Olej w komorze swiec
#41 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 11:43
#42 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 17:22
Temat przerabialem kilka razy. Odme mialem drozna i tak cieklo. Pokrywy sie odksztalcaja i masa sylikonu moze pomoc ale takze zaszkodzic. Dlatego dla swietego spokoju zmienilem na aluminiowe i zero wyciekow.
Zauwaz tylko ze kolega SCRABI ma motor 2.2 a to zupełnie inna sprawa z przeciekami niz w 2.5 i 3.0
#43 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 17:24
I dopóki nie poczysci dokładnie wszystkich odm to mu będzie cieklo az milo.ma motor 2.2 a to zupełnie inna sprawa z przeciekami niz w 2.5 i 3.0
#44 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 18:08
Jakiej uszczelki użyłeś ?? Polecam elringa i bardzo, bardzo delikatnie z silikonem.witam ja mam porobny problem. mianowicie znowu miałem świece zalane olejem po sam wierzch.a dodam że uszczelke wymieniłem z pół roku temu
#45 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 21:11
#46 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2014 - 21:40
#47 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2014 - 18:58
większość jest ok ale zdarzają się buble i są uszkodzone jeszcze przed założeniem.
raz się po prostu wkurzyłem bo zaczęło ciec na 2 erlingach z rzędu i kupiłem najtańszą uszczelkę pod dekiel 2.0 8v(7,50zł), prawie rok miałem spokój z poceniem
podejrzewam że jak wiozą te uszczelki tą przywalone innymi gratami i się odkształcają
#48 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2014 - 23:54
erling to szmelc
Tu się zgodzę. Erling to może być szmelc, ale nie koniecznie Elring.
https://www.google.c...ficial&tbm=isch
choć nie obrażałbym kogoś kogo nie znam na tych zdjęciach.
#49 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2014 - 06:22
#50 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2014 - 10:25
Aluminiowe pokrywy to podstawa , wydatek duży ale święty spokój.
#51 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2014 - 13:18
- zapchana odna
- uszczelkami toprana
- brakiem klucza dynanometrycznego
W zime trzeba brac pod uwage ze odma lubi zamarznac bo jest w falkach w zlym miejscu i trzeba wyciagac bagnet.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#52 OFFLINE
#53 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2014 - 14:12
#54 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2014 - 14:27
A uszczelki od Alu nie pasują przecież do plasitków i na odwrót? Chyba, że jakoś przerabiacie tak z tyłu? Kto miał jedno i drugie w ręce wie OCB
dokładnie :tak:
ja już drugi silnik v6 zaopatrzyłem w alu dekle i naprawdę po wzrokowej kontroli po pierwszych 100km ,już teraz nawet nie zaglądam czy cieknie.Uważam ze GM nie na darmochę montował alu dekle .
Przy plastikach jak nie cieknie na zewnątrz ,to leje do komory swiecy zapłonowej
#55 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2014 - 17:53
Podobno jak się założy uszczelki aluminiowych pokryw do plastików to jest najlepsze rozwiązanie
jak Ty to zrobiłeś??Przecież one nie pasują zamiennie ze względu na półksiężyceja testowałem takie rozwiązanie
#56 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2014 - 18:06
Quote Napisał RysiuGT Zobacz post
Podobno jak się założy uszczelki aluminiowych pokryw do plastików to jest najlepsze rozwiązanie
Quote Napisał BigiOTK Zobacz post
ja testowałem takie rozwiązanie
I niech mi ktoś powie że się nie da Polak potrafi :D
#57 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2014 - 18:15
I niech mi ktoś powie że się nie da Polak potrafi :D
Ja tylko tak słyszałem więc nie wiem
#58 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2014 - 19:06
jak Ty to zrobiłeś??Przecież one nie pasują zamiennie ze względu na półksiężyce
Tez jestem bardzo ciekaw jak to pasuje:o,bo na moje oko nie pasuje:p
#59 OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2014 - 07:58
Głowy niedam sobie uciąć że to były z alu ale wyglądały inaczej ale pasowały...
#60 OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2014 - 08:01
kupiłem silnik bez pokryw , u jednego z forumowiczy dostałem plastikowe dekle z uszczelkami i komplet uszczelek z aluminiowych pokryw (ponoć) na oko były wyższe o ponad 3mm. Zakładałem jedne jak i drugie bezskutecznie.
Głowy niedam sobie uciąć że to były z alu ale wyglądały inaczej ale pasowały...
Nie mogly byc z alu,alu dekle maja odlane ksiezyce w pokrywach a plastiki maja ksiezyce w uszczelce,pewnie miales innego producenta