Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

OMEGA 2.2 DTI - nie mogę odpalić


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
57 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 17 września 2011 - 16:58

Witam,
temat odświeżam
był podobny ale nikt nie pomógł, może teraz będzie inaczej
sprawa jak w temacie, postawiłem auto na parkingu d*pą do dołu i po nocy już nie odpaliło, sprawa była podobna jakies 3 miesiace temu. Wtedy to pomógł serwis opla i skasował dużo euro. Po powrocie do polski auto po raz kolejny nie odpaliło. Wiec lawet zawiozła go do Skrobowa (Bosch serwis chyba, odradzam nie polecam broń Boże przed nimi) i tam Pan stwierdził że padła pompa, pompę wymieniłem na oryginalną i do czasu wyjazdu za granice tj do dziś było wszystko fajnie(auto nie stało pod górkę ani nic, cały czas na prostym i odpalało bez problemu)

problem polega na tym że :
po samostarcie, plaku itp auto dalej nie odpala, jest zatankowane pod korek
co zrobić żeby go odpalić? kręci tak jak by na sucho z wydechu nie leci nawet zapaszek diesla. Teraz gdy problem się powtórzył domyślam się że to nie wina pompy ( po co ją było wymieniać?!)
Da się go jakoś na parkingu odpowietrzyć ( bo to jest problemem)?
Proszę o pomoc, bo nie chcę po raz kolejny wybulać kasy za serwisy i mechaników , dodam że jestem w niemczech.

#42 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 19 września 2011 - 18:13

nikt? nic?:masakra:

#43 OFFLINE   angerfist1

angerfist1
  • 31 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Ścinawa

Napisany 19 września 2011 - 21:03

kolego zapowietrza się tobie i tyle co tu duzo gadac

napisz do mnie to ci pomoge tez mam taka sama ten sam silnik tez miałem pare akcji z nia ale juz jest git i 210km mknie

#44 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 września 2011 - 21:10

kolego zapowietrza się tobie i tyle co tu duzo gadac

napisz do mnie to ci pomoge tez mam taka sama ten sam silnik tez miałem pare akcji z nia ale juz jest git i 210km mknie


zapowietrzony powinien odpalic na plaku.




 


#45 OFFLINE   Cinek250478

Cinek250478
  • 2 postów
  • Dołączył: 27-08-2011

Napisany 22 września 2011 - 09:24

Witam Panow. ja tu z podobnym problebem, chociaz! Rano czasem pali z kopa a nie raz krece jak po..... i dymi na niebiesko. czasem pare dni jak by jej nic nie bylo a czasem poraszka. jest tez ze jak po przejechaniu typu podjazd do sklepu droga 10-15 min godzina do 2 godzin postoju i ni hu hu.. ale po zakreceniu kilku razy odpali i zadyma. jakies porady w co to wniknac, bardzo dziekuje. pozdrwiam

#46 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 września 2011 - 09:38

w nieszczelnosci na ukladzie paliwowym.




 


#47 OFFLINE   angerfist1

angerfist1
  • 31 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Ścinawa

Napisany 22 września 2011 - 11:44

w nieszczelnosci na ukladzie paliwowym.

tak jak wyżej napisane zapowietrza się gdzieś musisz szukać gdzieś jest strzał

#48 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 22 września 2011 - 17:24

kurde, ale u mnie coś ten plak nic nie daje, filtr powietrza (kur.a) idzie przez przepływomierz i do turbiny? czy ja juz całkiem zielony? i tam mu dajemy samostart i dzieje sie coś tak dziwnego że po jednym psiknięciu wiecej sie juz nie da zakrecic bo pada aku, a próbowałem i w rurę od intercoolera i nic...

#49 OFFLINE   angerfist1

angerfist1
  • 31 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Ścinawa

Napisany 22 września 2011 - 17:42

możesz kręcić do usranej śmierci a i tak niezapali ja ten temat przerabiałem ze swoja miesiąc czasu, masz układ nieszczelny paliwowy,pompa wtryskowa niepociągnie paliwa jak bedziesz miał dziureczke nawet od igły węzyku..sprawdz wezyki pod autem może tam gdzieś mokro jest

#50 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 22 września 2011 - 17:46

no to o co chodzi z tym plakiem jedni podają taki pomysł inni odradzają, mniejsza o większość, na pewno gdzieś mam nieszczelność, ale tu chodzi teraz o to jak go odpalić nie zamawiając lawety i nie wioząc go do mechanika, dodaje ponownie że jestem w niemczech w delegacji i nie mam żadnych narzędzie ani nic...

#51 OFFLINE   angerfist1

angerfist1
  • 31 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Ścinawa

Napisany 22 września 2011 - 17:53

jak sie zapowietrzył to go nieodpalisz,,i jeszcze jak akumulator słaby to nikłe szanse.masz gg to dawaj to pogadamy

#52 OFFLINE   Cinek250478

Cinek250478
  • 2 postów
  • Dołączył: 27-08-2011

Napisany 22 września 2011 - 20:32

Witam. Sprawdzalem ukladzik paliwowy ale zrobie to jeszcze raz.
dziekowka pozdrawiam

#53 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 28 września 2011 - 12:00

czy jest w omedze jakiś mostek, mostki czy coś, co może powodować zapowietrzanie się układu paliwowego ? a jeśli jest to ile kosztuje naprawa w polsce?

#54 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 września 2011 - 14:32

czy jest w omedze jakiś mostek, mostki czy coś, co może powodować zapowietrzanie się układu paliwowego ? a jeśli jest to ile kosztuje naprawa w polsce?


trawersy na wtryskach. komplet uszczelnien w oryginale kolo 50 pln/ wtrysk. robocizna 250 pln




 


#55 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 28 września 2011 - 14:54

no to nie ma tragedii, a możesz mi powiedzieć czy np to mogło być problemem z odpalaniem auta a nie np pompa? Bo objawy są taki same jak przed wymianą pompy, do tego auto ponownie stoi w tym samy serwisie gdzie kilka miesięcy temu sugerowali to samo...

#56 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 września 2011 - 15:23

oczywiscie - jak sie zapowietrza to bedzie problem z odpalaniem. trawersy bardzo latwo sie sprawdza. zapuszczasz pomke vakuu na przelew i nie ma prawa zejsc podcisnienie. jesli schodzi to siedzi uszczelniacz.




 


#57 OFFLINE   alekssi

alekssi
  • 28 postów
  • Dołączył: 12-02-2011

Napisany 29 września 2011 - 08:10

kolejne pytanie , czy na uszkodzonych trawersach dojadę do polski? 1100 km, czy jest opcja że zgaśnie gdzies podczas jazdy itp?

#58 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 września 2011 - 08:11

podczas jazdy nie.