

Jakie hamulce na przód do 17stki felgi.
#101
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 19:27
#102
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 19:41
#103
OFFLINE
#104
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 19:58
#105
OFFLINE
Napisany 15 września 2012 - 18:48
tzn. :
4ro tłoczkowe brembo, adaptery które tutaj pokazano, tarcze od S8
I felgi 17 z jakimś ET muszą być maksymalnym?
Oraz czujniki? Da się założyć czy trzeba z nich zrezygnować?
#106
OFFLINE
Napisany 19 września 2012 - 18:16

Zalozylem 18" Felgi i zamierzam jeszcze wymienic tarcze Hamulcowe jak myslicie ja to sie ma do 18" czy standart wystarczy czy cos powinienem zmieniac czy nie ma to wogole znaczenia ?? Bo przeciez obwod kola jest ten sam
#107
OFFLINE
Napisany 19 września 2012 - 18:20
#108
OFFLINE
Napisany 19 września 2012 - 18:30


Zaraz wskakuje na eBay by znalesc jakis dobry zestawik tarcz i klockow
#109
OFFLINE
Napisany 19 września 2012 - 18:34
a jakie masz tam opony??Zalozylem 18" Felgi
Nie wygladają na rozmiar Omegowy.Miałem na 19" więcej gumy.
#110
OFFLINE
Napisany 20 września 2012 - 17:29
a jakie masz tam opony??
W tej chwili sa 235/40/R18":)
#111
OFFLINE
Napisany 20 września 2012 - 18:14
#112
OFFLINE
Napisany 20 września 2012 - 18:38
Nie ma reguły, wszystko zależy od kształtu wewnętrznych krawędzi ramion felgi.Czy ktoś mnie powie, czy 4ro tloczkowe brembo i tarcze od S8 wymagają specjalnego ET, bo 17 cali minimum?
Bez przymiarki można sobie gdybać, a potem okaże się że w jednym punkcie zabraknie 0,5mm i felga będzie haczyć o zacisk.
#113
OFFLINE
Napisany 20 września 2012 - 19:14
I czy podejdzie do tego sport star 18 et30
I jakie 17 kupić na zimę? ;/
#114
OFFLINE
Napisany 21 września 2012 - 07:58
Jeśli chodzi o 17 to powiem tak, w łopaty z BFL zaciski wchodzą, ale odległość do ramion jest niewielka (parę mm). Bez przymiarki moim zdaniem się nie obejdzie.
#115
OFFLINE
Napisany 23 września 2012 - 23:56
Zaciski zmieszczą się pod sportstarami.
Jeśli chodzi o 17 to powiem tak, w łopaty z BFL zaciski wchodzą, ale odległość do ramion jest niewielka (parę mm). Bez przymiarki moim zdaniem się nie obejdzie.
u mnie bylo gdzies 5mm miejsca miedzy felga a zaciskiem
#116
OFFLINE
Napisany 29 października 2012 - 20:34
#117
OFFLINE
Napisany 29 października 2012 - 20:44
Ma ktoś jakiś sensowny pomysł na Brembo 4 tłoczkowe z E38 + jakaś konkretna tarcza, żeby podeszło pod 7jx16" ET39? Pytam, bo mi się kończą tarcze z przodu i tak będę musiał wymieniać.
A jakby przeczytal ze:
Jeśli chodzi o 17 to powiem tak, w łopaty z BFL zaciski wchodzą, ale odległość do ramion jest niewielka (parę mm). Bez przymiarki moim zdaniem się nie obejdzie.
u mnie bylo gdzies 5mm miejsca miedzy felga a zaciskiem
Wiec chyba bedzie ciezko do 16". Aczkolwiek moj kolega ma bmwe38 i am mial kiedys felgi 16" tylko nie wiem jakie ET, no i:
Nie ma reguły, wszystko zależy od kształtu wewnętrznych krawędzi ramion felgi.
Bez przymiarki można sobie gdybać, a potem okaże się że w jednym punkcie zabraknie 0,5mm i felga będzie haczyć o zacisk.
#118
OFFLINE
Napisany 30 października 2012 - 09:11
Masz napisane jak wygląda sprawa z tarczami 323 i 17", więc poszukaj w katalogach tarczy o podobnych wymiarach (wysokość, średnice dzwonu i otworów) z odpowiednio mniejszą średnicą dysku. Filozofii tu nie ma, tylko trzeba trochę chęciMa ktoś jakiś sensowny pomysł na Brembo 4 tłoczkowe z E38 + jakaś konkretna tarcza, żeby podeszło pod 7jx16" ET39? Pytam, bo mi się kończą tarcze z przodu i tak będę musiał wymieniać.

Aha, no i jarzma będziesz musiał sobie zaprojektować pod nową tarczę

Właśnie doczytałem, że masz teraz 3.0d - na Twoim miejscu poważnie bym się zastanowił nad 17" zimowymi, żeby jednak zmieścić tarcze 323.
Przy mniejszych tarczach (czyli max 306-310mm bo więcej nie wejdzie w 16" przy zaciskach E38 ) poprawa hamowania nie będzie jakaś spektakularna, bo klocki z E38 są tylko trochę większe od omegowych. Najwięcej się zyskuje właśnie na większej średnicy tarczy.
#119
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 08:53
Fotki:
Całego zestawu:
porównanie ze starymi:
Kosztorys troche uległ zmienie:
Ogólnie wygląda tak:
Zaciski ( w byle jakim stanie ) - 500zl
(odregenerowane super) - 800zl
adaptery - 220zl
tarcze 750zl.
klocki 200zl
Przewody hamulcowe: 200zl
Malowanie tarcz proszkowo 30zl
Oryginalne śruby od ty zacisków 30zl
(musiałem takie bo tylko takie mi pasowały)
Przetoczenie piast 30zl
wiec koszt ok: do 2260zl
Mam ogromną prośbę do użytkowników którzy mają założone zaciski z BMW E38 seri 7 szukam kogoś kto zrobi adaptery - temat zakopany ale mam nadzieję że znajdę kogoś kto mógłby to zrobić znalazłem tylko jedną firmę ale cena moim zdaniem za adaptery jest zaporowa i wynosi 600 zł

#120
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 09:58
http://www.mickey-ga...ciski-hamulcowe
ewentualnie napisz priva do Immo on ma namiary na chlopaka ktory to zrobi
