Pokaż screena z mnożnikiem po autokalibracji.pod koniec kalibracji wyskoczył komunikat ze dysze wtryskiwaczy SA zbyt duże .


Prawidłowe ustawienie Stag 300
#41
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 12:01
#42
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2012 - 21:41
pojechałem na diagnostykę do gazownika. posłuchał pracy wtrysków gazowych które strasznie klepały. stwierdził, że mam wyrobione wtryskiwacze (wyklepane uszczelniacze, instalacja 6lat) i miała prawo tyle palić. Po wymianie wtryskiwaczy (zestaw naprawczy), regulował skok wtryskiwacza (coś chyba 0,4mm). wtryski gazowe chodzą bardzo cicho - ciszej od benzynowych. spalanie spadło do 14l/100, autokalibracja przechodzi bez problemu.
Problem leży tylko w sondzie lambdzie, która nie pokazuje napięcia.
ps. pytanko: czy sonda 5V pracuje w pełnym zakresie 0-5V? Po podłączeniu sondy lsh 25 (taka była w bagażniku po kupieniu samochodu), na wolnych obrotach pokazuje mi ok. 4,3V. Po dodaniu gazu dochodzi do 5V. Czy to jest prawidłowa praca sondy?
#43
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2012 - 12:41
wczoraj na trasie mi spaliła 17 gazu przy spokojnej jutro kupie zestaw naprawczy do wtrysków i zrobie je bo wszystkie klekotaja strasznie i to moze byc przyczyna spalania dużego jak kolega wyżej pisał
#44
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2012 - 16:59
#45
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2012 - 17:10
czyli jak ?ustaw koniec mapy tak, żeby sondy pokazywały bogata mieszankę przy przyspieszaniu
u mnie mapa pokazuje coś takiego
[ATTACH]19105[/ATTACH]
jedynie mam problem iż czasami zapętla mi czas otwarcia wtrysku. nie zawsze sonda chce pracować, czasami jedna, czasami druga. reguły na to nie zauważyłem :hmm:
#46
OFFLINE
#47
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2012 - 21:36
#48
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2012 - 22:32
Pod pojęciem koniec mapy miałem na myśli Opel Loopa, czyli obszar mapy niekorygowany po sondzie. Po prostu (u nas) pedał w podłodze od pewnych obrotów. Ustawić tak, żeby sondy stały na bogato do odciny (Ideałem byłoby sprawdzenie AFR:P). Jeśli zapętla to już kwestia podejścia. Jeśli zapętla sporadycznie i mieszanka jest bogata teoretycznie można z tym jeździć, ale ja wole zostawić sobie bezpieczny zapas do zapętlenia.czyli jak ?
#49
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 05:47
#50
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2012 - 06:04
#51
OFFLINE
#52
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2012 - 07:54
Co myślicie o tym?
myślimy, że musisz trochę pojeździć by zebrać mapy
#53
OFFLINE
#54
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2012 - 14:20
#55
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2012 - 20:30
a tak po za tym wszystko oki?Mnożnik?
ale jak nie ma map to nie ma jak ocenić mnożnika...
#56
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2012 - 21:50
A ja mam pytanko.Czy jesli zostanie ustawiony gaz mapy itd to moze po po jakims czasie sie poprzestawiac czy nie.Czy mapa gazu itd sa zapisywane w sterowniku gazu i nie moze sie przestawic dopuki znow sie nikt nie dorwie do tego.
jeżdzimy na mnożniku i on raz ustawiony pozostaje oż ktoś to zmieni , mapy zmieniają się ciągle i aby je ocenić muszą być zebrane w tych samych warunkach , tak zebrane :Dpowinny się pokrywać
#57
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2012 - 22:30
#58
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2012 - 14:25
#59
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2012 - 20:22
#60
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2012 - 21:09