2,5 TD mułowata i max 160 km/h
#41 OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 13:42
#42 OFFLINE
Napisany 09 marca 2011 - 13:57
mialem ten sam problem - najpierw sprawdzilem czujnik cisnienia doladowania - nic nie pomoglo - rozwiazanie okazalo sie banalne - wyciety katalizator i wspawana strumienica - zupelnie inny samochód.
Pzdr
#43 OFFLINE
Napisany 18 marca 2011 - 13:20
#44 OFFLINE
Napisany 19 marca 2011 - 12:33
Ogolnie samochod ciagnie dobrze, przy gwaltownym dodaniu gazu wciska w fotel ,,z moca jako tako problemow nie ma.
Problem pojawia sie gdy np auto postoi chwile na wolnych obrotach(np na czerwonym swietle) wtedy jak ruszam to wogole nie czuc turbiny na zadnym biegu.Pomaga wcisniecie i puszczenie sprzegla i jedzie juz normalnie. Czasem zdarza sie to takze gdy jade dluzsza chwile ze stala predkoscia. Wyczytalem ze to moze byc wina nastawnika ale byl on zyszczony w pazdzierniku zeszlego roku,auto nie faluje na obrotach ogolnie praca silnika jest OK. Check sie nie zapala,nawet nie mrugnie. Co radzicie?
#45 OFFLINE
#46 OFFLINE
#47 OFFLINE
Napisany 19 marca 2011 - 14:00
chyba jednak nastawnik łapie chwilowy błąd.
Jak temu zapobiec? bledow nie ma. Check nawet nie mrugnie....
metoda na spinacz wyskakuja bledy chyba 49 i 64 ale aktywne one nie sa..
#48 OFFLINE
Napisany 19 marca 2011 - 17:18
dziś wykręciłem całą pompe wtryskową wszystko rozebrałem w drobny mak w pompie był syf takie płatki czarne po 2mm do 3mm nie wiem z kąt bo filtr paliwa jest nowy a przewody paliwowe oryginalne plastikowo-metalowe, wszystko wymyłem w ropie poskładałem założyłem reszte uszczelek nowych bo pierw wymieniłem tylko od nastawnika (nr kpl. 2 467 010 003 na całą pompe ) no i wszystko wróciło do normy przy dawce 1.1 -1.2l/h bo przeskakuje na wyświetlaczu wkręca się jak wściekła i ciągnie do końca na każdym biegu a 5-kę to już mogę od 60 wrzucać i rozpędza się bez większego problemu jest nawet lepiej jak było przed awarią
#49 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2011 - 19:29
#50 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2011 - 20:46
#51 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2011 - 23:35
#52 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 17:34
#53 OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2011 - 11:59
-dawka ustawiona na 5.7mg
-dolot ok
-zaworek też raczej ok na turbninie bo ona ciągnie czuć odejście od mniej wiecej 1900rpm
-podciśnienia też raczej ok
a prędkość dalej magiczna 160kmh ....
zapchany katalizator??
aha błędów brak
#54 OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2011 - 17:10
OT Apropo Dawid masz może kompa do ustawiania tych wszystkich parametrów w klekocie??
#55 OFFLINE
#56 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2011 - 08:50
a czujnik powietrza doładowującego i MAP sensor przeczyszczony??Panowie a ja się zapytam
-dawka ustawiona na 5.7mg
-dolot ok
-zaworek też raczej ok na turbninie bo ona ciągnie czuć odejście od mniej wiecej 1900rpm
-podciśnienia też raczej ok
a prędkość dalej magiczna 160kmh ....
zapchany katalizator??
aha błędów brak
a może właśnie zawór upustowy w turbinie nie domyka się do końca??
#57 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2011 - 09:15
wyczyszczonea czujnik powietrza doładowującego i MAP sensor przeczyszczony??
a może właśnie zawór upustowy w turbinie nie domyka się do końca??
#58 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2011 - 21:09
a napewno przy turbinie upust rusza się po dobrym przegazowaniuwyczyszczone