

Odma V6 modyfikacja permanentna
#21
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2011 - 18:36
#22
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2011 - 19:53
JJdzej masz te fotki?koledzy a jak powinny te 4 przewody od odmy (a moze te trzpienie na ktore sie zakłada przewody)pracowac?powinny wszystkie ciągnąć?u mnie cignie jeden cienki , drugi słabiej a te dwa grube nic. zapchana odma?
Jakie fotki?
Odma ma być drożna
jest w sprawdzonych poradach jak to zrobić.
#23
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2011 - 14:45
Mam taki problem ze swoją omegą: silnik 3.0 v6
chodzi mi o kopcenie z rury wydechowej
jak jeżdze normalnie to motor nie kopci i nie bierze oleju, objawy mega kopcenia występuję tylko wtedy gdy włącze przycisk spory i załadyje pedał w podłoge, na pierwszym biegu motor kreci do końca i nic, zrzca na drugi bieg kręci do końca i nic dopiero na 3 biegu gdzieś przy 130 km/h (zaznaczam że to jest od momentu ruszenia pedał w podłodze to sie tak dzieje) w pewnym momencie jest mega kopcenie z rury i po kilku takich kopach wysysa mi olej ze silnika
prosze o pomoc co to może być
dzieki
gg 8475563
#24
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2011 - 15:14
cos takiego potrzebujesz
http://allegro.pl/od...1503419386.html
#25
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2011 - 15:39
w srodku jest taka przegródka z gumą i to wszystko
co tam moze byc popsute, a mozec czegos tam brakuje ?? podpowiedz

#26
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2011 - 14:38
#27
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2011 - 08:36
będzie mi wywalać olej pod samochód
a ty dlaczego zdjołeś te gumowe przewody ? jakie miałeś objawy ?
#28
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2011 - 11:53
no tak, mozna tak zrobić tylko co to da ?
będzie mi wywalać olej pod samochód
a ty dlaczego zdjołeś te gumowe przewody ? jakie miałeś objawy ?
Wywaliłem odmę pod samochód dlatego że tamte się szybko zapychały, a teraz będzie chyba mu ciężko zapchać przewód o średnicy 16mm. A dlaczego ma ci wywalać olej pod samochód?? ja Takiego czegoś u siebie nie zauważyłem;)
#29
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2011 - 12:40
Wywaliłem odmę pod samochód dlatego że tamte się szybko zapychały, a teraz będzie chyba mu ciężko zapchać przewód o średnicy 16mm. A dlaczego ma ci wywalać olej pod samochód?? ja Takiego czegoś u siebie nie zauważyłem;)
chodzi mi o kopcenie z rury wydechowej
jak jeżdze normalnie to motor nie kopci i nie bierze oleju, objawy mega kopcenia występuję tylko wtedy gdy włącze przycisk spory i załadyje pedał w podłoge, na pierwszym biegu motor kreci do końca i nic, zrzca na drugi bieg kręci do końca i nic dopiero na 3 biegu gdzieś przy 130 km/h (zaznaczam że to jest od momentu ruszenia pedał w podłodze to sie tak dzieje) w pewnym momencie jest mega kopcenie z rury i po kilku takich kopach wysysa mi olej ze silnika
#30
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2011 - 08:05
chodzi mi o kopcenie z rury wydechowej
jak jeżdze normalnie to motor nie kopci i nie bierze oleju, objawy mega kopcenia występuję tylko wtedy gdy włącze przycisk spory i załadyje pedał w podłoge, na pierwszym biegu motor kreci do końca i nic, zrzca na drugi bieg kręci do końca i nic dopiero na 3 biegu gdzieś przy 130 km/h (zaznaczam że to jest od momentu ruszenia pedał w podłodze to sie tak dzieje) w pewnym momencie jest mega kopcenie z rury i po kilku takich kopach wysysa mi olej ze silnika
Może masz uszczelniacze zaworowe do bani, bo im większe obroty silnika i prędkość to wytwarza się większe podciśnienie w skrzyni korbowej i Ci może uszczelniaczami zaworowymi wywala olej do cylindrów. A sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach ??
#31
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2011 - 08:57
#32
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2011 - 11:37
A ja powiem tak. Wywaliłem ten przewód gumowy co wychodził z odmy do kolektora ssącego i zamiast tego przewodu dałem przewód fi16 i wywaliłem go pod podwozie, a dwa wyjścia z nakładki gdzie pisze ECOTEC zaślepiłem. Na razie widzę same plusy:)
napewno sa same pulsy, bo plastki na kolektorze jest zapchany, jak bylby drozny jak powinien byc,
to by nie trzeba bylo kombinowac z zadnymi przewodami i zaslepianiem niczego
#33
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 20:39

Nie wiedziałem gdzie wrzucić także trafiło tutaj.Wyrzuciłem egr(gruszka niestety została ale docelowo chce ją całkowicie usunąć(może ktoś ma prosty sposób jak usunąć całkowicie gruszkę tj.zaślepić kostkę?) i zamontowałem Oil catch tank bo jak wiadomo przy większych wychyłach i prędkościach latając bokiem V6 lubi zassać olej poprzez separator oleju do kolektora dolotowego przez co zamiast dymu z opon mamy dym z tłumika.Obecnie problem znikł całkowicie:)
Zbiorniczek wykorzystałęm z poloneza ponieważ mam jeszcze trzy auta spod znaku fso i trochę części w zapasie trzymam tak więc zbiorniczek można jednym ruchem ręki wyjąć i co najważniejsze obyło się bez wiercenia otworów,spawania etc.
Mam przy okazji pytanie dotyczące zaślepienia wstępnej recylkulacji spalin. Zaślepiał to może ktoś i usuwał wszystkie przewody wraz z tym od podciśnienia?
Edit: Nawalony Zając
Przeniosłem tutaj. Poprzedni temat nie był najszczęśliwszy

#34
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 21:29
#35
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 21:46
wiesz ze ten zbiorniczek to lipa? przerabialem to, podczas pałowania sie napelnil i zaczal olej wyciekac
A jak jest podpięte tam gdzie jest fabrycznie to tego oleju by nie spaliło? Myślałem nad czymś takim ale w końcu zrobiłem jak fabryka, bo nie chciało mi się eksperymentować bo potrzebuję jeździć ale mam drugą może pokombinuję
Mam przy okazji pytanie dotyczące zaślepienia wstępnej recylkulacji spalin. Zaślepiał to może ktoś i usuwał wszystkie przewody wraz z tym od podciśnienia?
Jeśli chodzi Ci o tgzw. odkurzacz i dopalanie spalin to ja usunąłem wszystko spod maski od kolektorów przez podciśnienia itd itp. Odkurzacza jeszcze spod zderzaka nie odkręciłem. Dużo miejsca, coś pogrzebać wygodniej itp.
#36
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 21:49

ja mam kolektory z 3.2 i poza ta durna gruszka z kablem nie mam nic
#37
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 17:34
Musze coś wymyślić bo w przyszłym tyg.wymieniam silnik i wolę zrobić co trzeba jak będzie na wierzchu.
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 17:43
ja narazie mam w *****, chwile mi pokopci i potem przestaje i moge orać

#40
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 17:49
czyszcze odme 1-2 razy do roku. nic sie nie zatyka pokrywy nie ciekna nic nie smierdzi,
nie rozumiem po co wymislac jakies takie bedziewie