2,5 TD mułowata i max 160 km/h
#21 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 13:50
twój problem to może właśnie przez to, że masz zaślepione to wejście
obejrzyj dokładnie ten zaworek czy masz dobrze podpięte podciśnienia i zdejmij tą zaślepkę
dla bezpieczeństwa żeby nie zassało jakiegoś syfka zabezpiecz wlot jakąś gazą-szmatką
#22 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 14:25
#23 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 14:45
#24 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 15:54
#25 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 17:28
kolega pisze ze mułowaty na rozgrzanym silniku..być może daje popalić czujnik temperatury paliwa
co jest w nastawniku..
Albo niski przebieg...
#26 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 21:24
A co do mojej sprawy to jutro jadę po raz kolejny na kompa bo ostatnio pokazywał coś z masą paliwa a dawkę miał 4,7 ( komp.pokładowy pokazywał 0,7-0,8 l/h ) teraz ustawiłem na 0,9-1 l/h
#27 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2011 - 10:59
Rozwiązanie jest zawsze najprostsze... jest pękniety rezonator ale w życiu bym sie niespodziewał ze nie bedzie tego wida po wyjeciu go na zewnątrz... trzeba było przygazowa na maksa i zobaczyc gdzie sie rozchyla... na szwie puscił... ma ktos do sprzedania?
#28 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2011 - 11:16
Natomiast jesli chodzi o dolot to jest szczelny.
czyli nie do końca dobrze sprawdziłeś
jak wyjąłeś ten plastik to jeszcze odpal auto i wdepnij gaz tak żeby weszło na wyższe obroty
jak huknie to będziesz miał pewność, że turbo jest ok
odnośnie rezonatora pisz na markecie
beast ma w swojej ofercie
http://allegro.pl/ru...1406562013.html
ale może ktoś będzie miał taniej
#29 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2011 - 20:10
K.... wąż nie spadł po zluźnieniu obejmy... możliwe to jest ze zawór upustowy spalin za wczesnie nie otwiera?
Rozwiązanie jest zawsze najprostsze... jest pękniety rezonator ale w życiu bym sie niespodziewał ze nie bedzie tego wida po wyjeciu go na zewnątrz... trzeba było przygazowa na maksa i zobaczyc gdzie sie rozchyla... na szwie puscił... ma ktos do sprzedania?
rezonator zmieniłem na rurę od BMW tds
#30 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 06:27
#31 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2011 - 21:40
Jeźdzę dalej tą omegą ale dalej jest muł, pouszczelniałem dolot, podciśnienia ok, ustawiona dawka na 0,9... Mam wiec pytanie bo kupiłem manometr a na forum wyczytałem ze ciśnienie przy 4000 obr/min ma wynosi 1,3 bar ale to jest mierzone na postoju czy w trakcie jazdy? Ja zmierzyłem 1 bar na postoju, wiem że zawór otwiera sie juz przy tych obrotach, a obroty było około 4000 ale przy przegazówkach. Gdy wcisnałem mu na stałe 4000 obr to wskazało mi 0,8. Odcina mi dalej moc na autostradzie wiec pytanie jest takie czy gdyby to cisnienie było zbyt małe to tez nagle odcinało by mi dawkę? Tzn auto porzestaje nagle przyspieszac pomimo wcisnietego gazu do dechy.
#32 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2011 - 21:54
#33 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2011 - 17:52
#34 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2011 - 19:24
#35 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2011 - 19:55
#36 OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 20:45
#37 OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 21:30
#38 OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 09:51
1)Objawy i spostrzeżenia
-świstanie i gwizdanie przy dodawaniu gazu
-mułowata
-większe spalanie
-nie żre oleju(tzn.żre ale tak jak za czasów kiedy zapierdzielała po 210kmh)
-przy luźnym przewodzie na EGR i przegazówke wąż odskakuje czyli turbi de facto dmucha
-przy wolnych obrotach jak zdejmę wąż z EGR i zatkam ręką strumień powietrza idący od turbo to opór jest znikomy moim zdaniem
2)Prace poczynione
-wymienione uszczelki kolektora ssącego(reinz)
-dokładnie wyczyszczony czujnik ciśnienia doładowania
-wymieniona rurka od kolektora wydechowego do EGR(była upalona końcówka)
-sprawdzone podciśnienia
-sprawdzona rura na odcinku IC <-> rezonator
-oględziny rezonatora(wizualnie OK)
i co...i nico powracamy do punktu 1
3)Pytania
1)Rura na odcinku turbina <-> IC ma być miękka czy "zbrojona" taka jak na odcinku IC <-> rezonator?Moja jest jakaś miękka i dość mocno sparciała(uprzedzam pytania: nie nie sprawdziłem jej pod obciążeniem turbiny)
2)Czy źle ustawiony zawór na turbinie może powodować takie świzdu-gwizdu?
3)Gdzie jest na turbinie ten cały wąż od podciśnienia(coś czytałem w tym wątku),bo może mnie od bimbru ślepota złapała ale ja nie widzę ?
No właśnie...i co dalej szukać? Nie wydałem na to gigantycznych środków także się nie załamuję ale przyznam że sytuacja w której cięzko pogonić te rumaki już mnie odrobinkę irytuje :pokoj:
#39 OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 20:09
#40 OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 20:57