a pozbycie się bagnetu i założenie wężyka żeby miało gdzie ciśnienie uciekać nie pomaga??V6 lubi zassać olej poprzez separator oleju do kolektora dolotowego przez co zamiast dymu z opon mamy dym z tłumika


Odma V6 modyfikacja permanentna
#41
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 17:54

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#42
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 18:00
Ja miałem na myśli w miejscu gdzie ona jest do bloku fabrycznie przykręcana coś innego robić i wężyk duży gruby dać w dół przez jakiś separator ale smutna sprawa, że rzucają olej V6, z drugiej strony jak rzucać go mają do kolektora...
#43
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 19:45
nie rozumiem skad biora sie te wasze problemy,
czyszcze odme 1-2 razy do roku. nic sie nie zatyka pokrywy nie ciekna nic nie smierdzi,
nie rozumiem po co wymislac jakies takie bedziewie
to mi seros wytlumacz. w 3.0 nie mialem tego problemu, mam 3.2 i jest problem.
Odma czysta, kominek tez - to pierwsza rzecz ktora zrobilem.
jakies sugestions?
Moze ten kominek w dlugiego leci.
#44
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 20:25
to mi seros wytlumacz. w 3.0 nie mialem tego problemu, mam 3.2 i jest problem.
Odma czysta, kominek tez - to pierwsza rzecz ktora zrobilem.
jakies sugestions?
Moze ten kominek w dlugiego leci.
kominek to ten czarny plastik na kolektorze??
u siebie zeby go dobrze wyczscisc to poszla puszka
takiego specyfiku
http://www.ebay.co.u...=item1c14ca16e4
do tego drucik i grzebanie w tym plastiku zeby kanaliki byle czyste.
w odmie nie mam powiekszonej tej dziurki (seria)
ten sam sposob dzialal w moich 2 x 3.0 teraz w 3.2 i robie ten zabieg w wiekszosci omeg ktore serwisuje jesli tego wymagaja.
powaznie nie spotkalem sie z przypadkiem zebym musial kombinowac z jakimis takimi wynalazkami
#45
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 20:36
a kopci sobie dalej

#46
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 20:51
kominek to to badziewie za glowicą z ktorego wychodzi waz z dwojnikiem do tego plastiku w dolocie. ja mialem wszystko na wierzchu, bylo czyszczone wszystkim, od plynów do mycia silników po ropsko, odrdzewiacze, zmywacze do zacisków nitro i inne bzdety, potem kompresorem dmuchane i znowu wiec uwazam ze mam drozną.
a kopci sobie dalej
ale skad ci kompci spod pokrywy??
#47
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 20:56
#48
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 20:59
z tlumików. domniemuje ze wpada przez kominek, weza przez ten plastik ecościek, wypala sie w garach i wypad. ostatnio juz mniej tak robil bo chwile pokopcil przy bucie i potem smigalem i byl spokoj
nie mialem czegos takiego zeby mi kompcilo z rury przez zatkana odme
chyba szukasz przyczyny w zlym miejscu
#49
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 21:43
nie mialem czegos takiego zeby mi kompcilo z rury przez zatkana odme
chyba szukasz przyczyny w zlym miejscu
w dobrym miejscu szukam. miałem oil catcha i wogole nie kopcila ale duze cisnienie oleju szlo do zbiorniczka. wiec tam jest przyczyna napewno. stawiam na kominek, musze z mojego 3.0 zmienić.
#50
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 22:20
w dobrym miejscu szukam. miałem oil catcha i wogole nie kopcila ale duze cisnienie oleju szlo do zbiorniczka. wiec tam jest przyczyna napewno. stawiam na kominek, musze z mojego 3.0 zmienić.
to podmien i daj znac co sie bedzie dzialo .
#51
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 22:21
#52
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 22:25
#53
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2011 - 21:28
#54
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2011 - 10:22
#55
OFFLINE
#56
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2011 - 20:38
Nowy i oryginalny GM/OPEL filtr odmy/separator oleju, polecany do zastosowania go jako element dodatkowy w silnikach 1.8 16V do 1998 roku oraz 2.0 i 2.2 16V ecotec.
Oddziela on olej od powietrza, którego przedostawanie się w nadmiernych ilościach powoduje na przykład uszkodzenie silnika regulacji wolnych obrotów.
Stosowany do samochodów marki OPEL w modelach ASTRA G /2/, OMEGA B, SINTRA, ZAFIRA A oraz VECTRA B z silnikami benzynowymi o pojemności 1.8 16V, 2.0 16V oraz 2.2 16V ecotec, według poniższej specyfikacji.
Do V6 to zaadoptować?
#57
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2014 - 17:16
widzialem silink ktory nie ma kominka, blacha plaska + dwie rurki przyspawane.Niestety niewiem czy to pomagało.
ja narazie mam w *****, chwile mi pokopci i potem przestaje i moge orać
W ten, po trzech latach

http://www.migweb.co...0xe-set-up.html
#58
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2014 - 20:43
#59
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2014 - 22:21
Witam panowie mnie tez dopadł problem odmy i stad moje pytanie czy wszystkie silniki v6 maja takie same odmy i dla upewnienia sie w moich podejrzeniach czy zamarzniecie odmy może skutkować wybiciem bagnetu z gniazda
Tak wszystkie V6 mają identyczne odmy
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#60
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2014 - 00:08
Witam panowie mnie tez dopadł problem odmy i stad moje pytanie czy wszystkie silniki v6 maja takie same odmy i dla upewnienia sie w moich podejrzeniach czy zamarzniecie odmy może skutkować wybiciem bagnetu z gniazda
dobrze że bagnetem a nie uszczelką spod dekli