mid oszukuje w 2.5 dti, auto kopci i więcej pali
#21 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2011 - 21:08
#22 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2011 - 22:01
nie jeśli trafiły w to miejsce z którego zostały wyjęte.Panowie mowa tutaj o adaptacji wtrysków i przy tej okazji chciałem zapytać czy jeżeli były sprawdzane i okazało się iż są dobre,to po ponownym ich zamontowaniu trzeba robić adaptację?
#23 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2011 - 22:30
#24 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2011 - 23:40
Jak grzeją to pali dość ładnie a jak nie to kręci,mowa o zimnym silniku.
Pewnie słabe te świece i gorzej "pali", wtedy gdy nie świeci się kontrolka. W innym temacie pisałeś o błędzie świec żarowych, robiłeś coś z tym?
Przy okazji wskazania komputera o spalaniu 0,9l/h przy ciepłym silniku,bez klimy,są dobre czy za wysokie?
U siebie przed wymianą dwóch wtryskiwaczy tak miałem.
Po wymianie "chwilowe" spadło do 0,7-0,8 l/h.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#25 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 09:35
Błąd ponownie się nie pokazał,ale to może być wina tego że jedną kiedyś ktoś ukręcił i tak już została,a świece są firmy MAYLE czy jakoś tak.Czyli rozumiem że jak kontrolka nie świeci to świece też grzeją?W innym temacie pisałeś o błędzie świec żarowych, robiłeś coś z tym?
#26 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 12:02
Czyli rozumiem że jak kontrolka nie świeci to świece też grzeją?
Tak. Przy każdym rozruchu silnika, Wielki Brat - ECU decyduje: czy i jak długo grzeją.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#27 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 20:43
#28 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 21:05
tak po zamontowaniu nowych wtrysków trzeba robić adaptację, komp zawsze trochę oszukujea ja mam takie pytanie czy jak by zmienić wszystkie wtryski na nowe to tez trzeba by robić adaptacje a i jeszcze jedno wskazania na kompie mam inne niż po tankowaniu np.kasuje całego bc" reset all" i po prejechaniu 800km chyba funkcja trip cons. pokazuje ilosc zużytego paliwa
po dotankowaniu wskazania róznią się o 7l np komp 57l a weszło 64l
#29 OFFLINE
#30 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2011 - 12:28
#31 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2011 - 18:34
#32 OFFLINE
Napisany 07 maja 2011 - 11:47
Czy po wymianie jednego wtrysku też będe musiał robić taką adaptację?
Ile taka adaptacja wtrysku kosztuje w serwisie?
A co się stanie jak nie zaadaptuje takiego wtrysku?
#33 OFFLINE
Napisany 07 maja 2011 - 17:26
adaptację robisz jeśli więcej niż 3 wtryski były regenerowane lub wymienioneWitam
Czy po wymianie jednego wtrysku też będe musiał robić taką adaptację?
Ile taka adaptacja wtrysku kosztuje w serwisie?
A co się stanie jak nie zaadaptuje takiego wtrysku?
#34 OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 23:03
#35 OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 06:07
tak, na pewno sprzętowy TECH to zrobi, OPCOM odpada opcja w ogóle nie dostępna, nie wiem jak z innymi testerami typ KTS i innePrzypuśćmy,że wymieniłem trzy wtryski...,pojeździłem trochę na nich i wymieniam następne trzy to już będe robić adaptację?
#36 OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 11:41
#37 OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 11:46
Cylindry liczymy od strony podszybia czy od chłodnicy?
Od przodu silnika, czyli od rozrządu.
Ja spróbuje wymienić w ciemno ten na drugim cylidrze.
Może trafisz, ale wiesz, życie to nie poker;)
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#38 OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 11:52
#39 OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 11:59
Sprawdziłbym najpierw tą metodą przelewową ale nie wiem czy to nie za trudna operacja?
Nie jest trudna, ale mało wiarygodna przy układzie wtrysku CR.
Jak pisałem wcześniej, tylko test na urządzeniu Bosch EPS200 określi sprawność wtryskiwacza.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#40 OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2011 - 16:36
po zrobieniu wtryskow zamontowane w innej kolejnosci odpukac auto odpala super silnik chodzi mysle ok kompik pokazuje 0,7-0,8 bez kimy czy tez musze zrobic adaptacje i oco chodzi z ta adaptacja mam na mysli czy niepotrzebnie nabijamy kase serwisom a oni podlaczaja kompa robia przyslowiowy reset i maja 100-200 w kieszeni pozdrawiam
Kolego zrobiłeś tę adaptację? A jeśli tak to można wiedzieć gdzie bo ja mam wtryski zregenerowane a "mój" mechanik stwierdził że nie trzeba żadnej adaptacji bo się same regulują a z tego co czytam to pewnie i powinien zabieg adaptacji zostać wykonany choćby dlatego żebym miał głowę spokojną