[omega2.0 DTI]-opel omega2.0 DTI
#1 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 17:55
#2 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 18:08
tak nie ma byc tam jest nadciśnienie czyli powinien pęcznieć a nie zwężać sięze ten wąż ktory wychodzi z turbo i idzie przez jakas chlodniczke i idzie do korektora ssacego to po przygazowaniu ten wąż zwerza sie na maxa a po puszczeniu gazu waz powraca do normalnego okraglego ksztaltu
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 18:20
#5 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 18:37
A i wogule ona nie chciala sie wkrecac na obroty i wymienilem filtr paliwa i jest lepiej ale to jeszcze nie to co bylo kiedys i pali mi sie ta katrolka pomaranczowa jak sie rozgrzeje i po przekroczeniu3tys. Obrotow
#6 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 18:56
Jak odczytasz błędy to podaj ich numery.
#7 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 19:17
#8 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 19:20
Bo dzis sprawdzalem czy chodzi mi ciegno od turbiny i jest dobrze czyli pracuje i wtedy to zauwarzylem ale czy moge jezdzic bez filtra?????
mozesz - na wlasna odpowiedzalnosc - zassie ci cos przez dolot i poleci turbina i silnik. a taki problem jest kupic nowy filtr ktory kosztuje 30 pln ?
#9 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 21:02
Wywalilem filter i dalej wciaga wąż ale mniej zachowuje sie tak jak by oddychal!!
#10 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 21:07
Ok dzis pojdre go wywale bo musze do pracy jechac a jutro kupie
Wywalilem filter i dalej wciaga wąż ale mniej zachowuje sie tak jak by oddychal!!
IC moze byc niedrozny
#11 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 21:11
#12 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 21:12
Dalej jest jak bylo jak byl nie rozgrzany nie wciagalo a terac wciaga co to jest IC
intercooler. a moze poprostu waz masz miekki od oleju w srodku i dlatego zasysa
#13 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 21:24
A jak jest zimny to wogule niechce jechac straszny mol a jak sie rozgrzeje to ciagnie ale to nie jest to co bylo
#14 OFFLINE
#15 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 18:46
witam dzis sprawdzalem turbo i wiec jest tak jak dodaje gazu to ten wąż wychodzacy z turbo pecznieje na chwilke a po chwili robi sie mieki a ten za intercoolerem sie wciaga jak ten od turbo robi sie miekki czy to juz koniec turbiny:dziura:????????????? a jak rozpedze samochód do 110 km/h i jade ta predkoscia przez np. 5km i dodaje gazu to sie ladnie zbiera co to moze byc pomocy
#16 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 20:20
witam moze mi ktos napisac gdzie znajduje sie czujnik doladowania turbiny??????????????
witam dzis sprawdzalem turbo i wiec jest tak jak dodaje gazu to ten wąż wychodzacy z turbo pecznieje na chwilke a po chwili robi sie mieki a ten za intercoolerem sie wciaga jak ten od turbo robi sie miekki czy to juz koniec turbiny:dziura:????????????? a jak rozpedze samochód do 110 km/h i jade ta predkoscia przez np. 5km i dodaje gazu to sie ladnie zbiera co to moze byc pomocy
czujnik masz na kolektorze ssacym tam gdzie egr tylko praktycznie w podszybiu.
mi twoja awaria wyglada dokladnie na zapchany intercooler
#17 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 20:43
#18 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 20:53
dzieki kolego jak mam to sprawdzic czy jest zapchany??? bo czytałem ze by go wyciagnac to trzeba sie nameczyc:jump:
no to musisz sie nameczyc i go wyciagnac.
#19 OFFLINE
#20 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2011 - 21:07
a jak sprawdzic czy jest zapchany :confused:
dmuchnij i zobacz czy jedzie z oporem czy nie. a jak bedziesz mial zdemontowany to wyplucz go dokladnie