Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Leci płyn zza silnika


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
64 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 października 2011 - 08:55

Mam zdjąć kolektor ssący ? jeszcze coś ?

kolektor, potem baranki od kolektora, razem z wtryskami... mostek wodny z tylu silnika, dojdziesz do przewodow... odkrecasz przewody, pozniej pokrywe chlodniczki i jest na wierzchu...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#62 OFFLINE   sylwunio

sylwunio
  • 118 postów
  • Dołączył: 14-01-2011
  • Skąd: Warszawa

Napisany 26 października 2011 - 08:59

sylwunio-musiałeś wymienić chłodniczkę oleju? Ja mam identyczny objaw,dymi się spod maski a jak się nagrzeje to już jest spokój z dymem spod maski

nie wymieniłem ale czeka mnie to w najbliższym czasie, raz dymi, raz nie dymi, generalnie po dłuższym postoju (np noc) .Co zabawne mogłem zawsze przewidzieć kiedy zacznie dymić bo w drodze do roboty zawsze zaczynało przy jednym konkretnym skrzyżowaniu.
Pewnie wypala się to co zdążyło wyciec a potem jest spokój, ubytki były raczej śladowe ale pora przed zimą to zrobić.

#63 OFFLINE   remek76

remek76
  • 92 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 października 2011 - 14:40

Dziękuję za info. Wnioskuję, że sam dam rade to zrobić.

Na razie zalałem uszczelniacz Wurth. Nie mogłem już czekać, muszę jakoś jeździć do pracy, a uciekało ze 200 ml po 30 km. Teraz widzę, że wygląda ok, tzn nie ubywają duże ilości. Pojeżdżę i sprawdzę czy pod silnikiem jeszcze widać zacieki.

Co sądzicie o takich uszczelniaczach. Czy one są skuteczne ? Czy uszczelniają na dłużej ?

#64 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 października 2011 - 20:04

Można jaśniej ? Jak to sprawdzić ? Mam zdjąć kolektor ssący ? jeszcze coś ?

na poczatek wystarczy samo podszybie
aby szybko i łatwo zwiększyc ciśnienie w ukladzie potrzebny kawałek wężyka taki jak na przelewie ze zbiorniczka wyrównawczego i stary wentyl z dętki od roweru zdejmujesz przelew w niego wkładasz wentylek a dym kawałkiem wężyka (zaślepiony koniec) zatykasz przelew aby był zamknięty obieg (ewentualnie można wywiercić dziurę w korku i tam go zamontować ale po co psuć korek ;) ) napompuj układ do 1 -1,2 atm i szukaj dziury w całym skąd kapie :D

#65 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 27 października 2011 - 21:15

kolektor, potem baranki od kolektora, razem z wtryskami... mostek wodny z tylu silnika, dojdziesz do przewodow... odkrecasz przewody, pozniej pokrywe chlodniczki i jest na wierzchu...


A podstawa (plastikowa)? Też w górę.