witam u mnie jest dokladnie to samo zjawisko wibracje przy 100km/h tylko gdy chamuje silnikiem wymienilem podpore i bez zmian


Wibracje ukł. napędowego przy hamowaniu silnikiem
#21
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2011 - 06:34
#22
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2011 - 21:52


#23
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2011 - 13:49
nie rozwiązał bo mało osób miało taki przypadek, a jak już się pojawił to przyczyną był łącznik elastyczny lub podpora wału, co było już opisane w tym temacie na początku... Nic Ci nie wyczarujemy...kurde tyle ludzi na forum i nikt nie rozwiązał tego problemu!!
![]()
#24
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2011 - 00:37
#25
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2011 - 19:14
Pewnie jak próbujecie bardzo dynamicznie przyspieszyć to też napierdziela...

#26
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 14:45
#27
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 20:37

#28
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 22:15
zauważyłem dziwne klapnięcie jednej z nich, chodzi o tą tuleję rozprężną bo tak się ona dokładnie nazywa która jest przykręcona do mostu, ale czy to może być przyczyna wątpliwe!
kolego, a gdzie jest zdjęcie tego elementu?
łątwiej byłoby coś doradzić
#29
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2011 - 07:10
pisze Ci ku przestrodze.... jemu tez wibrowalo
[B]
#30
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2011 - 17:08
#31
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2011 - 19:49
ja na szczęście podmieniam części, kolega ma omegę do rozbiórki więc sobie pożyczam, cały mój wkład to poświęcony czas, miałem wcześniej dwie omegi 2.0 115KM, jedną z nich przejechałem 60tys.km jak sprzedawałem koledze to miała 250tys.dalej kumpel dojechał do 320tys.i sprzedał, u mnie i u kumpla jeździła pod lawetą więc lekko nie miała i żadnych dziwnych przypadłości nie miałem, trochę ta moja najnowsza oma zaskakuje mnie negatywnie......
Bo omega z silnikiem 2,0 8v (115KM) prawdziwy wół roboczy/muł , a nie wyścigówka. Dlatego jest taki wytrzymały, a silniki V6 przysparzają trochę kłopotów.
#32
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2011 - 07:28
#33
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2011 - 15:45
#34
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2011 - 18:10
Ostatnio mam z omegą inne problemy, gdyż w trasie zrobiła mi psikusa - walnął któryś wąż w okolicach nagrzewnicy i mam wycieki płynu, natomiast szukając dzis tych wycieków trafiłem na ciekawe zjawisko: grzejąc samochód na biegu jałowym, zauważyłem bardzo podobne, ale dużo mniej intensywne wibracje w okolicach 2200 obr/min. Do złudzenia przypominają nasze problemy, tylko są dużo słabsze. Zakres obrotów też mniej więcej się zgadza. Kolego port, zmieniałeś może poduszki skrzyni czy też silnika? Nie wiem nawet ile to roboty z tym jest, może by sie pokusić...
#35
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2011 - 21:55
ja ostatnio miałem wyjęty tylny most, wymieniałem dwie tuleje metalowo-gumowe zawieszenia dyfra bo jedna była tak dziwnie klapnięta ale po wymianie zero efektu, składając podmieniłem też łączniki elastyczne mostu i skrzyni biegów ( miałem nie podmieniać bo moim zdaniem były idealne ale zwróciłeś mi uwagę więc podmieniłem ) też zero efektu, teraz tydzień mnie nie będzie wiec nic nie będę robił, jeśli chodzi o poduszki skrzyni to jeszcze nie wymieniałem ale moje wyglądają na idealne, dwóch mechaników twierdzi, że mam uszkodzoną skrzynie biegów ponieważ wibrację mam na 3 i 5 biegu w okolicach 2200-2800 obr.a te właśnie biegi chodzą na jednym "wałku" tak twierdzą tylko jak to się ma do tego, że wymieniałeś skrzynie i nic to nie dało!


#36
OFFLINE
#37
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2011 - 07:27
#38
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2011 - 18:19
mnie dotknęła jeszcze jedna usterka, leci mi jedna pokrywa zaworów no ale zwalczyć tą usterkę to nie problem....
#39
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2011 - 18:23
#40
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 17:15