Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jakie hamulce na przód do 17stki felgi.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
179 odpowiedzi na ten temat

#141 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 czerwca 2014 - 11:35

toptom - właśnie nowe, dostałem bardzo dobrą cenę w hurtowni.
omegaalfa - lepszego póki co nie mam ;) https://lh6.googleus...no/IMAG0695.jpg

I tu jeszcze chciałbym przy wszystkich podziękować ILKU za pomoc techniczną :)

#142 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 czerwca 2014 - 12:51

Jakie wrażenia przy hamowaniu, duża poprawa ??

#143 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 czerwca 2014 - 19:20

hamulce sa na dotarciu tak więc ostrego hamowania jeszcze nie robiłem. Dziwnie jest na tym zestawie, bo podczas normalnego hamowania nie czuć bardzo dużej różnicy, ale wciśnie się lekko mocniej i już abs szarpie. Skok pedału jest taki sam, twardość raczej też

#144 OFFLINE   BigiOTK

BigiOTK
  • 201 postów
  • Dołączył: 21-08-2011
  • Skąd: Jaworzno

Napisany 04 czerwca 2014 - 21:58

jeżeli średnica i szerokość koła została zachowana w stosunku do oryginału to nie odczujesz wielkiej różnicy. Zabawa sie zaczyna jak troche "przesadzimy z wielkością i szerokością. Wtedy oryginalne heble nie wyrabiają ;)

#145 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 04 czerwca 2014 - 22:15

U mnie po zmianie na stalowe przewody też nie czuć różnicy przy normalnym hamowaniu. Dopiero po mocniejszym wciśnięciu jest różnica, no i łatwiej wyczuć pedał hamulca w trakcie hamowania. Pomiarów i porównań w stosunku do oryginałów nie robiłem, aż tak bardzo mi nie zależało. Miało być lepiej stosunkowo niskim kosztem :)

#146 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 czerwca 2014 - 22:24

U mnie po zmianie na stalowe przewody

O stalowy oplot Ci chodzi?

#147 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 04 czerwca 2014 - 22:28

tak, skrót myślowy :). Zmieniałem wszystkie 4 + nowe sztywne miedziane

#148 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 czerwca 2014 - 12:51

A ile Cie to kosztowało? ja odpuściłem stalowe na przód ze względu na czas no i jednak finanse, gumowe kosztowały grosze. Co do mojego hamowania to siedzi to z oponą 215 17 r45, przy 120 jak hamowałem do 80 to naprawdę czuć tą roznice.

#149 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 05 czerwca 2014 - 17:50

Za przewody dałem 380zł komplet, firma HELL. Można pod kolor sobie zamówić, ja nie szalałem i wybrałem srebrne. Jest sporo lepiej, choć pewnie w zestawie z większymi zaciskami byłoby super.

#150 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 czerwca 2014 - 20:11

no to całkiem sporo, podobno za połowę tego można kupić w firmach produkujących przewody hydrauliczne w oplocie, ale osobiście nie drążyłem tematu.

#151 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 05 czerwca 2014 - 20:34

może i można taniej, ale nie chciało mi się rzeźbić, a znając moje szczęście, to przy montażu okazałoby się, że coś nie pasuje, albo jest za krótkie :). A tak mam spokój i pewność, że jest dobrze.

#152 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 czerwca 2014 - 20:46

HEL to naprawdę :ok: firma

#153 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 czerwca 2014 - 20:53

Moja odpowiedź może nie do końca w temacie ostatnich postów, ale pomyślałem że wrzucę link. W razie gdyby kogoś to zainteresowało to dzwoniłem i zestaw w cenie między 1500 a 2000 zł przy tarczy 308 mm. :)

http://www.inochi.pl/hamulce.html

Trochę odkopane bo z przed miesiąca, ale jak by ktoś był zainteresowany to mogę podpytać co i jak w Inochi wygląda. Firmę prowadzi szwagier mojego szefa to może by się jaki rabacik zrobiło.

#154 OFFLINE   yatta

yatta
  • 252 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin

Napisany 29 sierpnia 2014 - 15:44

musze zalozyc nowe tarcze do omki, a mam zaciski brembo e38.

No i patrze po tarczach 323mm i kurde zonk - są na rozstaw srub 5x112 a omega ma przeciez 110?

i pytanie czy 321mm wejda, bo chce zalozyc mikody.
O takie:

http://www.mikoda.pl...I--154kW-210KM-

#155 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 sierpnia 2014 - 17:50

dołożyłbym stówkę i brał zimmermana albo coś gdzie jest mniej za jak i przeciw w internetowych (lub prywatnych) opiniach. No i te tarcze mają 5x112, ale jak widać po moich zdjęciach we wcześniejszych postach nie ma to żadnego znaczenia, pasuje. Co do 321mm to jest to tylko wysokość tarczy, ten wymiar chyba najmniej istorny bo przy reszcie trzeba kombinować.


Jak tego nie wiesz to pewnie nie zagłębiałeś się za bardzo w ten temat? Otwór centrujący też jest całkiem inny o czym mowa wcześniej w temacie.

#156 OFFLINE   yatta

yatta
  • 252 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin

Napisany 29 sierpnia 2014 - 18:00

Obie tarcze, 323 i 321 wyglada, ze maja takie same wymiary.
Zimmermann to scierwo pokroju 4max.
A mikody akurat maja dobre opinie, zreszta ja robie inny numer z hamulcami, dzieki ktoremu nie ma opcji, ze sie pokrzywia.

#157 OFFLINE   marcin85

marcin85
  • 117 postów
  • Dołączył: 22-12-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 stycznia 2015 - 14:34

troche odgrzeje jaki rozstaw mają otwory w jarzmie w 3.2 od środka otworu do środka??nie moge tego nigdzie znaleść, oczywiście mowa o przodzie, czy to jest ten sam zacisk co w 3.0 mowa o serii??

#158 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 stycznia 2015 - 16:36

Tak to ten sam zacisk.

#159 OFFLINE   Pastyl32

Pastyl32
  • 5 postów
  • Dołączył: 17-06-2009
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 stycznia 2015 - 23:47

Witam macie namiary na kogoś kto adaptery sprzedaje? bo Dan juz troche podskoczył z ceną a mówi że ma ostatni komplet. jezeli macie to ile mniej więcej biora i kontakt ;) i z drugiej beczki z tyłu zostawialiście oryginalne heble?

#160 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 stycznia 2015 - 01:18

u mnie na tyle oryginał, ale jest opcja podmianki na hamulce z 2.6 / 3.2 - wentylowane szersze tarcze, zaciski też, ale czy jest sens to ruszać to nie wiem. Na pewno lepsza wentylacja, ale siła hamowania przy normalej jeździe się nie zmieni. No chyba, ze ktoś chce porzeźbić, to i takie brembo wejdą ;)

Monkey garage wsadzał z jakiegoś lancera, ja sam oglądałem jakieś inne zaciski, ale ciężko znaleźć coś "większego". Same tarcze pewnie tez z jakiegoś audi S wejdą, zostaje tylko ogarnąć ręczny, bo bęben pewnie nie spasuje i trzeba będzie wywalić całe szczęki, a hamulec robić zaciskiem.