

2.0, 2.5, czy ON...
#21
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 23:35
#22
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 23:42
Np. Za rozrzad w 3.0 zaplacilem 1100zl (300zl robociznai 800zl czesci) a w 2.0 koszt to np 400zl.
Jak koledzy pisali wczesniej zawiecho to samo ale osprzet silnika drozszy. No i oczywiscie spalanie.Jednak gdybym kolejny raz mial wybierac to i tak wbralbm 3.0 frajda z jazdy i ten dzwiek v6.
Co do wychodzacych korb bokiem to troche logiki i przede wszystkim dbac i silnik.
Jesli pojedziesz kupowac autko to koniecznie zabierz kogos z kompem albo podjedz na diagnostyke do ASO. Powodzenia w poszukiwaniu

#23
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 23:43
wiele razy grzałem do Belgii po autobanie w Niemczech z prędkością 180-200km/h i nie 15minut czy pół godziny, niemal całe Niemcy gdzie tylko się dało i niech ktoś nie mówi że 2.5td to silnik który nie wytrzyma wysokich obrotów pod obciążeniem, takie są moje doznania.
Kolego to co koledzy wcześniej opisywali to chodziło o 3,0. Moim zdaniem 2,5 td to tylko na trasę, do miasta raczej nie. Za dużo pali. Piszę o DUŻYM mieście np: Wa-wa.
#24
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2011 - 01:26
wiele razy grzałem do Belgii po autobanie w Niemczech z prędkością 180-200km/h i nie 15minut czy pół godziny, niemal całe Niemcy gdzie tylko się dało i niech ktoś nie mówi że 2.5td to silnik który nie wytrzyma wysokich obrotów pod obciążeniem, takie są moje doznania.
No to potwierdze bo zdazylo mi sie przejechac 300km non stop 180 do 195km\h i nic mu sie nie dzialo.A mialem wtedy ciut ponad dwiescie nalatane.I sam nie wiem z kad ten mit ze TD(TDS) to BE!
#25
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2011 - 08:08
No to potwierdze bo zdazylo mi sie przejechac 300km non stop 180 do 195km\h i nic mu sie nie dzialo.A mialem wtedy ciut ponad dwiescie nalatane.I sam nie wiem z kad ten mit ze TD(TDS) to BE!
jak zacząłem jeździć to na liczniku miałem 214tyś.km. i tak do 270tyś.km. dolatałem, raz z fordem mondeo 2.0tdci przez dwie godziny na autobanie jechaliśmy równo 200km/h i tak jeśli droga szła pod górkę on tracił na prędkości a omega trzymała prędkość, ogólnie to nie szczędziłem silnika na autostradzie a i tak wtedy spalanie wyniosło równo 10.0l/100km
#26
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2011 - 13:14
Teraz zastanawiam się nad 2.0 PB lub jakimś dieselkiem. Bardzo spodobał mi się silnik 2.0 DTI, jeździłem Vectrą B kumpla z takim silnikiem i powiem, że fajnie się to zbiera i spali ok. 6l. Czy ten silnik w Omedze daje sobie radę? I jeszcze jedno, czym różni się 2.5 TD od 2.5 TDS oprócz różnicy w mocy?
#27
OFFLINE
#28
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2011 - 17:19
Tak czytam i czytam, i V6 pewnie odpadnie. Jeszcze nie teraz, może za kilka lat kiedy będzie mnie już stać.
Teraz zastanawiam się nad 2.0 PB lub jakimś dieselkiem. Bardzo spodobał mi się silnik 2.0 DTI, jeździłem Vectrą B kumpla z takim silnikiem i powiem, że fajnie się to zbiera i spali ok. 6l. Czy ten silnik w Omedze daje sobie radę? I jeszcze jedno, czym różni się 2.5 TD od 2.5 TDS oprócz różnicy w mocy?
Silnik 2,0 dti za słaby i chyba najbardziej awaryjny.
#29
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2011 - 00:42
kolego w budzie A masz 6 cylindrów, ale rzędowe
eeech,to nie bardzo się zmieści w Polonezie,vałka byłaby lepsza.
#30
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2011 - 14:45
która wersja silnikowa będzie zbliżona w kosztach utrzymania, awaryjności oraz mocy do Escorta 1.8? Właśnie wróciłem z oglądania 2.5 V6 i powiem, że frajda z jazdy olbrzymia, jednak z moją ciężką nogą spalanie dochodzi do 17. Gadałem z gościem niby zbyt dużo się nie psuje, jednak sami wiecie jak sprzedawcy mydlą oczy. Teraz zastanawiam się nad 2.0 w dobrej sekwencji oraz ewentualnie 2.0 w ON, jednak odstraszają mnie niestety koszty ewentualnej naprawy wtryskiwaczy. Proszę, doradźcie bo chciałbym powoli zacząć szukać dopieszczonego egzemplarza, a na razie powstrzymuje mnie brak decyzji dotyczącej wersji silnikowej.
#31
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2011 - 15:00
#32
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2011 - 16:15
Więc tak ostatecznie podsumowując:
która wersja silnikowa będzie zbliżona w kosztach utrzymania, awaryjności oraz mocy do Escorta 1.8? Właśnie wróciłem z oglądania 2.5 V6 i powiem, że frajda z jazdy olbrzymia, jednak z moją ciężką nogą spalanie dochodzi do 17. Gadałem z gościem niby zbyt dużo się nie psuje, jednak sami wiecie jak sprzedawcy mydlą oczy. Teraz zastanawiam się nad 2.0 w dobrej sekwencji oraz ewentualnie 2.0 w ON, jednak odstraszają mnie niestety koszty ewentualnej naprawy wtryskiwaczy. Proszę, doradźcie bo chciałbym powoli zacząć szukać dopieszczonego egzemplarza, a na razie powstrzymuje mnie brak decyzji dotyczącej wersji silnikowej.
Jak już diesel to na pewno nie 2.0 bo jest za słaby jak na taką budę a jeżeli chodzi o benzynkę to porównywalne do escorta będzie 2.0 8v
#33
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2011 - 17:55
I tu mam ogromną prośbę do jakiegoś klubowicza z okolic Kutna, mianowicie, gdyby ktoś mógł podjechać i obejrzeć podaną niżej Omegę od strony technicznej. Wygląda na prawdę obiecująco, wpadła mi w oko. Po zdjęciach wnioskuję, że jest dość zadbana. Więc gdyby ktoś mógł to bardzo bym prosił o jej obejrzenie. Pomoże ktoś?

http://otomoto.pl/op...-C17020861.html
#34
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2011 - 18:06
#35
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2011 - 20:21
Licznik na bank cofany.Przy tym przebiegu pedal od sprzegla lysy?Ja mam ponad 300Tys/km i nie widac tak wielkiego zużycia.
ja mam 272tyś.km. i guma od pedału hamulca jest całkiem dobra.
#36
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2011 - 20:24
#37
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2011 - 20:35
A nie myślicie że taka gume pożna kupic za śmieszna kase i wymienić nawet jakby miał 500tys. przejechane, więc gumy nie sa wyznacznikiem.
dokładnie się zgadzam z kolegą, lecz jeśli jest starta to też o czymś świadczy
#38
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2011 - 22:03
#39
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2011 - 12:50

A jest może ktoś z tamtych okolic, kto podjąłby się pojechania na miejsce i obejrzenia go na żywo? Po rozmowie telefonicznej z gościem udało mi się wstępnie załatwić zejście z ceny jakieś 700zł, więc pewnie po oględzinach udałoby się utargować z 1000.
#40
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2011 - 12:59