kolektor, potem baranki od kolektora, razem z wtryskami... mostek wodny z tylu silnika, dojdziesz do przewodow... odkrecasz przewody, pozniej pokrywe chlodniczki i jest na wierzchu...Mam zdjąć kolektor ssący ? jeszcze coś ?


Leci płyn zza silnika
Rozpoczęte przez
andros84
, 21 maj 2011, 13:59
64 odpowiedzi na ten temat
#61
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 08:55

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#62
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 08:59
nie wymieniłem ale czeka mnie to w najbliższym czasie, raz dymi, raz nie dymi, generalnie po dłuższym postoju (np noc) .Co zabawne mogłem zawsze przewidzieć kiedy zacznie dymić bo w drodze do roboty zawsze zaczynało przy jednym konkretnym skrzyżowaniu.sylwunio-musiałeś wymienić chłodniczkę oleju? Ja mam identyczny objaw,dymi się spod maski a jak się nagrzeje to już jest spokój z dymem spod maski
Pewnie wypala się to co zdążyło wyciec a potem jest spokój, ubytki były raczej śladowe ale pora przed zimą to zrobić.
#63
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 14:40
Dziękuję za info. Wnioskuję, że sam dam rade to zrobić.
Na razie zalałem uszczelniacz Wurth. Nie mogłem już czekać, muszę jakoś jeździć do pracy, a uciekało ze 200 ml po 30 km. Teraz widzę, że wygląda ok, tzn nie ubywają duże ilości. Pojeżdżę i sprawdzę czy pod silnikiem jeszcze widać zacieki.
Co sądzicie o takich uszczelniaczach. Czy one są skuteczne ? Czy uszczelniają na dłużej ?
Na razie zalałem uszczelniacz Wurth. Nie mogłem już czekać, muszę jakoś jeździć do pracy, a uciekało ze 200 ml po 30 km. Teraz widzę, że wygląda ok, tzn nie ubywają duże ilości. Pojeżdżę i sprawdzę czy pod silnikiem jeszcze widać zacieki.
Co sądzicie o takich uszczelniaczach. Czy one są skuteczne ? Czy uszczelniają na dłużej ?
#64
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 20:04
na poczatek wystarczy samo podszybieMożna jaśniej ? Jak to sprawdzić ? Mam zdjąć kolektor ssący ? jeszcze coś ?
aby szybko i łatwo zwiększyc ciśnienie w ukladzie potrzebny kawałek wężyka taki jak na przelewie ze zbiorniczka wyrównawczego i stary wentyl z dętki od roweru zdejmujesz przelew w niego wkładasz wentylek a dym kawałkiem wężyka (zaślepiony koniec) zatykasz przelew aby był zamknięty obieg (ewentualnie można wywiercić dziurę w korku i tam go zamontować ale po co psuć korek


#65
OFFLINE
Napisany 27 października 2011 - 21:15
kolektor, potem baranki od kolektora, razem z wtryskami... mostek wodny z tylu silnika, dojdziesz do przewodow... odkrecasz przewody, pozniej pokrywe chlodniczki i jest na wierzchu...
A podstawa (plastikowa)? Też w górę.