[omega2.0 DTI]-opel omega2.0 DTI
#21 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 21:15
#22 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 21:31
#23 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 21:36
A tak dodam w większości jak wciąga rurę, po turbo to na 99% wina w turbo słabo pompuje...ale sprawdź jak koledzy piszą..a turbo na koniec..
moze byc ale zapchany IC daje takie same objawy. turbo mozna sprawdzic zapinajac w obieg manometr. bedzie widac ile pompuje a ile faktycznie jest w kolektorze z czujnika podcisnienia. w razie W przy regeneracji nie polecam firmy INter turbo z kozuchowa. partacze do potegi. dzis po raz 3 byla u nich gwarancyjnie turbina gt18v - i znow puszcza olej. masakra nie firma.
#24 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 21:58
#25 OFFLINE
#26 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2011 - 18:12
tysiak to regeneracja, w moim firmowym T5 była wymiana na nową w serwisie koszt faktury 9000tyrbo to z tysiak pewnie
#27 OFFLINE
#28 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2011 - 14:58
myślę że dla firmy to jest niewielki wydatek ale fakt mogli nawet oddać do firmy regenerującej, która daje 2 lata gwarancji bez limitu i zapłacili by 3 jak nie 4 razy mniej ale ich sprawaAŁAAAA to bolało,
#29 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2011 - 15:19
#30 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2011 - 16:28
no widzisz to jeszcze taniej ja pisze orientacyjniekoleg o ja regenerowałem turbine i kosztowało mnie 1700zł z gwarancja 2 lata
#31 OFFLINE
#32 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2011 - 00:21
zgadza się ale to jest cena za nową część i w dodatku w ASO a wiadomo jak ASO sobie liczy9000 a 1700 to jest ogromna różnica
#33 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2011 - 09:25
zgadza się ale to jest cena za nową część i w dodatku w ASO a wiadomo jak ASO sobie liczy
dokladnie - aso ma swoje ceny. np walek rozrzadu do corsy 1.3 cdti - 3700 pln
#34 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2011 - 19:19
#35 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2011 - 19:52
sprawdź ciśnienie ładowania żądane i rzeczywiste w całym zakresie obrotówwitam! sprawdzałem dziś co mi pisaliście i więc: ic w porządku czyli nie jest zapchane,wężyki od podciśnienia ok, a rurę jak w ciąga tak wciąga,jak trzymam tak do 3tys.obrotów to rur wciąga a powyżej już nie i jest twarda.Są efekty nieraz ze ładnie zaczyna przyspieszać ale nie wiem co to może być i jestem teraz w
#36 OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 19:29
#37 OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 20:02
dzis sprawdzalem jeszcze raz i do taj rury z turbo do ic mam olej na sciankach czarny jakby przepalony to chyba znaczy ze to juz koniec turbo?????????
nie. odma morze rzucac i przechodzi przez turbo
#38 OFFLINE
#39 OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 21:46
sprawdź to ciśnienie co Ci napisałem niżejto co to moze byc ze wcaga ta rure