowałbiało-niebieski podłączony powinien być do obwodu lampki ładowania. Po co? nie mam pojęcia, ale chyba po to by startował tylko po odpaleniu silnika.
#54
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 17:04
Znalazłem 1 szy rząd 4 bezpiecznik,
#55
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 18:16
tak jak najbardziej, bezpiecznik pierwszy rząd od góry bezpieczników pionowych i to jest 4 od lewejDamian jeżeli próby na krótko nie poskutkowały nic nawet się nie odezwało,może być uwalony sterownik lub brak głównego napięciaPompka działa,nowas świeca,uszczelki,czujniki i nic.
#56
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 18:59
i co mnie zastanawia że op com wywala usterkę ogólną że rozpoznaje jakiś błąd mimo że op com nie łączy się z podgrzewaczem
#57
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 20:07
i co mnie zastanawia, że op-com wywala usterkę ogólną, że rozpoznaje jakiś błąd mimo, że op-com nie łączy się z podgrzewaczem
Jak wymienisz bezpiecznik, dla systemu dogrzewacz będzie sprawny (Op-com nie pokaże błędu). Omega Bfl nie ma pełnej komunikacji CAN, a dogrzewacz jest traktowany jak "obce ciało". Nawet Tech II sprzętowy nie diagnozuje "ebera".
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#58
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 20:18
#59
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 20:51
witam czeladnik.Dzięki za info.Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.....op com nie powinien widzieć błędu ebera???Ale u mnie naprawdę wywala taki błąd...nie pamiętam nr ale pisze wyraznie usterka ogólna dogrzewacza silnika...chyba że Cię nie rozumiałem i chodzi Ci że monituje jakąś usterkę,sory jak coś pokićkałem...
Op-com lub Tech II "zobaczy" tylko niesprawność dogrzewacza w przypadku przepalonego bezpiecznika. Nie jest w stanie diagnozować samego urządzenia dlatego, bo "piecyk" jest analogowy.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#60
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2011 - 21:06