


Ostatnio jechałem ...
#341
OFFLINE
#342
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2012 - 19:12
Jak pisałem poprzednio, tak się też stało. Samochód kupiony w sobotę. Dziś miałem okazje się nim przejechać. Jeeeezu, co to za petarda :jump: Odpalam (w odróżnieniu od E90 ten model ma jeszcze kluczyk, a nie przycisk), gaz, minęła chwila i na blacie już 120 km/h. Istna bestia. Skrzynia jeszcze płynniejsza niż w "trójcę", dynamika powalająca. Udało mi się wycisnąć 230 km/h - nie chciałem przeginać, bo droga nie była powalająca. W środku też spoko - czarna skóra, wszystko wygląda bardzo solidnie, nic nie słychać podczas jazdy i jak to wujek powiedział "Daj spokój, to stary samochód. Pojeżdżę max rok i będę musiał się rozejrzeć za czymś innym". Nawiasem mówiąc, mój wujek ma prawko ponad 20 lat i przez ten okres miał ponad 20 samochodów. Dziwne podejście, ale co kto lubi. Podsumowując, jednak to jest na razie najlepszy samochód, jakim miałem okazje jechać, jednak chyba nie chciałbym takiego mieć... Póki co. Autentycznie byłbym się. To BMW aż prowokuje do tego, żeby za:stop:dalać, więc zapewne nie umiałbym się pohamować i źle by się to skończyło (dlatego myślę o E39 2.0, he he).
Citroen Berlingo (2.0 HDI, 90 KM, 2004 rok)
Drugi "wół" mojego ojca. Mało jeżdżony, bo ojciec przemieszcza się służbówkami, ale niedługo będzie mógł spełniać swoją rolę. Spodziewałem się bardziej wątpliwego komfortu jazdy, jak w przypadku Transportera, aczkolwiek jest w porządku. Można powiedzieć - jak w osobówce. Pozycja za kierownicą wygodna, dobrze lata, ale demon prędkości to to nie jest, niestety. Jeszcze bardzo podobały mi się schowki wszelkiej maści - szczególnie te ukryte w podłodze (pod nogami pasażerów). Ogólnie na plus.
Ciąg dalszy oczywiście nastąpi, bo strasznie jara mnie fakt jeżdżenia innymi samochodami. Zawsze będę miał jakieś porównanie, czy punkt odniesienia, a dla młodego kierowcy to cenne.
#343
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 19:44
-s500 2010 4matic po lifcie nowa skrzynia ASB....fajne auto do lansu, bardzo wygodne, mimo 380km realne spalanie w miescie zaczyna sie od 12(to duzo mniej od naszych omi) i konczy na 30, systemy bezpieczenstwa szybko reaguja, przez co auto jest dosc bezpieczne i trzeba sie postarac aby powywijac kilka bajerow na drodze....powyzej 200km/h mimo utwardzenia airmaticiem zawieszenia auto jednak prowadzi sie malo stabilnie...do szybkiej jazdy sie nie nadaje....a na dodatek strasznie sie psuje...dobrze, ze gwarancja na to auto jeszcze jest
-a8 4.2tdi 2012- bardzo porzadne auto, nowa skrzynia asb, osiagi bardzo przyzwoite, prowadzenie takie samo jak w poprzednim modelu...genialna jakosc wykonania i duzo mozliwosci indywidualnych ustawien, nie tylko zawieszenia, skrzyni, ale rowierz stopien wspomagania i regulacja dyfra...badzo fajne auto warte tych pieniedzy
-i na koniec najlepsze auto w zyciu jakim jezdzilem....panamera turbo 500km...auto genialnie sie prowadzi, zajebis*e hamulce, 3 tryby ustawien zawieszenia...od komrotu do prawdziwej deski, mimo standardowego wydechu ludzie zwracaja uwage to , ze jest za glośno, jak zalacza sie turbo "uwalnia sie'' wydech i robi sie jeszcze glosniej, otwieraja sie zewnetrzne rury


http://www.fotosik.p...ec129b7101.html
#344
OFFLINE
#345
OFFLINE
Napisany 29 września 2012 - 20:22

#346
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 16:36
i nowa Skoda Rapid. Octavia przy niej wymięka. Jestem pozytywnie zaskoczony

#347
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 17:09
Jeżdżę:
- Skoda Fabia II
- Audi S6 Avant
#348
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 17:13
No coś tam musi spalić, żeby jakoś jechaćBMW 130i

#349
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 17:19
Nie mniej jednak fajnie to skręca - prawie jak 328iC ze szperungiem

Jeżdżę:
- Skoda Fabia II
- Audi S6 Avant
#350
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 17:33
Wszystko się zgadza, przecież moc nie bierze się z powietrzaTyle, że przy pełnym bucie 22l/100 to jednak zdziebke za wiele jak na auto tej klasy. Moje ex 328iC przy pełnym ogniu chlapało zaledwie 16...gdzie ta sama waga a moc mniejsza.

#351
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 17:54
Tyle, że przy pełnym bucie 22l/100 to jednak zdziebke za wiele jak na auto tej klasy.
Eee to nie tak dużo. Jetta 1.2tsi spaliła przy max butowaniu 19l a Megane CC Floride 1.4 TCe 22l. Więc na 3litrową jednostkę to nie tak dużo

#352
OFFLINE
Napisany 09 października 2012 - 11:19

A niedawno jechałem Mercedesem SLK. Fajne. Ale małe.
#353
OFFLINE
Napisany 09 października 2012 - 12:28
#354
OFFLINE
Napisany 09 października 2012 - 18:09
#355
OFFLINE
Napisany 11 października 2012 - 21:18



#356
OFFLINE
#357
OFFLINE
Napisany 14 października 2012 - 16:29
Jeździ taki w moim mieście. Boże jakie to ma kopa (przyśpieszenie, ale takie potężne). Na niskich obrotach 0 dźwięków z siebie wydaje al po dodaniu gazu baajka.Dziś przejeżdzka po montażu LPG w 300C 6,1l SRT hemi
Dziwęk silnika 0> Petarda
Normalnie się zakochałem
:hihi:
#358
OFFLINE
#359
OFFLINE
Napisany 16 października 2013 - 09:31
niezła moc super moment obrotowy i piękny dźwięk silnika jak na diesla

Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#360
OFFLINE
Napisany 16 października 2013 - 09:46
też takim jeździłem :driver: zbiera się to niemiłosiernie, no i pewność prowadzenia na 4x4 niesamowita. Jest tylko jeden "minus" - wciąga paliwo szyyyyyyyybciutkoVW Phaeton 5.0 V10
