Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Cieknący wtrysk? Proszę o pomoc!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
54 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   asyeiusz

asyeiusz
  • 68 postów
  • Dołączył: 23-09-2012

Napisany 28 września 2012 - 19:17

tak to jest wtrysk sterujący. Podkładkę miedziana będę musiał wymienić jak wyciągnę wtrysk. ale to przy okazji. puki co muszę się dowiedzieć jak to naprawić. a w poradach nie znalazłem takiego uszkodzenia. Jak ktoś coś ma w tym temacie to bardzo prosze o link. pozdrawiam

#22 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 września 2012 - 19:24

to bardzo prosze o link

http://forum.omegakl...ead.php?t=29327

 


 


 


#23 OFFLINE   asyeiusz

asyeiusz
  • 68 postów
  • Dołączył: 23-09-2012

Napisany 28 września 2012 - 19:33

tak widziałem to wczesniej. ale tam jest pokazana naprawa przy plastiku z kablem. a mi cieknie w połączeniu połówek wtrysku. a z tego co wiem to jak sie rozkreci wtrysk to nie wystarczy tylko skrecic bo trzeba jeszcze cos regulowac. jak to z tym jest????

#24 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 września 2012 - 19:39

to jest naprawa całego wtrysku sterującego...wystarczy przeczytać i poglądać fotki by zobaczyć że Rafał rozebrał cały wtrysk,złożył i uszczelnił

 


 


 


#25 OFFLINE   asyeiusz

asyeiusz
  • 68 postów
  • Dołączył: 23-09-2012

Napisany 28 września 2012 - 19:48

czyli co rozkrecam czyszcze uszczelniam i składam skrecajac do oporu??? bo czytałem ze cos sie tam ustawia. a jesli codzi o post to czytałem cały i wiem co tam jest przedstawione.

#26 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 września 2012 - 19:51

przeca można sobie nabić znaki na brzegach obudwu cześci i jak przy skręcaniu na opór się zejda tzn ze jest ok

 


 


 


#27 OFFLINE   asyeiusz

asyeiusz
  • 68 postów
  • Dołączył: 23-09-2012

Napisany 28 września 2012 - 19:55

oki zaryzykuje tylko teraz czym wykrecic wtrysk.

#28 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 września 2012 - 20:03

http://allegro.pl/kl...2666112190.html

 


 


 


#29 OFFLINE   asyeiusz

asyeiusz
  • 68 postów
  • Dołączył: 23-09-2012

Napisany 28 września 2012 - 20:07

dzięki Dawido89 jutro działam i zobaczymy co sie będzie działo

#30 OFFLINE   gocha

gocha

    Zbanowany

  • 233 postów
  • Dołączył: 14-02-2012
  • Skąd: Rudawa city

Napisany 29 września 2012 - 08:24

jeżeli cieknie napewno na łączeniu obudów wtrysku tak jak piszesz,to trzeba je mocno skręcić,bez rozbierania wtrysku na części.

#31 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2012 - 09:37

mając go na wierchu można go od razu uszczelnić całego ;) mnie czeka robota całego bo cieknie mi również z wtyczki i rano odpalenie auta robi coraz większą MISSION IMPOSSIBLE

 


 


 


#32 OFFLINE   asyeiusz

asyeiusz
  • 68 postów
  • Dołączył: 23-09-2012

Napisany 29 września 2012 - 12:24

wie ktoś gdzie kupię podkładkę miedianą w łodzi bo obiechałem pół łodzi i nigdzie nie mają. albo może ktoś wie jakie wymiary ma ta podkładka.
i czy jak rozkręcę wtrysk to puźniej czym go uszczelnić miejsce skręcania wtrysku. dzięki i pozdrawiam

#33 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2012 - 17:08

W większości sklepów motoryzacyjnych to powinni mieć. Tylko nie mów w sklepie, że potrzebujesz do czegoś konkretnego. Najlepiej jedź do sklepu ze starą i niech dobiorą.
Co do skręcania i uszczelniania, to niczego co idzie na miedziane podkładki nie uszczelnia się dodatkowo. Trzeba tylko podgrzać podkładkę żeby była trochę elastyczna i skręca się na ciepło.

#34 OFFLINE   asyeiusz

asyeiusz
  • 68 postów
  • Dołączył: 23-09-2012

Napisany 29 września 2012 - 20:21

w sklepie np. intercar szukali w katalogu i nie mieli w innych też a najśmieszniejsze w serwisie opla wohule podkładka miedziana nie występuje w tym modelu. śmiech. kolego wiem że nie uszczelnia się dodatkowo połączeń z podkładką miedzianą, ale ta podkładka idzie między głowicę a wtrysk. a ja pytam o połączenie skręcane samego wtrysku. wtrysk jest dzielony na pół i tam mi sieknie. rozkręce to i co dalej czy to na jakiś klej do gwintów się daje czy po prostu się to skręca i musi trzymać????

#35 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2012 - 21:17

Jeśli chodzi o sam wtrysk to wg. EPC występuje jako element zespolony, i teoretycznie nierozbieralny.
Nie szukaj w IC ani w ASO tylko jedź do MiJ albo do Oplex-a na Przybyszewskiego. Nie musisz mieć oryginała. Wystarczy, że dobiorą ci gdzieś podkładkę o takim samym rozmiarze.

#36 OFFLINE   gocha

gocha

    Zbanowany

  • 233 postów
  • Dołączył: 14-02-2012
  • Skąd: Rudawa city

Napisany 29 września 2012 - 22:33

sam wtrysk skręcasz na maxa,co do podkładki to nic nie kombinuj(możesz),zakręć i tyle

#37 OFFLINE   asyeiusz

asyeiusz
  • 68 postów
  • Dołączył: 23-09-2012

Napisany 01 października 2012 - 21:06

Panowie.
Zrobione (mam nadzieje) wykręciłem, rozebrałem, wyczyściłem i skręciłem zamontowałem w aucie i jak narazie wszystko oki zrobiłem jakieś 5 km i sucho. mam nadzieję że tak już zostanie. W sirodku uszczelnienie nie ma żadnych uszczelek. uszczelnienie polega na tym że wszystkie połączenia są wygładzone idealnie gładkie. i dzięki temu są szczelne. już teraz jestem mądry :) jak by coś ktoś chciał to pytać :)

#38 OFFLINE   mac2506

mac2506

    Maciek

  • 51 postów
  • Dołączył: 22-06-2011
  • Skąd: Mława

Napisany 03 października 2012 - 21:20

Dopnę się do tematu.
U mnie też ostatnio zaczął lecieć pierwszy wtrysk. Zbiera mi się ropa w gnieździe wtrysku a po odpaleniu silnika widać delikatne bąblowanie spod wtrysku. Czyli domyślam się że to ta miedziana uszczelka. Tylko moje pytanie jest takie - czym ten wtrysk wykręcić? Kolega wcześnie pisał że to klucz 27 ale nigdzie nie mogę dostać tak dużego klucza rurowego albo takiej głębokiej nasadki a zwykłym oczkiem nie ma szans. Dajcie cynka chłopaki czym te wtryski wykręcacie. Będę wdzięczny ;)

#39 OFFLINE   gocha

gocha

    Zbanowany

  • 233 postów
  • Dołączył: 14-02-2012
  • Skąd: Rudawa city

Napisany 03 października 2012 - 22:20

a wężyki od przelewu na wtrysku były zmieniane?

#40 OFFLINE   mac2506

mac2506

    Maciek

  • 51 postów
  • Dołączył: 22-06-2011
  • Skąd: Mława

Napisany 03 października 2012 - 22:34

a wężyki od przelewu na wtrysku były zmieniane?


A no były i to całkiem niedawno. Jakiś miesiąc temu. Chodzi mi aby o sprzęt do wykręcenia tego cholerstwa bo nie mogę dać sobie z tym rady :masakra: