

OMEGA 2.2 DTI - nie mogę odpalić
#1
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 14:37
proszę o szybką pomoc, jestem w Bad Sooden Allendorf ( niemcy) wieczorem zgasiłem auto zostawiając je na parkingu, rano chciałem ruszyć w kierunku polski i juz nie odpalił.
Rozrusznik kręci, akumulator mam ok( 3 miesieczna Varta) paliwa ponad 20 litrów. Czy jest jakis sposób abym sam uruchomił auto bez pomocy warsztatu? Przed wyjazdem wymieniałem wszystkie najważniejsze filtry, paski , oleje. Przejechałem ponad 2500 km bez problemu, co zrobić?z wydechu nie widać żeby leciał jaki kolwiek dym. Dodam że dzis wszystkie warsztaty zamkniete, nie mam mozliwosci podłaczenia sie pod komputer. POMOCY
#2
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 15:40
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#3
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 16:00
#4
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 16:10
Z wydechu nic nie idzie bo nie odpala i na szybkiego nic nie sprawdzisz skoro jesteś w trasie.
#5
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 16:20
Miałem kiedyś taką samą sytuację - ok 20l. i zapowietrzenie. Teraz drugą kreskę na wskaźniku traktuję jako stan zerowy.
Powodzenia i daj znać
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 16:33
#8
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 16:49
#9
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 16:52
no bledy mozna chyba sprawdzic na spinacz .
nie odczytasz w 2.2 dti na spinacz.
a zrob jak koledzy radza - plak jest dobry na awaryjne odpalanie
#10
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 17:16
#11
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 17:22
nie odczytasz w 2.2 dti na spinacz.
a zrob jak koledzy radza - plak jest dobry na awaryjne odpalanie
ale moze sie da pedalem gazu i chamulca.Jak ktos to opisywal w ktoryms poscie.
#12
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 17:41
w tą przy filtrze musisz dużo psikać (musi przelecieć przez przepływke i turbinke)
a tak odrazu psikasz w dolot
powodzenia
#13
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 17:48
Dolałeś paliwa?
#14
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 17:49
#15
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 17:56
#16
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 18:14
POWER TECH 4.7 V8 HIGH OUTPUT
#17
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 18:23
#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 18:32
wiec tak zdobyłem samostart ( już nie spray do kokpitu) i tak: pryskam w rurę od intercoolera, nie mam czym jej odkręcić przy samym kolektorze wiec idzie w rure( mam tylko kombinerki a nimi cięzko tam dojśc) i co sie dzieje : zaczynam krecic rozrusznikiem kreci ładnie a gdy tylko się mu psiknie samostartu nagle przestaje kręcić tak jak by cos ten samostart blokował... mecze sie z nia juz od rana, pozostaje chyba laweta...
Z lawetą się wstrzymaj - spróbuj się za kimś pociągać. Gdybyś miał możliwość odkręcić pokrywę filtra paliwa i ewentualnie dolać paliwa - może ktoś z panów od dużych ładunków wspomoże narzędziami i doświadczeniem.
Jeszcze raz powodzenia.
#20
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 18:52