

Diagnostyka Opla .AutoOpelscaner
#881
OFFLINE
#882
OFFLINE
Napisany 24 marca 2011 - 18:33
#883
OFFLINE
Napisany 24 marca 2011 - 23:09
mozliwe, ze blad wyskoczylby po pewnym czasie pracy silnika z odpieta przeplywkaCzy to wogóle pokazuje jakieś błędy czy tylko coś poważniejszego
#884
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 22:30
No rzeczywiście odpaliłem i wszystko działa,z tym,że dziwi mnie jeden fakt w tym całym urządzeniu,pokazuje mi,że nie mam zapisanego rzadnego błędu,dla sprawdzenia odłączyłem wtyczke tą od tego czujnika co jest między przepływomierzem,a filtrem powietrza i patrzałem czy pokaże błąd,ale niestety zero błędu (odpaliłem i tak samo,zresztą nawet w pracy silnika nie było zmian),dalej odpiąłem przepływomierz i nadal zero błędu (odpaliłem,ale falowało silnikiem pare razy i go zgasiłem) i dalej zero błędu.Czy to wogóle pokazuje jakieś błędy czy tylko coś poważniejszego??
W liczniku kontrolka check engine też się nie zapaliła?
#885
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2011 - 15:00
pozdrawiam
#886
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2011 - 16:14
Jeżeli to nie kłopot prosiłbym o przesłanie na v1sua1@yahoo.com
#887
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2011 - 09:11
#888
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2011 - 18:37
#889
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2011 - 19:21
Koledzy - taki kabel bedzie ok?
http://allegro.pl/op...1540317242.html
ale do twojego silnika chyba się nie nadaje , a piwek taniej sprzedaje
#890
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 00:15
Koledzy - taki kabel bedzie ok?
http://allegro.pl/op...1540317242.html
do tego silnika opcom podejdzie
w dziale sprzedam masz ogloszenie sprzedazy
#891
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 16:25
#892
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 16:31
do tego silnika opcom podejdzie
w dziale sprzedam masz ogloszenie sprzedazy
Ok ale opelscannerem mozna chyba ustawiac np jalowe obroty a opcomem juz niekoniecznie?
#893
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 17:03
Witam koledzy od niedawna zaczynam zgłębiać OS mam kilka pytań do czego są te parametry specjalne F6 (proszę opisać) w os i jak sprawdzić czy turbo mi dobrze dmucha i czy jest możliwość zapisania wykresu i potem go oglądnięciu po odpięciu laptopa
Tak mozesz wydrukowac .Przeczytaj kilka postow do tylu http://forum.omegakl...?t=4906&page=88
#894
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 18:07
Ok ale opelscannerem mozna chyba ustawiac np jalowe obroty a opcomem juz niekoniecznie?
nie wiem jak jest w Twoim silniku... ale wiem jedno OS nie bedzie dzialac
Do tego silnika tylko OPcom podejdzie
#895
OFFLINE
#896
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 19:08
OS jest lepszy do Diesla np. tak jaki jak w Twoim, no i jest w j. angielskim- nie dziala z CAN
Opcom jes po Polsku i dziala z nowymi autami na Canie
to takie podstawowe roznice, reszta byla juz tu wałkowana
#897
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 20:06
Witam koledzy od niedawna zaczynam zgłębiać OS mam kilka pytań do czego są te parametry specjalne F6 (proszę opisać)
Zaczerpnięte z innego forum,mam nadzieję że o to pytałeś,mi to pomogło:
1) adjust max fuel quantity offset - służy doprecyzowaniu dawki maksymalnej paliwa
podczas przyśpieszania. Prawidłowo ustawiona spowoduje, że silnik nie będzie zalewany nadmiernie paliwem podczas przyśpieszania co ograniczy kopcenie na czarno (niespalonego prawidłowo paliwa przy wyższych obrotach) oraz spowoduje poprawę dynamiki jazdy (przyspieszenia), poprawi także kulturę pracy
(zmniejszy klekot podczas przyśpieszania). Sprawdza się to patrząc w "live dacie" na parametr "max fuel quantity" (7czy 8 pozycja na opel scannerze ) np: wynosić powinna w 2,5 TD - 19,4 mg. Jak jest inna to regulujemy przesuwając suwak na np: od + 11 % aż do - 11% aż osiągniemy prawidłową wartość w odczycie czyli 19,4mg w pozycji "max fuel quantity" w "live dacie" - na biegu jałowym oczywiście.
2) ajdust start fuel quantity offset - wiadomo służy do regulacji dawki rozruchowej. 5 mg na + dodaje nam paliwa na start i powinien trochę lżej zapalać - oczywiście jak kąt wtrysku jest ustawiony prawidłowo na pompie.
#898
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2011 - 16:51
Zaczerpnięte z innego forum,mam nadzieję że o to pytałeś,mi to pomogło:
1) adjust max fuel quantity offset - służy doprecyzowaniu dawki maksymalnej paliwa
podczas przyśpieszania. Prawidłowo ustawiona spowoduje, że silnik nie będzie zalewany nadmiernie paliwem podczas przyśpieszania co ograniczy kopcenie na czarno (niespalonego prawidłowo paliwa przy wyższych obrotach) oraz spowoduje poprawę dynamiki jazdy (przyspieszenia), poprawi także kulturę pracy
(zmniejszy klekot podczas przyśpieszania). Sprawdza się to patrząc w "live dacie" na parametr "max fuel quantity" (7czy 8 pozycja na opel scannerze ) np: wynosić powinna w 2,5 TD - 19,4 mg. Jak jest inna to regulujemy przesuwając suwak na np: od + 11 % aż do - 11% aż osiągniemy prawidłową wartość w odczycie czyli 19,4mg w pozycji "max fuel quantity" w "live dacie" - na biegu jałowym oczywiście.
2) ajdust start fuel quantity offset - wiadomo służy do regulacji dawki rozruchowej. 5 mg na + dodaje nam paliwa na start i powinien trochę lżej zapalać - oczywiście jak kąt wtrysku jest ustawiony prawidłowo na pompie.
a czy w op-comie też jest możliwość ustawiania tych parametrów co zostały wymienione w tym poście??
#899
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 08:24
posiadam omege b 99'r 2.0 16v DTi, chciałbym zakupić interfejs do diagnostyki, ale nie mogę znaleźć odpowiedniego kabla, niżej dołączam zdjęcie gniazda i proszę o info jaki mam model silnika chodzi mi o te oznaczenia X... coś tam x20dth ?

Uploaded with ImageShack.us
Pozdrawiam
#900
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 08:32
Zaczerpnięte z innego forum,mam nadzieję że o to pytałeś,mi to pomogło:
1) adjust max fuel quantity offset - służy doprecyzowaniu dawki maksymalnej paliwa
podczas przyśpieszania. Prawidłowo ustawiona spowoduje, że silnik nie będzie zalewany nadmiernie paliwem podczas przyśpieszania co ograniczy kopcenie na czarno (niespalonego prawidłowo paliwa przy wyższych obrotach) oraz spowoduje poprawę dynamiki jazdy (przyspieszenia), poprawi także kulturę pracy
(zmniejszy klekot podczas przyśpieszania). Sprawdza się to patrząc w "live dacie" na parametr "max fuel quantity" (7czy 8 pozycja na opel scannerze ) np: wynosić powinna w 2,5 TD - 19,4 mg. Jak jest inna to regulujemy przesuwając suwak na np: od + 11 % aż do - 11% aż osiągniemy prawidłową wartość w odczycie czyli 19,4mg w pozycji "max fuel quantity" w "live dacie" - na biegu jałowym oczywiście.
2) ajdust start fuel quantity offset - wiadomo służy do regulacji dawki rozruchowej. 5 mg na + dodaje nam paliwa na start i powinien trochę lżej zapalać - oczywiście jak kąt wtrysku jest ustawiony prawidłowo na pompie.
Czy działa u Was połączenie się z servotronikiem ?
