tylko czy to możliwe żeby te dwa błedy się pojawiały przez ten zawór?
Nie. Te błędy dotyczą ciśnienia wstępnego paliwa. Sprawdź ten czujnik na filtrze i konektor pompy wspomagającej (tej pod podłogą).
Napisany 27 kwietnia 2011 - 09:41
tylko czy to możliwe żeby te dwa błedy się pojawiały przez ten zawór?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 27 kwietnia 2011 - 09:41
nietylko czy to możliwe żeby te dwa błedy się pojawiały przez ten zawór?
Napisany 27 kwietnia 2011 - 11:30
Sprawdź ten czujnik na filtrze i konektor pompy wspomagającej (tej pod podłogą).
Napisany 27 kwietnia 2011 - 12:04
chodzi o ten czujnik co wchodzi od góry do filtra paliwa?(
słychać jak pompka chodzi
nie
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 27 kwietnia 2011 - 15:01
Napisany 27 kwietnia 2011 - 15:08
nie niskiego poziomu tylko ciśnienia tylko nówka, jeździsz w trybie awaryjnymno i znalazł się winowajca, po odłączeniu kabelka od tego czujnika na filtrze paliwa omcia odżyła
tylko jest problem bo świeci się pomarańczowa kontrolka silnika i jest błąd P1255 ( 2 ) Wysoki sygnał wejściowy czujnika niskiego poziomu paliwa, czy ten czujnik da się zregenerować czy trzeba szukać nowego i czy można z tym błędem jeździć?
Napisany 27 kwietnia 2011 - 15:14
już zaczynam poszukiwania:) DamianSz powiedz jak tam dolot turbiny sprawdza się i czy gwiżdże jeszcze tak głośno? czy od bmw 3.0 ten czujnik będzie dobry?nie niskiego poziomu tylko ciśnienia tylko nówka, jeździsz w trybie awaryjnym
Napisany 27 kwietnia 2011 - 17:23
czujnik jest ten sam, dolot działa bez zarzutu ja nie miałem problemu z gwidaniem wcześniej i niemam teraz, slychać tylko normalną pracę turbinyjuż zaczynam poszukiwania DamianSz powiedz jak tam dolot turbiny sprawdza się i czy gwiżdże jeszcze tak głośno? czy od bmw 3.0 ten czujnik będzie dobry?