Benzyny 2.0 nie jezdzą każdy grat na starcie Cię zostawi!

Napisany 22 stycznia 2011 - 22:42
Napisany 23 stycznia 2011 - 01:10
Napisany 23 stycznia 2011 - 01:28
Ja mam 2.5V6 jak padł silnik to kupiłem drugi za 1300 zł (za 3.0 dobry wołaja od 2.5 tyś), padła mi ASB zapłaciłem 800 zl (do 3.0 skrzynia wzmacniana i ceny już z kosmosu).
Benzyny 2.0 nie jezdzą każdy grat na starcie Cię zostawi!a zanim się rozbujasz to już następne skrzyżowanie i czerwone światło
Napisany 23 stycznia 2011 - 01:34
kumpel ma kluseczkę 97r 2.0 benz. i zapierdziela to niesamowicie, to ja sobie już wyobrażam co się dzieje z 2.5 lub 3.0Z tym , że 2,0 nie jezdzi to trochę przesadzasz. Zdrowa 2,0 16v sedan da radę i powiem ci , że miałbyś co robić. Więc nie pisz bzdur.
Napisany 23 stycznia 2011 - 02:06
kumpel ma kluseczkę 97r 2.0 benz. i zapierdziela to niesamowicie, to ja sobie już wyobrażam co się dzieje z 2.5 lub 3.0
ta benzyna 2.0 nie jest taka zła jak piszecie a tak pozatym weź pod uwagę ile ty będziesz robił rocznie km/ i w jakich trasach i warunkach.
Napisany 23 stycznia 2011 - 02:32
Przede wszystkim 2,0 ma być ZDROWE.
Napisany 23 stycznia 2011 - 09:55
Zastanawiam się nad zamianą auta na A6 c4 w kombi 2.5TDI z silnikiem R5. 140km
tak z 96r.
Napisany 23 stycznia 2011 - 10:37
6--- drogi koszt
regeneracji pompy byłem w servisie BOSCHA w miejscowości Oława no i przy całkowitym regeneracji pompy krzykli mi 4tys.zł (nie wiem czy to prawda)
Napisany 23 stycznia 2011 - 10:41
Co Ci powiem to popłyniesz to dopiero koszta będą...spalanie z kosmosu a szału niema silniki nieudane..
Napisany 23 stycznia 2011 - 10:56
Co Ci powiem to popłyniesz to dopiero koszta będą...spalanie z kosmosu a szału niema silniki nieudane..
Nieudane to mało powiedziane to jest dramat większy niż TDS w omedze. Mam kolegę w serwisie Audi
Napisany 23 stycznia 2011 - 11:02
Panowie chyba wam się pomyliło z silnikiem 2.5tdi V6.
140-sto konne tdi R5 to inna bajka,motor nie do zajechania przy mądrym użytkowaniu:)
Napisany 23 stycznia 2011 - 11:08
R5 tdi 115 KM to były nie do zajechania u kumpla w audi ma już 450 000 km,
140 KM są duzo gorsze, a V6 to dramat
Napisany 23 stycznia 2011 - 13:21
Co Ci powiem to popłyniesz to dopiero koszta będą...spalanie z kosmosu a szału niema silniki nieudane..
Napisany 23 stycznia 2011 - 13:22
Napisany 23 stycznia 2011 - 13:27
Może i 140-sto konny AEL nie jest tak prosty w budowie jak ten 115 konny,ale nie piszcie,ze to dramat.Bardzo dobry,oszczędny silnik.A przebiegi 450 czy 500 tyś.równiez nie robią na nim większego wrażenia.No i jeszcze kwestia quattro,którego nie uświadczysz przy silniku 115-sto konnym w C4.
Panowie, szukam i szukam i jakoś nie mogę znaleźć takiej która mi będzie odpowiadać. Podpowiedzcie mi, ile trzeba dać za w miarę dobrą Omę z kompem i klimą? Oczywiście 2.0 z LPG najlepiej sekwencja? Albo podrzućcie jakieś linki.
Napisany 23 stycznia 2011 - 13:35
http://otomoto.pl/op...-C16959622.htmlAlbo podrzućcie jakieś linki.
Napisany 23 stycznia 2011 - 16:40
Napisany 23 stycznia 2011 - 20:55
Napisany 23 stycznia 2011 - 20:59