Zakupiłem właśnie interfejs,kolega co się na tym zna posprawdza mi wszystko a zwłaszcza przepływkę i wtedy zobaczymy,a jaka cena za tą przepływkę?A sprawdzałeś wtyczkę czujnika ciśnienia na listwie CR? Jeszcze spróbuj podmienić z kimś przepływomierz. Jakby co to mam sprawny na sprzedaż.
"odcinka" y25dt
#21 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 15:50
#22 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 16:52
a jaka cena za tą przepływkę?
210,-
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#23 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2011 - 17:01
Sprawdź czy masz odpowiednie podciśnienie w układzie vacuum. Powinno być chyba -0,8bara czy jakoś tak - jesli nie to zaraz mnie ktoś poprawi .Dzisiaj jadąc zrobiłem kilka prób redukcji i szło autko jak kiedyś,ale po którejś z kolei znowu to samo brak mocy.Jakby coś się blokowało.Jeszcze w momencie jak ma brak mocy to dość mocno kopci na czarno.
Później trzeba sprawdzić elektrozawór sterujący pracą łopatek turbiny. U mnie objawy były podobne tj, kopcenie i czasem calkiem znienacka utrata mocy (i oczywiście moja panika podczas wyprzedzania).
Sprawdzałem u siebie ten elektrozawór kompem i blędu nie było. sprawdziłem go też elektrycznie i też wszystko było ok, ale wymieniłem go profilaktycznie na nówkę i "jak reką odjął". Otóż elektrycznie ten elektrozawór był sprawny, ale już się zacinał mechanicznie i brakowało podciśnienia do sterowania łopatkami turbiny.
Teraz śmiga jak szatan.
Powodzenia.
Sasik
#24 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 19:33
#25 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 11:02
#26 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 13:03
Odgrzewam temat, w mojej omci zauwazylem dziwna zaleznosc. Podczas przyspieszania energicznego czuc jak auto poprostu rwie do przodu, ale gdy tylko minie 3500rpm nagle troszke slabnie (nie ciagnie juz tak mocno) i zaczyna kopcic. Puszcza dymka rowniez jezeli mocniej wcisne gaz jak mam ok 1600-1800rpm po minieciu wskazowki 2000rpm wszystko jest ok i juz nie kopci chocbym nie wiem jak mocno mu cisnal. Zwiastuje to jakies chmury burzowe nad moja kluche??
Podłączyć "kompa" (np. OP-COM) i sprawdzać parametry w czasie jazdy, chyba że są zapisane jakieś błędy. Przyczyn może być wiele, od elektrozaworów po wtryskiwacze.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#27 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 15:03
#28 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 16:06
#29 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 20:22
#30 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 21:02
zawyżone spalanie względem kompa ok. 1,5l na 100km.
Tym nie ma co się sugerować, chociaż spora różnica. Ważne jest rzeczywiste spalanie, pisałeś już o tym. Wtryskiwacze i tak warto sprawdzić, dla "świętego spokoju".
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#31 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2011 - 07:43
P.S Najpierw musze uszczelnic dolot od turbiny bo gwizda ze az ludzie sie ogladaja za mna:)
#32 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2011 - 08:49
w straduni sprawdzenie 25 PLN od sztuki regeneracji zależy od stopnia zużycia od 100 do 450 PLNW razie w ile kosztuje regeneracja tych wtryskiwaczy I gdzie najlepiej w okolicach Opolskiego to zrobic
#33 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2011 - 09:04
#34 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2011 - 11:56
Duze jest prawdopodobienstwo ze chociaz 2 sa ok?
To już wróżenie z fusów. Bywa, że 2 i również więcej.
w straduni sprawdzenie 25 PLN od sztuki regeneracji zależy od stopnia zużycia od 100 do 450 PLN
Ale macie ceny w Opolskiem. W Mazowieckiem 40-50,- test ciśnieniowy, 50-70,- test na urządzeniu EPS200 (i ten jest miarodajny).
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#35 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2011 - 12:53
#36 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2011 - 13:16
A po sprawdzeniu trzeba robić adaptację??150 PLN płaciłem za sprawdzenie wszystkich na maszynie, sprawdzanie kompletne wydajność minimalna, pod maks obciążeniem, przelewy ile walą, po prostu kompletna diagnostyka, w tamtym roku było 120 PLN i to jest chyba jedyny taki człowiek którego znam w opolskim
#37 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2011 - 18:01
jeśli wtryski nie były robione i wróciły na swoje miejsce to nie, według TIS do 3 wtrysków nie trzeba jeśli min 4 by były robione to wtedy już takA po sprawdzeniu trzeba robić adaptację
#38 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2011 - 07:38
P1260 ( 4 ) Ciśnienie wstępne zbyt niskie dla potrzeb rozruchu Nie występuje ten błąd wyskakuje po włączeniu zapłonu po odpaleniu i przygazowaniu pojawia się ten błąd
P1260 ( 1 ) Zmniejszona dawka paliwa wskutek niskiego ciśnienia paliwa Nie występuje
Pompkę tą pod siedzeniem wymieniłem na taką http://allegro.pl/po...1567401267.html i nic to niedało. Ten problem z obrotami pojawił się po czyszczeniu filterka przy zaworze sterowania łopatkami turbiny.Co można jeszcze sprawdzić? I jeszcze jedna sprawa na wyświetlaczu pojawił sie napis oelstand prufen sprawdziłem stan oleju jest ok, który czujnik jest za to odpowiedzialny?
#39 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2011 - 09:06
Ten problem z obrotami pojawił się po czyszczeniu filterka przy zaworze sterowania łopatkami turbiny
Podciśnienia podłączyłeś prawidłowo?
I jeszcze jedna sprawa na wyświetlaczu pojawił sie napis oelstand prufen sprawdziłem stan oleju jest ok, który czujnik jest za to odpowiedzialny?
Czujnik poziomu "oleum" jest na misce olejowej. Może wtyczka się wypięła, albo przytarłeś o coś "michą"?
Co można jeszcze sprawdzić?
Filtr paliwa i czujnik ciśnienia na nim umiejscowiony.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#40 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2011 - 09:30
podciśnienia już zmieniałem chyba będę musiał podmienić zawór na turbinie z zaworem sterowania EGR bo coś mi się wydaje że ten przy turbinie coś nie halo, tylko czy to możliwe żeby te dwa błedy się pojawiały przez ten zawór?Podciśnienia podłączyłeś prawidłowo?