

falujące obroty 2,0 16V
#1
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 22:09
#2
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 22:30
możliwe, że przepustnica do czyszczenia...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#3
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 22:48
[B]
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2010 - 19:14
#6
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2010 - 06:28
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 01 maja 2010 - 13:59
#9
OFFLINE
Napisany 01 maja 2010 - 19:42

#10
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2011 - 13:25
#11
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2011 - 13:28
Jak mamy to rozumieć ?? sprawdź czy masz szczelny dolot powietrza od przepływki do kolektora.kolektor ktos kleil wczesnie przede mna.
#12
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2011 - 13:31
Napisał gino9 Zobacz post
kolektor ktos kleil wczesnie przede mna.
Jak mamy to rozumieć
widac ze byl pekniety kolektor wydechowy i ktos go naprawial i nie wiem czy ma to zwiazek ze silnik tak rzezi na wolnych obrotach.
#13
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2011 - 13:54
#14
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2011 - 14:40
a miałem pęknięty kolektor w vectrze, bo to standard w silnikach 1.8 i 2.0 16V, ale nie było zbytniego falowania na obrotach. Problemem był potencjometr przepustnicy, który w serwisie
kosztował mnie 350zł... Możesz też mieć mocno zabrudzony silniczek krokowy i przepustnicę...
Ten potencometr mam nowy,przepustnica wyczyszczona i krokowiec tez.
#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2011 - 22:02
#17
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 01:53
#18
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 10:08

#19
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 11:16
Masz tu kilka tematów:
http://forum.vectra-...earchid=1927448
#20
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 21:58
0505 - Za wysokie napiêcie regulacji biegu ja³owego
(01) - Nie wystêpuje
Obroty pokazuja 704 i spadaja na 600 i silnik rzezi a na biegu juz rzezi.
Dane z bloków pomiarowych: robilem na P
Napiêcie akumulatora 14.1 V
Urz¹dzenie unieruchamiaj¹ce Aktywny
Sygna³ urz¹dzenia unieruchamiaj¹ceg Odebrane
Prêdkoœæ silnika 672 obr/min
PrzekaŸnik pompy paliwa Aktywne 0V
TPS sygna³ (potencjometr przepustnicy) 0.66 V
Przep³ywomierz powietrza 0.47 V
Przep³ywomierz powietrza 6.88 kg/h
Temperatura cieczy ch³odz¹cej 1.33 V
Temperatura cieczy ch³odz¹cej 82 °C
Temperatura powietrza wlotowego 1.85 V
Temperatura powietrza wlotowego 23 °C
Kodowanie skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Prze³¹cznik Park/Neutral P - N 0V
Prze³¹cznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywne 0V
Prze³¹cznik sprê¿arki A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywne 0V
Uklad zapob. spalaniu stuk. Unieruchomiony
Cyl. 1 OpóŸnienie spalania stukowego 0 CA
Cyl. 2 OpóŸnienie spalania stukowego 0 CA
Cyl. 3 OpóŸnienie spalania stukowego 0 CA
Cyl. 4 OpóŸnienie spalania stukowego 0 CA
Prêdkoœæ pojazdu 0 km/h
PrzekaŸnik wtórnej pompy powietrza Nieaktywne 12V
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego) 0%
Zawór odpowietrzaj¹cy zbiornika pali 0%
O2 Sensor 488 mV
O2 Pêtla sensora Zamkniête
Stosunek powietrze/paliwo Uboga
O2 Integrator 142 kroki
O2 Przepustnica BLM bieg ja³owy (Mno¿nik bloku ucz¹cego) 121
O2 BLM przepustnica czêœciowo otawart (Mno¿nik bloku ucz¹cego) 136
Po¿¹dane ja³owe 704 obr/min
Kontrola powietrza ja³owego 47 kroki
IAC integrator (Regulacja biegu ja³owego) 156 kroki
IAC rozbie¿noœæ w regulacji biegu ja³owego 115 kroki
Kontrola momentu obrotowego 0%
PrzekaŸnik A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywne 12V
Lampka kontrolna Wy³ 12V
Prze³. sym. pozycji ja³owej Aktywny
Prze³¹cznik symulowanego po³o¿enia czêœci Nieaktywny
Prze³. sym. pe³nej pozycji Nieaktywny
Wyprzedzenie zap³onu 7 CA
Limit prêdkoœci silnika Nieaktywny
Impuls wtrysku 3.25 ms
Zu¿ycie paliwa 2%
¿¹danie migania Nieaktywne 12V
Co wy na to????