

OMEGA 2.2 DTI - nie mogę odpalić
#41
OFFLINE
Napisany 17 września 2011 - 16:58
temat odświeżam
był podobny ale nikt nie pomógł, może teraz będzie inaczej
sprawa jak w temacie, postawiłem auto na parkingu d*pą do dołu i po nocy już nie odpaliło, sprawa była podobna jakies 3 miesiace temu. Wtedy to pomógł serwis opla i skasował dużo euro. Po powrocie do polski auto po raz kolejny nie odpaliło. Wiec lawet zawiozła go do Skrobowa (Bosch serwis chyba, odradzam nie polecam broń Boże przed nimi) i tam Pan stwierdził że padła pompa, pompę wymieniłem na oryginalną i do czasu wyjazdu za granice tj do dziś było wszystko fajnie(auto nie stało pod górkę ani nic, cały czas na prostym i odpalało bez problemu)
problem polega na tym że :
po samostarcie, plaku itp auto dalej nie odpala, jest zatankowane pod korek
co zrobić żeby go odpalić? kręci tak jak by na sucho z wydechu nie leci nawet zapaszek diesla. Teraz gdy problem się powtórzył domyślam się że to nie wina pompy ( po co ją było wymieniać?!)
Da się go jakoś na parkingu odpowietrzyć ( bo to jest problemem)?
Proszę o pomoc, bo nie chcę po raz kolejny wybulać kasy za serwisy i mechaników , dodam że jestem w niemczech.
#42
OFFLINE
#43
OFFLINE
Napisany 19 września 2011 - 21:03
napisz do mnie to ci pomoge tez mam taka sama ten sam silnik tez miałem pare akcji z nia ale juz jest git i 210km mknie
#44
OFFLINE
Napisany 19 września 2011 - 21:10
kolego zapowietrza się tobie i tyle co tu duzo gadac
napisz do mnie to ci pomoge tez mam taka sama ten sam silnik tez miałem pare akcji z nia ale juz jest git i 210km mknie
zapowietrzony powinien odpalic na plaku.
#45
OFFLINE
Napisany 22 września 2011 - 09:24
#46
OFFLINE
#47
OFFLINE
Napisany 22 września 2011 - 11:44
tak jak wyżej napisane zapowietrza się gdzieś musisz szukać gdzieś jest strzałw nieszczelnosci na ukladzie paliwowym.
#48
OFFLINE
Napisany 22 września 2011 - 17:24
#49
OFFLINE
Napisany 22 września 2011 - 17:42
#50
OFFLINE
Napisany 22 września 2011 - 17:46
#51
OFFLINE
Napisany 22 września 2011 - 17:53
#52
OFFLINE
Napisany 22 września 2011 - 20:32
dziekowka pozdrawiam
#53
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 12:00
#54
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 14:32
czy jest w omedze jakiś mostek, mostki czy coś, co może powodować zapowietrzanie się układu paliwowego ? a jeśli jest to ile kosztuje naprawa w polsce?
trawersy na wtryskach. komplet uszczelnien w oryginale kolo 50 pln/ wtrysk. robocizna 250 pln
#55
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 14:54
#56
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 15:23
#57
OFFLINE
Napisany 29 września 2011 - 08:10