2,5 TD mułowata i max 160 km/h
#1 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 20:34
Zwracam sie o pomoc do was bo juz niewiem co może by z tym samochodem.
Objawy są takie że samochód do 3000 obr/min idzie w miarę normalnie a wyżej tak jakby mu brakowało, na 5 biegu przy 140/150 ma cos takiego ze do pewnego momentu idzie dobrze po czym tak jakbym odjał troche gazu i niechce jecha szybciej. Sprawdzałem podciśnienia, turbine, nawet tę rurkę od egr, wywaliłem katalizator i sprawdzałem czujnik temp. Wywala mi błędy 15 , 34, 44, 49, 92. Co do czujnika temp. to sprawdzałem czy niema zwarcia lub przerwy w obwodzie i niema wiec niewiem juz co jest grane. Jest przy komputerze podpięty jakis czarny układ i podpięty jest miedzy innymi tak jakby pod kabel od temperatury. Co to może byc? To to cos moze powodowac błąd 15?
#2 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 20:37
#3 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 20:41
#4 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 21:01
..a jakie spalanie na jałowym masz??
#5 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2011 - 16:44
#6 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2011 - 19:16
#7 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2011 - 19:58
Heh właśnie jeszcze co do dawki paliwa to jest uszkodzony wyświetlacz komputera i niemam pojecia jaką mam dawke na jałowym... Czytałem dośc długo juz te forum i nie znalałem prtzczyny która jest w moim samochodzie. A jakie są objawy padniętej pompy wtryskowej?
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2011 - 20:26
to jest przepływomierz wez go odepni i zobacz wtedy
przecież andre napisał, że nie ma przepływomierza bo chodzi o rocznik 1994
jak piszesz, że od 3000 ma "muła" czyli wynika, że coś z doładowaniem to sprawdziłbym kolejno:
- rurka EGR
- czujnik wkręcony w kolektor ssący
- podciśnienie zwracając szczególnie uwagę na wężyki między trójnikiem przy wtryskiwaczach a zaworkiem i między kolektorem ssącym a MAP sensorem
- szczelność gumowych rur w dolocie i rezonator "TUBO DIESEL"
być może dawka paliwa ale tu byłby wolny na początku
#10 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2011 - 06:04
#11 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2011 - 09:38
#12 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2011 - 21:10
#13 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2011 - 10:51
Kolego andre150 powodem może być za mała dawka i muł będzie tylko komp...a daleko masz do mnie..podjedz podepniemy bestię...a jeszcze spróbuj wykręcić czujnik temp. pow.doładowującego i przemyj go może syfem jest oblepiony i złe dane przekazuje..
Rafi a jakiego masz kompa do swojej besti bo ja się zastanawiam między OS albo OC
#14 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 14:05
A to gdzie bym musiał podjechac?
Chrzanów..
Rafi a jakiego masz kompa do swojej besti bo ja się zastanawiam między OS albo OC
ja mam op-com ale on nie za bardzo stabilnie działa z naszymi TD.. ale tylko z silnikami reszta ok.. ale zastanawiam sie nad OS i będę miał dwa..
#15 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 18:25
Moja oma od pewnego czasu muli się na wolnych obrotach.Jednak nie cały czas tylko 2-3 razy na 30 km zawsze na gorącym silniku . Egr zaślepiony,spalanie bez obciążenia 0.9,wymieniony filtr paliwa. Jak ktoś ma pomysł to proszę o rade czego szukac.
Muszę jeszcze dodac iż czasami jest 2-3 dni spokoju a potem znowu. po odłączeniu przepływki jakby zyskała na mocy w dolnych partiach obrotów lecz w wyższych zaczyna szarpac.
#16 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 20:53
Robiłem troche z ta omegą i tak:
czujnik temperatury wymieniony
czujnik temperatury powietrza wyczyszczony
cały dolot uszczelniony
podcisnienia posprawdzane, wszystkie wężyki ok
wyjechałem ją w trase i wydawało mi sie przez pierwsze pare kilometrów ze jest ok ale jak wyjechałem na autostrade to dalej ****... podan 3000 obr niechce sie wkrecic
niemam pojecia dalej a gdzie moge podjechac na tego kompa kolego rafi195 ?
#17 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2011 - 21:44
wyjechałem ją w trase i wydawało mi sie przez pierwsze pare kilometrów ze jest ok ale jak wyjechałem na autostrade to dalej ****... podan 3000 obr niechce sie wkrecic
to pozostaje turbina
poluzuj obejmę na wężu dochodzącym do "TURBO DIESEL"
odpal auto i dodaj gazu - powinno dobrze huknąć
jeśli tak będzie to pozostaje komp i sprawdzenie parametrów
#18 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 10:36
#19 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 11:40
http://forum.omegakl...ead.php?t=27152
z twojego opisu wynika, że masz ok
jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to ma on wpływ na dawkę
#20 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2011 - 13:13