

Prawidłowe ustawienie Stag 300
#21
OFFLINE
Napisany 06 maja 2012 - 17:49
Później rozwiert dysz o 0.2mm i ponowna autokalibracja i zebranie mapek na drodze.
#22
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 00:00
wtryski =dream XXI VI+
redktor = Zavoli
ale rano jeszcze sprawdzę dokładnie czy to samo jest pod maska
a co do czujnika ciśnienia to nie wiem czy sie nie psuje bo czasem jak mam powiedzmy pół buti gazu to jak przyśpieszam na maxa to przy większej prędkości piszczy mi ze gaz się skończył a jak jade spokojnie to jest ok
zobaczę jutro jeszcze czy sa te sondy podpięte do staga wogole
#23
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 00:01
EDIT: Z resztą jeśli rzeczywiście masz Zavoli to na 100% jest za słaby.
#24
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 10:40
dokładnie - miałem zwykłego staga 300-6.
wstawiłem na sztukę tego nowszego - plug&play, bo złącze elektryczne jest identyczne.
reduktor mam scorpion GT - tzn. mam w kartonie na półce.
W aucie siedzi teraz scorpion ST - zdecydowałem się na wymianę, bo kupując zestaw z reduktorem kosztował mnie on dodatkowe niecałe 200 zł. Ponadto GT jest na miedź 8mm, a ST - 6mm.
Zatem przy okazji kupiłem przewód faro 8mm.
A do tego robię w końcu porządek po gazownikach którzy wpinali się w układ wodny na chybił-trafił, przez co mam kilka niepotrzebnych trójników i złączek, a nawet jeden ślepo zakończony przewód wodny wychodzący z jakiegoś trójnika... Czas to doprowadzić do ładu po prostu. Dzisiaj zrezygnowałem jednak z wymiany reduktora, bo to jednak trochę zabawy, a rodzina ważniejsza niż omega.
a czujnik ciśnienia gazu zmieniałeś bo chyba inny jest taki na przewodzie zakładany niż w 300-6 oddzielnie ??? ja mam scorpiona ST i ciśnienie lata strasznie w zależności też od ilości gazu w zbiorniku. ma już 60tys ponad przejechane i bym wstawił coś nowego tylko nie wiem jaki reduktor wybrać. Mało jeszcze opini na temat AC R01 250km bo jego biore pod uwage.
#25
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 15:31
sprawdziłem wszystko i sondy jednak nie były podpięte podpiąłem je i pracują prawidłowo tylko jeszcze nie doszedłem do różnicy temperatury gazu a reduktora mysle ze czujnik może być zepsutya czujnik ciśnienia gazu zmieniałeś bo chyba inny jest taki na przewodzie zakładany niż w 300-6 oddzielnie ??? ja mam scorpiona ST i ciśnienie lata strasznie w zależności też od ilości gazu w zbiorniku. ma już 60tys ponad przejechane i bym wstawił coś nowego tylko nie wiem jaki reduktor wybrać. Mało jeszcze opini na temat AC R01 250km bo jego biore pod uwage.
mam jeszcze parę pytań

jaki typ sondy powinienem zaznaczyć w programie
jakie powinno być prawidłowe ciśnienie bo pisaliście ze mam dyzo za dozę
i ze mnożnik mam za wysoko czyli muszę się bardzie postarać z robieniem wykresu
i nie wiem jeszcze jak obniżyć czasy w trysków na biegu jałowym
chyba ze ma ktoś może zrobione zdjęcie wykresu prawidłowego i parametrów
#26
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 16:23
Ciśnienie robocze to ok 1 bar, ale że masz Zavolaka to dla Zavoli N jest ono od 1 - 1.25 bara w serii a dla Zavoli S jest od 1.25 bara, czasy wtrysków można zbić albo właśnie ciśnieniem albo rozwiercając dysze wtryskiwaczy.
#27
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 17:23
Sondy napięciowe 0-1V
Ciśnienie robocze to ok 1 bar, ale że masz Zavolaka to dla Zavoli N jest ono od 1 - 1.25 bara w serii a dla Zavoli S jest od 1.25 bara, czasy wtrysków można zbić albo właśnie ciśnieniem albo rozwiercając dysze wtryskiwaczy.
Po podpięciu tych sond spadło trochę ciśnienie gazu z 1.50 na 1.20 czyli w normie Map tez spadło z ~0.50 do 0.31 to chyba tez w miare jak sądzicie bo jad dalej ze to reduktor kupie większy wtryskami sie zajmę bo chce żeby mniej paliła a z wykresu dalej **** podniosłem mnożnik delikatnie tak po 2-3 klikniecia i zobaczcie sami

#28
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 17:39
Co do mapki, to cały wykres podnieś jeszcze do góry i na tej linii pomarańczowej kliknij sobie na całej długości prawym przyciskiem myszy, zrobią się dodatkowe punkty dzięki którym lepiej i łatwiej dopieścisz mapkę.
Już widzę, reduktor Zavoli, ustaw w polu czujnik temp. reduktora na Zavoli i zobacz czy się coś zmieni.
#29
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 22:32
a czujnik ciśnienia gazu zmieniałeś bo chyba inny jest taki na przewodzie zakładany niż w 300-6 oddzielnie ??? ja mam scorpiona ST i ciśnienie lata strasznie w zależności też od ilości gazu w zbiorniku. ma już 60tys ponad przejechane i bym wstawił coś nowego tylko nie wiem jaki reduktor wybrać. Mało jeszcze opini na temat AC R01 250km bo jego biore pod uwage.
czujnik zostawiłem stary - inaczej musiałbym kombinować z wiązką. Docelowo ząłożę ten nowy, ale
na razie stary daje radę.
#30
OFFLINE
Napisany 08 maja 2012 - 00:01
Pokaż zrzut z zakładki ustawienia, masz tam wybór czujników i przypomnij mi jeszcze jaki masz reduktor.
Co do mapki, to cały wykres podnieś jeszcze do góry i na tej linii pomarańczowej kliknij sobie na całej długości prawym przyciskiem myszy, zrobią się dodatkowe punkty dzięki którym lepiej i łatwiej dopieścisz mapkę.
Już widzę, reduktor Zavoli, ustaw w polu czujnik temp. reduktora na Zavoli i zobacz czy się coś zmieni.
zgadza sie mam reduktor zavoli i zmieniłem w ustawieniach czujnik temperatury i temperaturę juz mi pokazuje dobrze bo temp gazu jest zbliżona do temp reduktora:D
tylko nie zrobiłem zdjecia zakładki ustawienia zapomniałem

ale za to zrobiłem nowy wykres i chyba wyszedł lepszy niż wczorajszy
tylko mam jeszcze jeden problem bo drugi raz mi sie tak stało jak mam juz końcówkę gazu i jade to jest w porządku a postawiłem auto na ok 2 godziny potem jak odpalę to juz sie na gaz nie przełączy i piszczy ze gazu nie ma a nie ucieka mi gaz nigdzie bo sprawdzałem , moze to byc wina czujnika ze zaczyna sie psuć?
teraz zobacze ile spali mam nadzieje ze już będzie mniej palić niż 20 litrów
#31
OFFLINE
Napisany 08 maja 2012 - 00:47
#32
OFFLINE
Napisany 08 maja 2012 - 10:14
Nie wiem gdzie Ci ta lambda działa, bo na screenach masz 0. To po pierwsze, a po drugie dlaczego nawet czas wtrysku Pb masz taki wysoki?? Bo że czas wtrysku LPG jest długi to chyba wiesz...
właśnie zauważyłem ze jak jest na wolnych obrotach to sondy maja po zero a jak przy gazuje albo jadę to już pokazuje normalnie do 1v a z tymi czasami wtrysków to własnie nie wiem jak je zmniejszyć na gazie mam 4.5 to za dużo a na benzynie to jak postoi na wolnych obrotach z minute to czasy wtrysków spadają i utrzymują się w granicy 2.8 - 3.0 kolega wcześniej pisał na forum ze czasy wtrysków mogą mieć max 3.0 na wolnych obrotach to na gazie tez tak powinno być chyba a da sie jakoś zmniejszyć te czasy wtrysków ??
#33
OFFLINE
Napisany 12 maja 2012 - 23:59
także koledzy mieliście racje ze reduktor jest do nie sprawny a ja sie bawiłem wtedy w wykresy:masakra:

zamowiłem reduktor -SCORPION ST 240KM
Dane Techniczne:
Max. ciśnienie zasilania - 25 bar
Ciśnienie robocze - 0,95 bar - 1,3 bar
Max. ciśnienie wyjściowe - 2,5 bar
Napięcie zasilające - 12V
Temperatura - od -30 do +100°C
Wymiary - ø120x72
Waga - 1,4kg
#34
OFFLINE
Napisany 13 maja 2012 - 01:53
#35
OFFLINE
Napisany 13 maja 2012 - 11:17
#36
OFFLINE
Napisany 14 maja 2012 - 02:41
#37
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2012 - 10:06


#38
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2012 - 11:50
#39
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2012 - 23:34
a wtryskiwaczy sam nie ustawie muszę jechać do gaziarza na tester
bo włączałem sobie pojedynczo wtryskiwacze i na 4 baniaku trochę był za bardzo skręcony
co byście proponowali zrobić??
caly czas mi pali w granicach 19- 22 litrów gazu przy spokojnej jezdzie reduktor nowy:dziura:
#40
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 11:38