

Leci płyn zza silnika
#1
OFFLINE
Napisany 21 maja 2011 - 13:59
#2
OFFLINE
Napisany 21 maja 2011 - 17:38
i jeśli to zawór to nie daj się namówić na zamienniki , bo są słabe !
#3
OFFLINE
Napisany 21 maja 2011 - 17:39
#4
OFFLINE
Napisany 21 maja 2011 - 21:05
#5
OFFLINE
Napisany 21 maja 2011 - 21:17
Pojechalem spowrotem do mechaników i powiedzieli że trzeba skrzynie wyjmować i wtedy będzie dojście do całego tyłu silnika
a co tam chcą oglądać ???? czy olej na wale cieknie ?? skoro leci płyn to już ewentualnie kolektor dolotowy można zwalić żeby był lepszy widok
sprawdź ten zawór bo to jest bardzo częsta usterka a jak ostatnio zapłaciłeś mało za naprawę to na pewno padł oryginał kosztuje jakieś 180-200 zeta(zamiennik 40-60) + robota w warsztacie 100-150
możesz miec wyciek z mostka ewentualnie z pokrywy chłodniczki oleju ale to już sporadyczne przypadki
#6
OFFLINE
Napisany 21 maja 2011 - 23:45
#7
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 10:25
Mechanicy sprawdzali ten trójnik i niby jest ok.
niby

a mechanicy jak ściągneli kolektor to pompowali do 1,1 atm układ chłodzenia czy tylko na oko sprawdzili że sucho ?? te zawory puszczają dopiero pod ciśnieniem a może masz zmuszały jakiś przewód i też puszcza przy większym ciśnieniu
zanim zdejmiesz skrzynie (bo to już koszty) może odwiedź innego mechanika
#8
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 11:36
#9
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 12:39
zwalą skrzynie - dodatkowe koszta... jeżeli nie trójdrożny to stawiam na któryś trójnik który montowali gazownicy.. zapewne wsadzili plastikowy i cieknie... jak się rozgrzeje do wyższej temp. zwiększa się ciśnienie i cieknie...
korek zbiorniczka wymień profilaktycznie - koszt nowego 10zł

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#10
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 12:52
#11
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 13:11
Do wymiany oleju można też wyciągnąć cały silnik tylko po co.
#12
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 13:27
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 17:26
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#15
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 20:49
#16
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 20:56
Cieknie bez względu na to czy mam włączoną klime,czy też nie. z ogrzewaniem tak samo... Mam pytanie, czy jak ściągne kolektor ssący,to czy moge silnik odpalić? tylko wtedy widać czy leći z układu...
kolego co ty kombinujesz, jak silnik odpalisz bez kolektora:masakra:, weź latarkę i zajrzyj, przez filtr kabinowy tez można zdjąć dekiel i rękę włożyć jakby co.
#17
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 21:02
#18
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 21:06
Dlatego pytam czy jest możliwośc odpalenia auta ze zdjętym kolektorem?
nie ma takiej możliwości, kolektor się zdejmuje do wymiany tego zaworu dla ułatwienia dostępu, ale nie koniecznie
#19
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 21:17
#20
OFFLINE
Napisany 22 maja 2011 - 21:27
druga sprawa jest taka - jeżeli masz układ zalany płynem to będzie widać gdzie się sączy... płyn gdy wyschnie zostawia biało zielony osad....

ZWYKŁY KLUBOWICZ