

Drgający pasek rozrządu 2,5 v6
#1
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2011 - 19:06
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2011 - 21:41
,między kołem od wału a rolkami ,może mi ktoś napisać dlaczego tak się dzieje ,co zostało zrobione źle? Pozdrawiam
Na pewno chodzi o rozrząd czy pasek wielorowkowy??
#4
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2011 - 21:53
choć przy schodzeniu z obrotów chyba pasek ma prawo zadrżeć (oczywiście nie za mocno)
#5
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2011 - 22:02
sprawdź ustawienia napinacza
choć przy schodzeniu z obrotów chyba pasek ma prawo zadrżeć (oczywiście nie za mocno)
drży mocno tak że nawet w aucie to wyraźnie słychać
#6
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2011 - 22:00
Witam, mam problem z moją omegą ponieważ, po wymianie rozrządu i uruchomieniu silnika, dodając gazu, po przekroczeniu 3000tys, obrotów pasek wpada we wibrację ,między kołem od wału a rolkami ,może mi ktoś napisać dlaczego tak się dzieje ,co zostało zrobione źle? Pozdrawiam
Hmm powiedz jak to stwierdziłeś ?? odpalałeś silnik bez pokrywy rozrządu ??
#7
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2011 - 22:02
Hmm powiedz jak to stwierdziłeś odpalałeś silnik bez pokrywy rozrządu
Mi się wydaję ze to nie rozchodzi się o pasek rozrządu....
#8
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2011 - 23:54
Hmm powiedz jak to stwierdziłeś ?? odpalałeś silnik bez pokrywy rozrządu ??
coś w tym dziwnego?
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 07:28
coś w tym dziwnego?
No nie wiem jaki ma to sens,montować wszystkie koła dolot rezonator odpalić bez pokrywy,zgasić i demontować znowu żeby pokrywe założyć.No chyba że odpalić bez paska klinowego tylko po co.
#11
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 08:42
cytat skf-u...."na zestawie widoczne sa slady niewlasciwego montazu. Na wew. plaszczyznach tulei rolek widoczne sa slady odcisnietego gwintu srub mocujacych co potwierdza fakt zastosowania nieprawidlowego momentu dokrecania srub mocujacych. Na jednej z rolek widoczne slady nadmiernego napiecia ukladu . Slady na tylnej plycie najwoekszej z rolek potwierdza fakt niestabilnego montazu....." pozniej jest jeszcze opis co sie dzialo z rozrzadym po tym montazu itd itd...
Podaj mi na PW nr silnika i nr rozrzadu ktory kupiles to Ci powiem czy masz wlasciwy kupiony
[B]
#12
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 10:13
przeciez nic nie trzeba skrecac wystarczy zalozyc kolo na wale i juz po sprawie.No nie wiem jaki ma to sens,montować wszystkie koła dolot rezonator odpalić bez pokrywy,zgasić i demontować znowu żeby pokrywe założyć.No chyba że odpalić bez paska klinowego tylko po co.
wiadomo ze takich operacji nie powinno sie przeprowadzac bo jesli wszystko sklada sie na tip top to powinno byc ok , ale zawsze lepiej sprawdzic
#13
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 10:31
No nie wiem jaki ma to sens,montować wszystkie koła dolot rezonator odpalić bez pokrywy,zgasić i demontować znowu żeby pokrywe założyć.No chyba że odpalić bez paska klinowego tylko po co.
odpalenie na chwilkę bez zakładania paska klinowego w niczym nie szkodzi, w każdym aucie przy wymianie rozrządu jeśli to możliwe odpalam kontrolnie silnik bez założonych pokryw aby sprawdzić jak się zachowuje pasek. W jednym przypadku uratowałem w ten sposób silnik - pasek rozrządu strasznie drgał, po rozebraniu okazało się, że nowy napinacz jest wyraźnie miększy od starego - sprężyna w nim jakaś luźna czy źle zamontowana była. Sprawdź więc i to.
#14
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 17:41
abo1980 - masz zalozony zly rozrzad (w silnikach V bylo 3 typy) albo zle napiety pasek. Temat przerabialo juz kilku moich klientow. Raz nawet klient puscil do reklamcji i odpowiedz SKF-u byla jasna. Moj mechanik juz poprawial dwa rozrzady po niewlasciwym wczesniejszym montazem.
cytat skf-u...."na zestawie widoczne sa slady niewlasciwego montazu. Na wew. plaszczyznach tulei rolek widoczne sa slady odcisnietego gwintu srub mocujacych co potwierdza fakt zastosowania nieprawidlowego momentu dokrecania srub mocujacych. Na jednej z rolek widoczne slady nadmiernego napiecia ukladu . Slady na tylnej plycie najwoekszej z rolek potwierdza fakt niestabilnego montazu....." pozniej jest jeszcze opis co sie dzialo z rozrzadym po tym montazu itd itd...
Podaj mi na PW nr silnika i nr rozrzadu ktory kupiles to Ci powiem czy masz wlasciwy kupiony
Jak się tylko dowiem co mi tam założyli to napewno napiszę, bardzo Wam dziękuję za pomoc, jestem świerzakiem który nie zdążył się jeszcze nacieszyć v6, i żyję nadzieją że się to zmieni

Witajcie, to znowu ja, i nadal ten sam problem mianowicie :
Mechanik wymienił mi w mojej omedze pierścienie panewki(bez szlifu) splanował głowicę no i poskładał auto, okazało się że auto odpaliło ale nnie chodziło jak trzeba silnik wkręcał się na obroty do 3000tys. i było ok powyżej zaczynał warczeć pasek rozrządu,dodatkowo auto nie chciało jechać brak mocy, po nagrzaniu klawiatura hałasowała jak w dieslu, no to mechanik stwierdził że trzeba jeszcze wymienić hydraulikę, co wiadomo kupiłem i wymienił,po wymianie auto chodzi lepiej ale drżenie paska rozrządu zostało, auto pali 25l, no to mechanik stwierdził że trzeba rozebrać to jeszcze raz i zrobić szlify,albo mam zabierać auto, i teraz moja prośba do Was podajcie mi jakieś namiary do innego mechanika który się podejmie tego wyzwania i doprowadzi mi moją omegę do normalnego stanu. dodam że trwa to już 3 miesiące i kosztowało mnie to już 3000tyś pomocy!


#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 19:54
#17
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 21:46
p.s. polecam kupowac paliwo GM TYLKO Z KROPKA NIEBIESKA
[B]
#18
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 21:55
#19
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 22:07
A jakieś konkretniejsze namiary?
To są konkretne namiary kliknij na nick "Beasta"
