Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

OMEGA 2.2 DTI - nie mogę odpalić


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
57 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 11 kwietnia 2011 - 10:00

Witam ponownie,
auto nie odpaliło ani po dawkowaniu samostartu ani "plaka". Akumulator po powrocie do domu będzie dłuugo musiał się ładować.Po robieniu mgiełki kręciło lepiej i szybciej ale nie odpalało nawet na sekundę. Czekam na mechanika. Pójdzie po kieszeni...ot zachciało mi się opla:)

Witam ponownie, Dziękuje wszystkim bardzo za pomoc. Problem na chwilę obecną został rozwiązany, auto ruszyło z parkingu. Rozwiązanie problemu macie na foto :) Dzięki Pozdrawiamhttp://zapodaj.net/d45ca663ed48.jpg.html


http://zapodaj.net/d...63ed48.jpg.html

#22 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 kwietnia 2011 - 10:05

podlacz kompa. pewnie bedzie P1631 i p1651. pompa do robienia




 


#23 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 11 kwietnia 2011 - 17:50

Samochód trafił do serwisu opla, na pierwszy rzut oka facet stwierdził że "prawdopodobnie" auto jest zapowietrzone. Dodał że w tym samochodzie nie powinno nigdy byc mniej paliwa jak pół baku. A jeśli chodzi o pompę nie daj Boże to pozostaje jakis polski serwis ( polecacie coś na lubelszczyźnie?) Tutaj krzykneli z góry 2000 eur.


A powiedzcie mi czy nawet jeśli by to była pompa to samochód nie powinien odpalić chociaż na 2 gary ? w ogóle nic? nawet deczko nie zadymić?

#24 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 12 kwietnia 2011 - 07:43

nie zadymi nawet. bedziesz krecil - auto bedzie zachowywalo sie tak jak by mialo za chwile odpalic ale nie odpali. co do zapowietrzenia - jesli uzyles wystarczajacej ilosci samostartu to powinien odpalic a jak juz odpali to bedzie chodzil. chyba ze faktycznei cale paliwo wrocilo do zbornika. czekamy na info co bylo.

p.s. czy mechanik odczytywal bledy ?




 


#25 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 12 kwietnia 2011 - 10:55

Auto odpalone, zdjeli głowicę ( po co ?), następnie wymienili jakieś 2 węże do tego jakieś miedziane kolanka ? ( podobno nie szczelne) odpowietrzyli całkowicie układ paliwowy. Komputera nie podłączałem , koszt 100 eur wiec zrobie to w polsce za 50 zł. Kontrolka komputera się nie świeci. Całe szczęscie że nie duży koszt uruchomienia silniki i laweta:tank:, 214,75 eur. Teraz już mogę jechać do domu;] Po podłaczeniu opla pod kompa w polscę napiszę jaki uzyskałem wynik. Dzięki wielkie za pomoco. Pozdrawiam.

#26 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 21 kwietnia 2011 - 14:04

beast - świetna znajomość usterek, gratuluję trafnej uwagi co do pompy. Zatarta(czy też spalona jak mi to powiedziano przez telefon).
Właśnie się naprawia. Koszt 2600 zł netto. Nigdy więcej opla.

#27 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 21 kwietnia 2011 - 15:12

Nigdy więcej opla.


Jak kupiłeś padakę albo sam zajechałeś pompę to masz takie zdanie na temat tej marki, pamiętaj że jak kto dba tak ma

#28 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 21 kwietnia 2011 - 15:20

hmm możesz rozjaśnić zarzuty wobec mnie ? uważasz że nie dbam o auto ? Kupiłem z przebiegiem 190 tys, teraz ma 197 , po zakupie wymieniłem od razu to co wydawało się nie sprawne, klocki, tarcze, pasek ,olej, filtry, sworznie, końcówki, opony, tuleje, po polsce zrobiłem góra 1500 km, reszta eksploatowana poza terytorium polski więc pytam się do cholery jak inaczej można dbać o auto? postawić je i polerować?

#29 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 kwietnia 2011 - 16:08

hmm możesz rozjaśnić zarzuty wobec mnie ? uważasz że nie dbam o auto ? Kupiłem z przebiegiem 190 tys, teraz ma 197 , po zakupie wymieniłem od razu to co wydawało się nie sprawne, klocki, tarcze, pasek ,olej, filtry, sworznie, końcówki, opony, tuleje, po polsce zrobiłem góra 1500 km, reszta eksploatowana poza terytorium polski więc pytam się do cholery jak inaczej można dbać o auto? postawić je i polerować?


pytanie ile faktycznie miala najechane. te pomy w zaleznosci od uzytkowania wytrzymuja od 150 do 300 000 km. wlasnie przekladam silnik w zafirze ktora ma 285 000 i pompa w oryginale. za to silnik sie zatarl.




 


#30 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 21 kwietnia 2011 - 20:11

więc tak auto kupiłem tak jak by każdy chciał , od starego niemca , przez 190 tyś nic nie było wymieniony oprócz oleju i opon w 2008 roku, na wszystko (przeglądy, badanie spalin, ) mam dokumenty, każdy przegląd wbijany przy jakimś tam przebiegu, auto z pierwszej ręki, na nadkolu i drzwiach kawałek rdzy, byłem na diagnostyce przed rejestracją stwierdzono że wszystko oryginalne lub też wymienione na oryginalne, samochód zakupiony w Bohum ( tam gdzie został wyprodukowany) , Karoseria badana miernikiem lakieru , stwierdzono to samo że albo elementy wymienione w całości lub też nie bity. Ciesząc się pięknym autem nie stwierdziłem sam jakichkolwiek wad, może oprócz obtartej skóry od strony kierowcy, przetartego zderzaka, pedały nie wyglądają na więcej jak pokazuje licznik, wiec nie wiem jak kupić używane auto żeby wyglądało i zachowywało się jak nowe. A zresztą, to nie nowy, nawet nowe się psują, rdzewieją itp itd. Ale ten Opel mnie zaskoczył i to dość szybko...

#31 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 22 kwietnia 2011 - 05:16

Ale ten Opel mnie zaskoczył i to dość szybko...


Ja po prostu nie rozumiem twojej wypowiedzi " nigdy więcej opla" , myślisz że w VW takie przypadki się nie zdarzają? To jest tylko maszyna i wszystko może się popsuć. Teraz zrobisz pompę i będziesz latał kupę kilometrów i będziesz miał pewność że pompa już ci się nie posypie.

#32 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 22 kwietnia 2011 - 08:09

Ja miałem taki sam przypadek, po kupnie zrobiłem jakieś 2-3tyś km i też padła mi pompa, po naprawie mam nalatane 30tyś km i wszystko jest git ( Zawsze Omega ):)

#33 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 22 kwietnia 2011 - 08:19

no dobra, przekonaliście mnie ;) będzie musiała mi to teraz jakoś wynagrodzić:D



normalnie to są jakieś jaja, dziś się dowiedziałem że aby naprawić moją pompe trzeba coś w niej jeszcze wymienić, jakaś część za 600 zł, co w efekcie dało 3200 zł do zapłaty, mają mi zamontować nową pompę za 3600 zł, raptem 400 zł różnicy a będzie nowa...

#34 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 22 kwietnia 2011 - 12:58

no dobra, przekonaliście mnie ;) będzie musiała mi to teraz jakoś wynagrodzić:D



normalnie to są jakieś jaja, dziś się dowiedziałem że aby naprawić moją pompe trzeba coś w niej jeszcze wymienić, jakaś część za 600 zł, co w efekcie dało 3200 zł do zapłaty, mają mi zamontować nową pompę za 3600 zł, raptem 400 zł różnicy a będzie nowa...


nie znam się na tych silnikach ale sądzę że zdzierają z ciebie kasę bo już było parę tematów o pompach w tych silnikach i z tego co pamiętam wychodziło to taniej chyba że się mylę, akurat ten opel wynagrodzi ci te wydatki komfortem

#35 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 kwietnia 2011 - 13:24

no dobra, przekonaliście mnie ;) będzie musiała mi to teraz jakoś wynagrodzić:D



normalnie to są jakieś jaja, dziś się dowiedziałem że aby naprawić moją pompe trzeba coś w niej jeszcze wymienić, jakaś część za 600 zł, co w efekcie dało 3200 zł do zapłaty, mają mi zamontować nową pompę za 3600 zł, raptem 400 zł różnicy a będzie nowa...


2000 brutto to max za naprawe pompy z roczna gwarancja bez limitu kilometrow. robia cie w wała. chcesz namiar na porzadna firme to pisz na pw. ja u nich robie pompy i nigdy wiecej nie zaplacilem .




 


#36 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 22 kwietnia 2011 - 13:30

2000 brutto to max za naprawe pompy z roczna gwarancja bez limitu kilometrow. robia cie w wała. chcesz namiar na porzadna firme to pisz na pw. ja u nich robie pompy i nigdy wiecej nie zaplacilem .


Beast a do 2.5td też robią pompy? I ile to u nich kosztuje? ,tak pytam się z ciekawości na przyszłość.

#37 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 22 kwietnia 2011 - 13:43

hmm tutaj u nas w okolicy to chyba jeden z lepszych serwisów(?hmm?) auto muszę mieć do wtorku rano sprawne bo na noc jadę za granicę( przynajmniej tak planuję) więc pomimo kosztów muszę to naprawić

#38 OFFLINE   Piahoo

Piahoo
  • 43 postów
  • Dołączył: 16-02-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 23 kwietnia 2011 - 07:18

Ta sama pompa obsługuje bardzo wiele silników m.in. u VW i Forda - więc nie widzę tu związku z awaryjnością marki. Miałeś po prostu pecha - najprawdopodobniej pojazd ma znacznie (2-3X) więcej nakręconych kilometrów niż wynikałoby to ze wskazań ODO.

#39 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 kwietnia 2011 - 08:41

Beast a do 2.5td też robią pompy? I ile to u nich kosztuje? ,tak pytam się z ciekawości na przyszłość.


specjalizuja sie w vp44 i wtryskiwaczach CR. starych pomp nie robioa




 


#40 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 23 kwietnia 2011 - 09:15

Temat zamknięty, wczoraj odebrałem auto zvfabrycznie nową oryginalną pompą, założyłem nowe opony Barum Bravuris 2 (225/45r17) założyłem Indiglo od moman'a i spadło mi spalanie o 1,5 litra:) Pooozdrawiam